MINI
continuă schimbarea de generaţii în portofoliul său de modele. Prin cea mai
nouă completare a gamei mărcii premium din Marea Britanie, un nou public-ţintă
se poate bucura acum de experienţa unică MINI. Noul MINI Clubman, care va avea
premiera mondială în faţa publicului la ediţia 2015 a Salonului Auto de la
Frankfurt (IAA), intră acum în segmentul premium al clasei compacte datorită
spaţiului interior şi versatilităţii extinse, precum şi calităţilor sale de
condus. Modelul foloseşte toate inovaţiile tehnologice ale celei mai recente
generaţii, şi vine cu o imagine nouă, numeroase elemente practice şi o serie de
echipamente care se află în premieră în dotarea unui MINI. Plăcerea remarcabilă
a condusului, designul distinctiv şi extrem de expresiv, precum şi
funcţionalitatea inovatoare accentuează suplimentar stilul individual care este
specific mărcii. Noul MINI Clubman va debuta pe pieţele mondiale, inclusiv
România, pe 31 octombrie şi va fi disponibil de la un preţ de 20100 Euro fără
TVA (24924 Euro cu TVA) pentru versuinea de motorizare Cooper, de 1,5 litri, 3
cilindri şi 100 kW (136 CP).
Cu concepte inovatoare şi un nou nivel de diversitate şi
personalizare, MINI se bucură de un succes fără precedent în segmentul premium
al automobilelor de clasă mică. Lansate în ultimul an, MINI Hatch cu trei uşi
şi ca model MINI Hatch cu cinci uşi au contribuit semnificativ la ultima
ascensiune a mărcii în vânzări. Ambele modele vor fi expuse la IAA 2015
împreună cu cea mai recentă generaţie a MINI John Cooper Works, cea mai
sportivă versiune a mărcii şi cel mai puternic MINI de serie construit
vreodată. La cel mai important salon auto din lume, care va fi deschis
publicului în perioada 19-27 septembrie 2015, marca britanică va prezenta şi
servicii inovatoare din cadrul portofoliului MINI Connected pentru
entertainment în automobil, precum şi actuala gamă de opţionale şi accesorii
MINI originale, care permit clienţilor să-şi personalizeze automobilul în
funcţie de stilul personal.
Noul MINI Clubman: concept tradiţional, calităţi unice, varietate
a gamei de motoare
Cu patru uşi, emblematicile uşi divizate în spate, cinci locuri şi
un interior spaţios şi versatil, noul MINI Clubman aduce conceptul clasic de
caroserie shooting brake într-o interpretare modernă, dar şi în segmentul
premium al clasei compacte. De asemenea, cel mai recent model este şi cel mai
mare al noii generaţii MINI. Automobilul este mai lung cu 27 de centimetri şi
mai lat cu 9 cm decât MINI Hatch cu cinci uşi, iar ampatamentul este mai lung
cu 10 centimetri. Portbagajul maşinii are un volum de 360 de litri şi poate fi
extins la un maximum de 1.250 de litri prin rabatarea spătarului banchetei în
raport 40:20:40. Noul MINI Clubman oferă astfel cel mai înalt nivel practic
întâlnit vreodată la MINI.
Pentru un plus al plăcerii condusului, al confortului şi al
siguranţei, noul MINI Clubman oferă şi numeroase dotări care apar în premieră
la un automobil al mărcii. Acestea includ frână de parcare electrică,
transmisie Steptronic cu opt trepte - disponibilă opţional în funcţie de model
-, funcţie de reglaj electric al scaunelor şi opţiunea MINI Yours Interior
Styles cu rame ale uşilor luminate în spate. Pachetul MINI Excitement cuprinde
lumini LED pentru interior şi ambientale, precum şi o proiecţie a logo-ului MINI
din oglinda retrovizoare de pe partea conducătorului atunci când se deschide şi
se închide automobilul. O altă dotare nouă, care este unică în acest segmentul
competitiv, o reprezintă opţiunea Comfort Access, care presupune deschiderea
automată uşilor divizate din spate, printr-un gest cu piciorul.
