Tour de France
Sculpturi exclusive din cristal pentru campionii Tour de France.
Designed by ŠKODA: muchii ascuţite, forme dinamice şi elegante, suprafeţe decorate cu cristale pline de lumină (StarDust®).
Bohdan Wojnar, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA AUTO, responsabil pentru Resurse Umane, va prezenta trofeele la Paris, în 26 iulie.
ŠKODA este pentru a 12-a oară sponsorul Tour de France.

Muchii tăioase, suprafețe tridimensionale, forme dinamice şi elegante - noul limbaj de design ŠKODA este mai emoţional ca niciodată. Echipa de design ŠKODA a încorporat aceste elemente în designul trofeelor din cristal pe care le-au creat pentru câştigătorii Tour de France din acest an. Sculpturile sunt adevărate opere de artă ale prelucrării cristalului tradițional cehesc.

La marea finală a Tour de France, cicliştii vor trece linia de finiş în 26 iulie, pe bulevardul Champs-Élysées. Câştigătorii îşi vor ridica cu mândrie trofeele spre cerul parizian, la ceremonia de premiere, în faţa a sute de mii de fani ai ciclismului. Trofeele sunt unice: sunt sculpturi created by ŠKODA Designşi made in the Czech Republicde către PRECIOSA, un renumit producător ceh de sticlă din Kamenický Šenov.

Anul acesta ŠKODA AUTO este pentru a 12-a oară sponsorul oficial şi partenerul auto oficial al Tour de France. "Suntem mândri de asocierea noastră pe termen lung cu cea mai faimoasă cursă de ciclism din lume," a declarat designerul-şef al mărcii ŠKODA, Jozef Kabaň. "Ciclismul la cel mai înalt nivel impune pasiune, talent, anduranţă şi perfecţiune până la cel mai mic detaliu; toate acestea ne pot inspira atât în munca noastră, cât şi în viaţa noastră de zi cu zi."

La fel ca şi în anii anteriori, ŠKODA Design a creat trofeele pentru câştigătorii Tricourilor Galben, Verde, Alb şi cu Buline Roşii. Pe lângă forma lor inspirată, trofeele cu o înălţime de 60 cm şi o greutate de 4 kg prezintă un nou finisaj care conferă suprafeţelor un efect foarte special. Suprafeţele sunt finisate cu aşa-numitul "praf de stele" - StarDust®- mici cristale pline de lumină îmbracă acest corp dinamic şi elegant din sticlă, sporindu-i strălucirea. Pentru a marca primul an în care ŠKODA sponsorizează Tricoul Verde (cel mai bun sprinter), trofeul celui care va câştiga Tricoul Verde este realizat pentru prima dată din sticlă verde.

Înmânarea trofeelor câştigătorilor din acest an reprezintă punctul culminant al implicării reînnoite şi extinse a mărcii ŠKODA în evenimentul Tour de France. ŠKODA Superb joacă de asemenea un rol foarte important, în calitate de "Red Car", deschizând calea plutonului de ciclişti. Adiţional, o flotă de automobile ŠKODA asigură prezenţa puternică a mărcii pe parcursul evenimentului. ŠKODA pune la dispoziţie circa 250 de autovehicule, incluzând modelele ŠKODA Octavia Combi şi ŠKODA Superb. Evenimentul este de asemenea marcat de o activitate media extinsă.

Ciclismul este un important pilon de susținere a strategiei de sponsorizare ŠKODA. Alături de Tour de France şi de Tour of Spain ('Vuelta'), producătorul auto susţine şi alte competiţii internaţionale de ciclism şi numeroase evenimente importante ale ciclismului, la nivel naţional şi internaţional. Implicarea mărcii ŠKODA în ciclism demonstrează relaţia specială pe care marca o are cu ciclismul. Părinţii fondatori ai mărcii ŠKODA, Václav Laurin şi Václav Klement, au demarat povestea de succes a companiei în urmă cu 120 de ani, începând cu fabricarea de biciclete.

Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager SKODA
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii