Se înregistrează o creştere a vânzărilor în Europa, China,
India Pacific, şi în Orientul Mijlociu & Africa, regiune care devine a 3-a
cea mai mare piaţă a Grupului;
O poziţie categorică a Mărcii:
- Succesul mondial al PEUGEOT 308, cel mai bine vândut model al Mărcii;
- Pariu câştigat de CITROËN C4 Cactus cu 90.000 vânzări de la lansarea de acum un an şi 35 titluri obţinute în întreaga lume;
- Marca premium DS îşi continuă dezvoltarea cu lansarea noului DS 5;
- Succesul mondial al PEUGEOT 308, cel mai bine vândut model al Mărcii;
- Pariu câştigat de CITROËN C4 Cactus cu 90.000 vânzări de la lansarea de acum un an şi 35 titluri obţinute în întreaga lume;
- Marca premium DS îşi continuă dezvoltarea cu lansarea noului DS 5;
Grupul îşi consolidează poziţia de lider european în
materie de reducere a emisiilor cu o medie de 106,9 g de CO2/km în primele 5 luni ale
anului, graţie în special succesului comercial şi performanţei gamei de
motorizări pe benzină în 3 cilindri.
În
Europa, vânzările Grupului au ajuns la 984.000 vehicule, în creştere cu 2,9 % comparativ
cu semestrul 1 din 2014.
Vânzările PEUGEOT au crescut cu 6,7%
în special ca urmare a performanţei excepţionale înregistrate de PEUGEOT 308, numărul
3 al vânzărilor pe segmentul C (berlină şi break) în Europa şi lider al
segmentului în Franţa. Pe segmentele B-SUV, PEUGEOT 2008 îşi menţine poziţia a
2 a în Europa cu 57% din totalul vânzărilor realizate la cele mai înalte două
niveluri de echipare.
Înmatriculările CITROËN au crescut cu 2,8 % în prima
jumătate, reflectând politica de repoziţionare abordată anul trecut, politica
comercială de succes şi reuşita ultimelor noutăţi VP. CITROËN C4 Cactus a
înregistrat un număr de 43,000 unităţi vândute, bucurându-se în acelaşi timp de
recunoaşterea criticilor internaţionali, drept dovadă titlul de «World Car Design of the Year» acordat în aprilie
la New York. Noul C1 înregistrează 32.000 vânzări pe semestru, adică o creştere
de 54 % comparativ cu predecesorul său.
DS înregistrează 40.700 vânzări cu o creştere
de 14,8% între primul şi al doilea trimestru din 2015, creştere marcată de
lansarea noului DS 5. Marca îşi continuă strategia de poziţionare premium pe
termen lung şi lansează ediţia limitată ‘1955’ la toate modelele gamei pentru aniversarea de 60 de ani a DS-ului original.
Primul trimestru din
2015 este, de asemenea, marcat şi de inaugurarea a mai multor DS STORE printre
care ultimele la Paris, Geneva, Luxembourg şi Milano. Astăzi, reţeaua DS
înregistrează un număr total de 9 DS STORE şi 65 SALOANE DS.
În
China şi Asia de Sud-Est, vânzările PSA Peugeot Citroën au ajuns la 368.000
vehicule, în creştere cu 2,2 % faţă de primul semestru din 2014.
Cu 11,1% creştere în
China, PEUGEOT se remarcă pentru al
2 lea an la rând printre mărcile internaţionale care au crescut cel mai mult pe
piaţă: modelele 2008 şi 3008 înregistrează o creştere de 34%, noua berlină 408 are
un debut excepţional (+68% faţă de vechiul model), susţinut de 308 S lansat în
aprilie.
În China, vânzările de
unităţi CITROËN au scăzut cu 6,7% faţă de primul trimestru din 2014, în
special datorită întreruperii versiunilor cu marjă mică inclusiv fostul model C-Elysée,
precum şi datorită stagnării segmentului berlinelor tri-corp, pe care Marca
înregistra cea mai mare parte a vânzărilor până la lansarea reuşită a SUV-ului C3-XR
în Decembrie 2014 (aproape 30.000 unităţi vândute). CITROËN C-Elysée rămâne
best-seller-ul Mărcii cu peste 46.000 vânzări pe semestru.
