Goodyear și London School of Economics and
Political Science (LSE) anunță începerea cooperării pe un proiect
de cercetare inovativ privind siguranța rutieră, care va pătrunde adânc în
comportamentul participanților la traficul rutier din Europa și care va căuta să identifice modul
în care conducătorii auto își influențează reciproc comportamentul pe
drum. Proiectul, administrat de LSE Consulting, este conceput să contribuie la
dezbaterea privind siguranța rutieră în Europa cu o serie de
insight-uri empirice unice.
“Cercetarea actuală privind siguranța rutieră este centrată în speță pe modul
în care conducătorii auto își folosesc
vehiculele într-un mediu fizic, văzut ca opus celui social. Odată cu noul notru
proiect de cercetare, vom începe să analizăm modul în care conducătorii auto
interacționează
între ei, precum și
atitudinile pe care le au față de alți
conducători auto, pentru a vedea care sunt efectele asupra condusului auto cu
risc.
Echipa noastră de cercetare de la Departamentul de Psihologie Socială de
la LSE este extrem de încântată de oportunitatea de a utiliza cele mai recente
tehnologii de cercetare descoperite în psihologia socială pentru o abordare a
siguranței rutiere
dintr-un unghi care nu a mai fost pus în evidență până acum”,a explicat
Dr. Chris Tennant, care conduce acest proiect de cercetare în cadrul LSE.
“Departamentul de Psihologie Socială de la LSE a produs o cercetare a
fundamentelor comportamentului individual în diferite contexte sociale timp de
50 de ani. Suntem încântați să putem
lucra cu unele din cele mai importante autorități în materie de cercetare la un studiu care are
potențialul de a
dezvălui informații prețioase
pentru dezbaterea privind sigurața rutieră,”a afirmatOlivier
Rousseau, vice-președinte al Goodyear,
pentru anvelope de consum în Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
Această
colaborare marchează un alt pas important în eforturile Goodyear de a contribui
la dezbaterea privind siguranța rutieră cu noi date statistice și proiecte de cercetare care să inițieze recomandări despre cum poate fi mai bine abordată această chestiune
societală. Goodyear a condus până acum cercetări despre conducătorii auto
tineri începători (2012), despre instructorii auto (2013) și despre părinții tinerilor conducători auto începători (2014),
studii care au dus la publicarea unui studiu tip White Paper intitulat‘Driving
Safety First: Îmbunătățirea
siguranței rutiere
pentru conducătorii auto începători’,cea de-a doua ediție a acestei publicații fiind tipărită în luna noiembrie a anului
2014. Aceast studiu a fost împărtășit cu factori de decizie politici cheie și cu organizații care se ocupă de problema siguranței rutiere pentru a-și oferi sprijinul și pentru a-și orienta eforturile pentru a face o Europă mai sigură din punct de
vedere rutier.
Parte a acestui proiect de cercetare
derulat împreună cu LSE este și un studiu pan-european al
comportamentului conducătorilor auto din 15 țări, studiu ce ar trebui să
furnizeze informații care să vină în sprijinul ideii
de învățare permanentă de-a lungul vieții, idee susținută de Goodyear ca parte de bază
în îmbunătățirea siguranței rutiere. O mare parte a
cercetării întreprinse de Goodyear acum și a recomandărilor de politici
publice, precum obținerea carnetului auto după
absolvire, au venit în sprijinul acestei filosofii.
Sursa: Izabella Ghita, PR
Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii