ŠKODA: partenerul oficial Tour de France din 2004.
O nouă eră: noua ŠKODA Superb este noul ‘Red Car’ care deschide drumul cicliştilor.
O flotă impresionantă: pentru transferuri sunt folosite
250 de automobile ŠKODA.
Premieră: ŠKODA este pentru prima dată partenerul pentru
Tricoul Verde al Tour de France.
Campanie internaţională pe toate canalele media.
Comunicare: welovecycling.com şi
facebook.com/skodacycling.
Tradiţie: istoria ŠKODA a început cu 120 de ani în urmă,
cu fabricarea de biciclete.
O duzină şi numărătoarea continuă: anul acesta, ŠKODA
AUTO este pentru a 12-a oară sponsorul oficial şi partenerul oficial pentru
flota auto a Tour de France. Un highlight constă în premiera noii ŠKODA Superb,
care va îndeplini rolul de ‘Red Car’, deschizând drumul cicliştilor. Flota de 250 de automobile ŠKODA
reprezintă din nou partea centrală a sponsorizării ŠKODA. ŠKODA sponsorizează
de asemenea, pentru prima dată la Tour, Tricoul Verde, pentru cel mai bun
sprinter al acestui an. Tour de France are loc între 4 şi 26 iulie.
"Susținerea celei mai
faimoase competiţii de ciclism din lume reprezintă highlight-ul anual al
activității noastre de sponsorizare a ciclismului", a spus Werner Eichhorn, Directorul de
Distribuţie şi Marketing. "Implicarea noastră la Tour de France aduce anul
acesta încă un aspect special, premiera noii ŠKODA Superb în calitate de ‘Red Car’. 120 de ani de ŠKODA -
aceasta înseamnă de asemenea 12 decenii de legături cu ciclismul: istoria
companiei noastre a început în 1895, când părinţii fondatori ai companiei
noastre, Laurin şi Klement, fabricau biciclete.
Ediţia 102 a Tour de
France înseamnă 3.360 de kilometri şi 21 de etape, anul acesta. Startul a fost
dat în 4 iulie, în oraşul olandez Utrecht. Cicliştii vor trece linia de finiş
de pe Champs-Elysées în 26 iulie.
ŠKODA este partenerul
auto oficial şi sponsorul oficial al legendarului Tour de France, încă din
2004. Anul acesta, pentru prima dată, compania va sponsoriza de asemenea
Tricoul Verde, pentru cel mai bun sprinter din Tour de France. Între 2004 şi
2014, ŠKODA a sponsorizat Tricoul Alb, pentru cel mai bun tânăr ciclist.
Privirile spectatorilor
vor fi atrase în special de automobilul care va deschide drumul cicliştilor în
următoarele săptămâni: aşa-numitul ‘Red
Car’ – noua ŠKODA Superb. Nava-amiral complet
refăcută a mărcii defineşte noi standarde în clasa sa, prezentând un design
emoţional, cel mai mare spaţiu din segmentul său şi tehnologie de ultimă oră.
În timpul Tour-ului,
automobilul roşu ŠKODA Superb serveşte ca un fel de "centru mobil de
control" pentru directorul Tour-ului, Christian Prudhomme. "Sunt cu
adevărat nerăbdător să merg cu noul Superb. Maşina oferă mai mult spaţiu decât
predecesorul deja spaţios şi arată cu adevărat bine - un Red Car perfect,"
a declarat Prudhomme.
Pentru această ocazie,
noul Superb a fost vopsit în nuanţa roşu "Corrida" şi a fost echipat
cu enormul plafon panoramic vitrat, care poate fi deschis la simpla atingere a
unui buton. Aceasta înseamnă că Prudhomme poate sta în picioare când plafonul
este deschis. În plus, Superb este complet echipat cu dotările tehnice care
să-i permită să-şi îndeplinească perfect funcţia de "centru mobil de control"
al Tour-ului. Printre acestea se numără şi cele patru canale radio, prin
intermediul cărora directorul Tour-ului poate primi informaţii şi transmite
sarcini.
Marca va pune şi anul
acesta la dispoziţie o flotă mare de automobile ŠKODA, compusă din circa 250 de
maşini - în principal ŠKODA Octavia Combi şi ŠKODA Superb, pentru a servi
organizatorilor şi participanţilor. Flota ŠKODA este dintotdeauna elementul
central al activităţii de sponsorizare a mărcii ŠKODA. În timpul acestor 3
săptămâni, automobilele vor parcurge circa 2,8 milioane de kilometri. Începând
cu 2004, flota ŠKODA a parcurs în total peste 30 de milioane de kilometri la
Tour de France. Iar ŠKODA a realizat toate acestea la cel mai înalt nivel de
fiabilitate: până acum nicio singură maşină nu s-a stricat vreodată.
Sponsorizarea ŠKODA va
fi însoţită şi de o importantă campanie de comunicare. Pagina web ŠKODA ‘WeLoveCycling’,
lansată anul trecut, prezintă reportaje în direct, filme şi numeroase
informaţii din universul ciclismului. Pagina le dă de asemenea vizitatorilor
ocazia să câştige diferite premii, inclusiv o zi în prima linie a Tour de
France. Detalii pot fi găsite şi pe www.skoda-radsport.de. ŠKODA va fi prezentă
şi în social media, la facebook.com/skoda-cycling.
Ciclismul este un
important pilon de susținere a strategiei de sponsorizare ŠKODA.
Alături de Tour de France şi de Tour of Spain ('Vuelta'), producătorul
auto susţine şi alte competiţii internaţionale de ciclism şi numeroase
evenimente importante ale ciclismului, la nivel naţional şi internaţional. De
asemenea, bicicletele şi accesoriile corespunzătoare se numără printre
produsele gamei extinse a mărcii ŠKODA.
Implicarea mărcii ŠKODA
în ciclism demonstrează relaţia specială pe care marca o are cu ciclismul.
Părinţii fondatori ai mărcii ŠKODA, Václav Laurin şi Václav Klement, au demarat
povestea de succes a companiei în urmă cu 120 de ani, cu fabricarea de
biciclete.
Tour de France este cea mai importantă cursă pe etape din
lume şi este considerat a fi al treilea cel mai mare eveniment sportiv, după
Campionatului Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice. Anul trecut, circa 15
milioane de suporteri au încurajat cicliştii de-a lungul traseului şi 1,4
miliarde de persoane au urmărit cursa la TV şi pe internet.
Sursa: Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication Manager SKODA
0 comentarii