DS înregistrează în China, o creştere de 4% a
vânzărilor graţie, în special, succesului DS 6. De altfel, Marca îşi continuă
strategia de dezvoltare a reţelei de distribuţie, acoperind astfel peste 60 de oraşe
importante cu peste 84 DS STORE. China reprezintă astăzi 20% din vânzările
mondiale ale Mărcii.
Africa
şi Orientul Mijlociu: o pârghie de internaţionalizare rentabilă pentru
strategia Back in the Race
Africa şi Orientul
Mijlociu reprezintă pieţe istorice pentru Grup, care consolidează în primul
trimestru poziţiile puternice pe care acesta le ocupă pe mai multe pieţe, 1ul
în Tunisia, al 2lea în Maroc şi al 3lea în Algeria.
PEUGEOT, cu 61.700 vânzări în 1ul semestru, creşte cu 11% faţă de aceeaşi
perioadă din 2014. Marca profită de revenirea pieţii din Turcia unde câştigă
0,6 puncte cotă de piaţă. În Algeria, PEUGEOT îşi creşte, de asemenea, cota de
piaţă ajungând de la 10.8% la 13% consolidându-şi astfel poziţia a treia pe
piaţă.
CITROËN, cu peste 38.300 vânzări, creşte cu 53% ocupând poziţii bune pe 2 din cele
mai mari pieţe din regiune, Turcia şi
Algeria (+1 punct şi +0,5 puncte), graţie în special succesului
reupurtat de CITROËN C-Elysée, cel mai bine vândut model al Mărcii în ambele
ţări.
În America Latină şi Eurasia, pieţe aflate în recesiune, PEUGEOT şi CITROËN s-au axat pe creşterea marjelor, concentrându-se pe
vehiculele cele mai rentabile şi pe cele fabricate local. În Mexic, vânzările
PEUGEOT au crescut cu 19,6% graţie succesului PEUGEOT 301 şi PARTNER dar şi
lansării recente a Peugeot 308.
În India Pacific, vânzările de unităţi PEUGEOT au crescut puternic, în special în Coreea de Sud (+132%),
mai ales prin vânzările de PEUGEOT 2008. CITROËN
a înregistrat, de asemenea, o creştere puternică, în special în Japonia, cu un
număr al livrărilor în creştere cu 67%, datorită succesului repurtat de Grand
C4 Picasso.
Cu privire la rezultatele
de prima jumătate a anului 2015,
Maxime Picat, Director General al Mărcii
PEUGEOT: «Cu o valoare a vânzărilor mondiale în creştere cu 3,9%, datorată în
special succesului repurtat de 308 şi introducerea tehnologiei «best in class»,
Marca PEUGEOT şi-a confirmat puterea de atracţie, denotând în special
încrederea în viitor.»
Linda Jackson, Directoare Generală a Mărcii
CITROËN : «Susţinută de succesul ultimelor lansări, CITROËN a continuat să-şi consolideze poziţia
în prima jumătate a anului, înregistrând o creştere a volumelor în Europa. În China,
SUV-ul lansat la sfârşitul lunii decembrie s-a bucurat de un debut excepţional
pe piaţă, CITROËN C3-XR a înregistrat, de asemenea, un succes remarcabil. Peste
tot în lume, am continuat implementarea strategiei iniţiate anul trecut şi
ilustrată în aprilie de conceptul nostru CITROËN AIRCROSS. Un concept care
demonstrează încă o dată capacitatea noastră de a răsturna codurile pe toate segmentele!»
Yves Bonnefont, Director General al Mărcii
DS : «Vom continua lansarea
mărcii DS la nivel mondial cu noul DS 5, noile motorizări DS 4 şi DS 3 şi noile
servicii conectate disponibile la întreaga gamă. Ultimele lansări consolidează oferta
noastră şi poziţia Mărcii, care vizează alchimia dintre tehnologie şi
rafinament. De altfel, DS a deschis în primul trimestru mai multe puncte DS STORE
în mai multe capitale europene precum
Geneva, Milano sau Paris.»
Sursa: Georgiana Patru,
Manager PR Trust Motors S.R.L.
0 comentarii