Ovidiu Gheorghe, câștigătorul
campaniei “Descoperă noul Suzuki Vitara şi poate fi al tău” derulată de Suzuki
România în parteneriat cu Kiss FM, a intrat în posesia celui mai noul model
lansat de Suzuki.
Derulată în perioada
aprilie/mai 2015 pe postul național Kiss FM, campania “Descoperă noul Suzuki
Vitara şi poate fi al tău” a atras peste 26.000 de participanți care au urmat indiciile
primite pe parcursul celor șase săptămâni.
Tragerea la sorți a câștigătorului a avut loc în
cadrul emisiunii matinale de la Kiss FM “Râzi cu Sergiu și Andrei”, Ovidiu Gheorghe
fiind fericitul câștigător al noului Suzuki VItara. “Ascult Kiss FM în fiecare dimineață și am intrat repede în jocul
propus de Sergiu și Andrei de a descoperi noul Suzuki Vitara. Nu știam foarte multe despre acest
model, dar campania m-a făcut foarte curios și am căutat mai multe detalii
despre mașină. Speram să câștig acest premiu pentru că mașina mi-a plăcut foarte mult cum
arată. Acum, că am intrat în posesia ei sunt și mai încântat și deja am programat prima ieșire de vacanță cu noua mea mașină”, a spus Ovidiu Gheorghe,
care de acum va conduce un model Suzuki Vitara, cu motor de 1,6 litri pe
benzină, nivel de echipare Cool. Ovidiu a primit cheile mașinii de la Alin Radu – Director
General Suzuki România.
Noul Suzuki Vitara, disponibil și în România începând cu 1
aprilie 2015, se remarcă prin numeroasele posibilități de personalizare, 8 culori de
caroserie, dar și șase combinații bi-ton, pachetele Urban și Rudge de design exterior -
interior, două motorizări economice Euro 6 de 1,6 litri pe benzină și diesel, disponibile cu cutie
automată sau manuală, plus o serie de echipamente de siguranță disponibile încă din standard
cum ar fi airbag-uri frontale, airbag-uri laterale, airbag genunchi, ABS + EBD,
ESP®, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri sau funcţie de asistare la
frânare.
Sursa: Berti Panaiot, National
Communication Manager
0 comentarii