Lansarea pe piaţă a noului MINI Clubman va avea loc la 31
octombrie 2015, cu trei variante de motorizare, care mai nouă generaţie de
propulsoare dispunând de tehnologie MINI TwinPower Turbo pentru un temperament sportiv
şi o eficienţă remarcabilă. Motorul pe benzină, cu patru cilindri, care
echipează MINI Cooper S Clubman dezvoltă 141 kW/192 CP (consum mediu mixt:
6,3-6,2 l/100 km; emisii CO2: 147-144 g/km). MINI Cooper Clubman este propulsat
de un motor pe benzină, cu trei cilindri şi o putere maximă de 100 kW/136 CP
(consum mediu mixt: 5,3-5,1 l/100 km; emisii CO2: 123-118 g/km). Un nou membru
al gamei de motoare este versiune diesel cu patru cilindri, care dezvoltă 100
kW/150 CP, care echipează MINI Cooper D Clubman (consum mediu mixt: 4,4-4,1
l/100 km; emisii CO2: 115-109 g/km).
Extinderea gamei de motorizări pentru noul MINI Clubman, prezentat
la IAA 2015, oferă o varietate suplimentară. Un motor pe benzină, foarte
economic, urmează la MINI One Clubman (trei cilindri, 75 kW/102 CP; consum
mediu mixt: 5,3-5,1 l/100 km; emisii CO2: 124-119 g/km). În plus, vor exista
alte două propulsoare diesel - cu trei, respectiv, cu patru cilindri -, care
vor echipa MINI în premieră. MINI One D Clubman (85 kW/116 CP) va fi modelul
entry-level (consum mediu mixt: 3,9-3,8 l/100 km; emisii CO2: 104-99 g/km).
MINI Cooper SD Clubman (140 kW/190 CP; consum mediu mixt: 6,4-4,6 l/100 km;
emisii CO2: 122-119 g/km) va prelua rolul de cea mai puternică variantă diesel
(toate datele sunt pentru ciclul de testare EU, depind de dimensiunea
anvelopelor alese).
Pe drumul spre succes - datorită plăcerii condusului şi
progresului tehnologic
Cu cea mai recentă extindere a gamei sale de modele, MINI continuă
să urmeze drumul unei creşteri continue pe pieţele auto de pe mapamond. Atât în
rândul automobilelor de clasă mică, cât şi în segmentul compact, marca
îndeplineşte nevoile şi cerinţele exigente unui public-ţintă exigent, atras de
designul distinctiv şi extrem de expresiv, de tehnologia high-end şi de
calitatea materialelor, precum şi de nivelul premium al producţiei. Prin cea
mai nouă generaţie a modelelor, MINI perpetuează povestea de succes a
originalului în segmentul premium al automobilelor de clasă mică. Fie că se
optează pentru noul MINI Hatch cu trei uşi sau pentru noul MINI Hatch cu cinci
uşi, atracţia generală este şi mai mare.
MINI
Countryman a demonstrat într-o manieră impresionantă că plăcerea condusului şi
stilul individual specifice MINI încântă clienţii şi dincolo de limitele clasei
mici. Fiind primul MINI cu patru uşi, un hayon mare şi cinci locuri, modelul
polivalent a contribuit masiv la creşterea continuă a mărcii. Un ajutor a venit
şi din partea modelului de avangardă şi orientat spre sport, MINI Paceman -
primul Sports Activity Coupé din segmentul premium al clasei compacte.
Transmisia integrală ALL4, dezvoltată special pentru MINI, este disponibilă ca
opţiune şi este oferită standard la vârfurile de gamă, MINI John Cooper Works
Countryman şi MINI John Cooper Works Paceman.
Sursa: MINI Romania
0 comentarii