Modelul
BMW Seria 3 Sedan cu numărul 10 milioane va ajunge în portofoliul şcolii de
condus din Eichstätt. În septembrie, BMW 320d în nuanţă Imperial Blue a ieşit
de pe linia de asamblare a uzinei BMW Group din München, marcând un punct de
reper în povestea de succes a BMW Seria 3. Noul proprietar a fost încântat să
intre în posesia noului automobil la BMW Welt.
Automobilul aniversare merge
la Eichstätt
Din 2007, preluarea maşinilor la BMW
Welt a devenit experienţa perfectă pentru clienţi la finalul procesului de
achiziţie a unui automobil nou. Astfel, a fost cât se poate de potrivit ca
modelul BMW Seria 3 Sedan cu numărul 10 milioane să fie livrat noului
proprietar, Xaver Bittl din Eichstätt, pe scena Premier din BMW Welt. Chiar şi
aşa, surpriza a fost completată de prezenţa la eveniment a tuturor angajaţilor
uzinei care au lucrat la automobil - ei i-au felicitat pe client şi familia
acestuia, afişând numere supradimensionat pentru a-l înştiinţa pe noul
proprietar că modelul său BMW 320d este cel cu numărul 10 milioane din această
versiune. Pentru Xaver Bittl, care deţine o şcoală de condus în Eichstätt şi
este client BMW de mulţi ani, evenimentul de la BMW Welt a fost o experienţă de
neuitat.
Însoţiţi de o echipă de filmare, Hermann
Bohrer, directorul uzinei BMW Group din München, şi Helmut Käs, directorul BMW
Welt München, l-au felicitat pe norocosul client. "Procedura de înmânare
este o experienţă unică pentru clienţii noştri. Acest lucru a fost evident şi
astăzi. Înmânarea cheilor modelului BMW Seria 3 Sedan cu numărul 10 milioane
este o ocazie specială pentru companie. Suntem încântaţi că am avut
posibilitatea de a oferi decorul ideal pentru un eveniment exclusivist", a
declarat Helmut Käs.
BMW Seria 3 - un succes
uriaş
Cu aproximativ 14 milioane de automobile
vândute în peste 130 de ţări, BMW Seria 3 este cea mai de succes gamă din
istoria BMW Group. Povestea de succes a început în 1975 când BMW Seria 3 a avut
premiera la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA) ca început al unei linii de
automobile sportive în clasa medie. De atunci, acest bestseller internaţional
s-a dovedit a fi modelul ce a impus ritmul în industria auto în ceea ce
priveşte sportivitatea, eficienţa, confortul, conectivitatea şi designul.
München are o importanţă specială în acest caz, nu numai în ceea ce priveşte
producţia (fiecare dintre cele şase generaţii au fost produse la uzina BMW
Group din München), ci şi cu privire la înmânarea automobilelor.
Predarea la BMW Welt
Procedura de intrare în posesia
automobilului este una din funcţiile principale ale BMW Welt. Arhitectura BMW
Welt a fost concepută astfel încât contactul iniţial cu noul automobil să fie o
experienţă de neuitat. Punctul culminant al procesului de înmânare este
momentul când clienţii îşi condus noua achiziţiei de pe platforma Premier pe
străzile din München. Programul adaptat individual, care include atenţie
specială din partea unui membru al staffului, şi înmânarea noului automobil
desfăşurată după un scenariu perfect atrag, cu regularitate, clienţi de
pretutindeni, care vin la München pentru a-şi îndeplini visurile personale.
Zilnic, între 80 şi 120 de proceduri - uneori chiar şi 160 - au loc pe scena
Premiere de deasupra zonei expoziţionale. De la deschiderea BMW Welt în 2007,
aproximativ 150.000 de clienţi şi-au primit noile automobile BMW pe scena
Premiere.
BMW Welt - Inima mărcilor ia
pulsul oraşului.
Cu peste trei milioane de vizitatori în
2014, BMW Welt din München este cea mai populară atracţie a Bavariei şi a
devenit un adevărat magnet pentru vizitatori de la inaugurarea sa în 2007. Cu arhitectura
sa de avangardă, BMW Welt este punctul central al tuturor mărcilor din BMW
Group - BMW, subbrandurile BMW M şi BMW i, MINI, Rolls-Royce Motor Cars şi BMW
Motorrad -, care sunt prezentate într-o manieră impresionantă în propriile
universuri de experienţă. Dar BMW Welt nu înseamnă doar expoziţiile şi
preluările noilor automobile, care sunt puncte de atracţie pentru pasionaţii de
maşini de pretutindeni. Vizitatorii se pot bucura de-a lungul întregului an de
programe variate din cultură, artă şi entertainment, precum şi de delicii
culinare la numeroase restaurante. Indiferent că sunt concerte de jazz,
clubbing, premiere de film, evenimente de gală sau discuţii de grup - BMW Welt
este platforma perfectă pentru evenimente inovatoare. În BMW Welt Junior Campus,
copiii şi tinerii se pot bucura de tururi cu ghizi şi ateliere pe tema
mobilităţii şi a dezvoltării durabile.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii