Tanarul
pilot auto Edi Anton este foarte aproape de performanta de a deveni cel mai
tanar campion national al Romaniei la varsta de 15 ani abia impliniti.
Dupa 5 etape desfasurate in Campionatul
National de Turisme, pilotul Eduard Anton conduce in clasament, la clasa
Monomarca VW LUPO, cu 5 victorii de etapa, avand 7 manse castigate, restul de 3
fiind adjudecate de sora sa Bianca Anton, 17 ani, urmatoarea in clasament si
singura care-i mai poate pune probleme din punct de vedere al punctajului
pentru obtinerea titlului.
Ultima etapa desfasurata, a fost foarte
disputata intre cei doi piloti cu multe depasiri si rasturnari de situatie,
fiind foarte aprope de limita acrosajelor. Remarcabil este faptul ca cei doi
sunt intr-o permanenta concurenta in lumea motorsportului, talentul fiecaruia
fiind demonstrat in toate competitiile la care au fost prezenti. Cu un istoric
impresionat, chiar daca este foarte tanar, Eduard a adus pe pista de concurs o
noua imagine a pilotajului în Romania.
Anul trecut Eduard a obtinut titlul de
Campion in Campionatul National de Autoslalom clasa 1600 cmc - Juniori, fiind
urmat de asemenea, de sora sa. Eduard detine recordul de timp/tura parcursa pe
circuitul MotorPark România la clasa 1600 cmc cu 1:47:7 pe varianta de 3300
metri si 2:04:77 pe varianta de 4129 metri, iar experienta dobandita in
karting, sport practicat de acesta inca de la varsta de 6 ani, isi spune
cuvantul si in gestionarea curselor auto.
De asemenea, ambii piloti practica
motocross-ul pentru a se mentine intr-o forma sportiva excelenta, sunt elevi la
Liceul Jean Monnet din Capitala si au rezulate foarte bune la invatatura, fiind
un exemplu al acestei scoli, scoala implicata in perfomanta celor doi prin
intermediul doamnei profesor de sport Marinela Ion.
Un important imbold este dat
participantilor in Campionatul National de Turisme de initiativa Clubului Toma
Racing din Constanta, club care ii premiaza cu anvelope de competitie pe
pilotii de la fiecare clasa situati pe podium, in cadrul etapelor de concurs.
Este un exemplu de urmat pentru toti cei care activeaza in domeniul auto din
Romania.
Trebuie aduse felicitari si Federatiei
Romane de Automobilism Sportiv care, prin eforturile presedintelui Norris
Mageanu, a facut ca dupa 25 ani de pauza sa renasca in Romania spectaculoasa
competitie de viteza pe circuit si care face eforturi constante sa creasca
piloti demni sa reprezinte tara noastra in competitiile internationale de acest
gen.
Autoturismele VW Lupo sunt extrem de puternice
si stabile pentru circuitul de viteza. Sunt primele autoturisme folosite in
Campionatul European Monomarca si, pilotate adecvat, sunt net superioare, ca
performanta, multora dintre masinile de competitie.
Odata cu aparitia in 2014 a circuitului
de viteza Motorpark Romania se constata o crestere constanta a performantelor
pilotilor autohtoni de auto si moto si perfectionarea echipelor tehnice precum
JMS Performance, Auto MB Sport, WilliMSport, Exelixis etc.
Inceperea
transmisiilor live de pe circuitul MotorPark Romania, preconizate pentru anul
2016, va marca un salt calitativ pentru motorsportul romanesc, atat pentru
piloti, cat si pentru publicul larg. 2015 Grandz Comunicare.
Sursa: Grandz Comunicare
0 comentarii