Consolidarea
principiilor de management cu ocazia aniversării a 100 de ani de la înființare și pentru următorii 100 de
ani.
Suzuki Motor Corporation și-a stabilit noul Plan de
management pe termen mediu – SUZUKI NEXT 100, un plan pe 5 ani, începând din
2015.
Suzuki Group va sărbători cea de-a 100-a aniversare în 2020.
Pentru a asigura creșterea continuă a grupului
în următorii 100 de ani, Suzuki își va concentra eforturile
în direcția întăririi managementului companiei, desemnând următorii 5 ani
ca o perioadă de stabilizare și fundamentare a
managementului. Grupul va aborda echipele Suzuki pentru a dezvolta global
bazele producției și a revizui procedurile de
lucru.
Conform noului Plan de Management pe termen mediu, Grupul va acționa
ca o singură echipă pentru a amplifica valoarea companiei și
a atinge obiectivele sale de creștere durabilă.
Noul Plan de
Management pe termen mediu SUZUKI NEXT 100 - Consolidarea principiilor de
management cu ocazia aniversării a 100 de ani de la înființare și pentru următorii 100 de
ani:
I. Politica
de bază
Suzuki își propune sa își
consolideze afacerile întorcându-se la origini, la “dezvoltarea unor produse cu
o valoare superioară, concentrându-se pe consumator”.
II.
Strategia de dezvoltare Suzuki
1. Producția de automobile
• Suzuki se va concentra pe producția modelelor din
segmentele Mini, C și SUV, pentru a se adapta
creșterii pieței globale a vehiculelor
compacte.
• Pentru a crește eficiența,
va consolida platformele existente și se va concentra pe
dezvoltarea motoarelor pe benzină.
• Suzuki va lansa 20 de modele noi la nivel global în următorii
cinci ani.
• Suzuki se va concentra pe Japonia și India, Asia fiind principala
regiune în ceea ce privește vânzările
(Japonia
– pe segmentul Mini, Suzuki are o cotă de peste 30%, vânzările de vehicule
compacte depășind 100.000 de unități)
(India
– o cotă de piață, pentru autoturisme, de
peste 45%)
• Suzuki va transforma Japonia, India, Indonezia, Thailanda și
Ungaria în platforme de producție globale.
• Suzuki și-a propus să depășească
deficitul cronic printr-un proces de selecție și
concentrare.
• Să dezvolte produse care să definească clar caracteristicile
Suzuki
(cel puțin 150cmc, motoare puternice, sportivitate)
3. Outboard
Motor Business
• Suzuki se va concentra pe consolidarea vânzărilor pe piața
americană și dezvoltarea pieței asiatice.
III.
Obiectiv de management pe termen mediu
În privința vânzărilor consolidate,
Suzuki își propune să depășească anul cu cele mai
mari vânzări – 2007 (¥3,502.4 miliarde) printr-o creștere
constantă.
Suzuki va promova consecvent eforturile pentru creșterea
valorii companiei, prin investiții echilbrate în
dezvoltare și consolidarea managementului.
Sursa: Berti Panaiot,
National Communication Manager
0 comentarii