Venit record pe segmentul operațional de 556 milioane de dolari.
Câștiguri de 321 milioane de dolari în
subsidiara America de Nord, cu 54% mai mult, și un record pentru orice trimestru.
Margine pe segmentul operațional de 13%, cu 3 unități de afaceri din 4 având o margine
de peste 10%.
Venitul net al Goodyear în cel de-al
doilea trimestru de 192 de milioane de dolari.
Achiziții de 50 de milioane de dolari
finalizate în răscumpărarea de acțiuni în cel de-al doilea trimestru.
Compania își reafirmă obiectivele financiare pe
2015.
Goodyear Tire & Rubber
Co. raportează rezultate record pentru cel de-al doilea trimestru al anului
2015.
“Am livrat
o creștere
impresionantă a venitului pe segmentul operațional și am atins o margine pe acest segment de peste 13 procente, în pofida
turbulențelor
semnificative legate de cursul valutar și de contextul economic global,” a spus Richard J. Kramer, președinte și CEO.
“America
de Nord a continuat să ne arate calea, cu o creștere de 54 de procente a venitului pe segmentul
operațional și cu o rezervă de 16 procente pe același segment, rezultate conduse de o cerere
puternică pe piață pentru
produsele noastre,” a mai adăugat acesta. “În plus, trei din cele patru unități de afaceri au realizat margini pe segmentul
operațional de
peste 10 procente.”
Kramer a
mai adăugat, “Rezultatele puternice pe care le-am realizat în cel de-al doilea
trimestru – chiar și în condițiile climatului economic global actual – reflectă
puterea strategiei noastre și a poziționării de
valoare pe care am adoptat-o.”
Vânzările Goodyear
în cel de-al doilea trimestru al anului 2015 au fost de 4,2miliarde de dolari, în
scădere față de cele 4,7miliarde
de dolari obținute anul
trecut, mare parte din această descreștere fiind din cauza trazacțiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil și având o valoare de 401 milioane de dolari.
Volumele
de unități de
anvelope au totalizat 40,8 milioane de dolari în cel de-al doilea trimestru al
anului 2015, cu un procent mai mult față de anul trecut. Volumele de unități de anvelope pentru echipare originală au fost mai mari cu 4 procente.
Flotele de anvelope pentru înlocuire au scăzut cu 1 procent.
Compania a
raportat un venit pe segmentu l operațional de 556 milioane de dolari în 2015, cu 21 de procente mai mult față de anul anterior și un record pentru orice trimestru. Creșterea venitului de pe segmentul operațional a fost dată de raportul net favorabil preț/mix al materiilor prime și de acțiunile întreprinse de reducere a costurilor. Acestea au fost parțial compensate de inflație și de tranzacții la un
curs de schimb valutar nefavorabil.
Venitul
net al Goodyear obținut în
cel de-la doilea trimestru al anului 2015 a fost de 192 milioane de dolari (70cenți per acțiune). Excluzând de aici anumiți itemi importanți,venitul
net ajustat a fost de 229 milioane de dolari (84cenți per acțiune). Sumele per acțiune au fost aproximate.
Venitul
net ajustat pe cel de-al doilea trimestru al anului 2015 a fost de asemenea
impactat de 79 de milioane de dolari (29 de cenți per acțiune) rezultate din cheltuielile cu taxele din SUA rămase după acordul de
stingere a creanțelor din
cel de-al patrulea trimestru al anului 2014. Datorită creditelor fiscale și înainte de raportarea fiscală a pierderilor,
compania nu se așteaptă să
plătească impozite semnificative pe venitul în numerar în Statele Unite timp de
aproximativ cinci ani.
Venitul net al Goodyear din cel
de-al doilea trimestru al anului 2014 a fost de 213 milioane de dolari (76 de cenți per acțiune). Excluzînd anumiți itemi importanți, venitul net ajustat a fost de 225
milioane de dolari (80 decenți per acțiune). Sumele per acțiune au fost aproximate.
Sursa:
Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii