Napoca Rally Academy poate decide lupta
pentru trei titluri naționale încă de la Raliul
Iașului.
Simone Tempestini, Bogdan Marișca și Marco Tempestini se
luptă pentru podium în clasamentul general.
Vlad Cosma vrea titlul în Cupa Suzuki, iar
Florin Tincescu continuă procesul de acomodare cu noua mașină.
Titlul național pe echipe, titlul național la piloți cu Simone Tempestini și titlul în Cupa Suzuki. Acestea sunt cele trei obiective pentru
Napoca Rally Academy în Raliul Iașului, etapa a șaptea din Campionatul Național de Raliuri.
Napoca Rally Academy a avut un parcurs excelent în cea de-a doua jumătate a sezonului în Campionatul Național de Raliuri și este pregătită să decidă lupta pentru trei titluri naționale încâ din Raliul Iașului, penultima etapă din 2015.
Napoca Rally Academy a avut un parcurs excelent în cea de-a doua jumătate a sezonului în Campionatul Național de Raliuri și este pregătită să decidă lupta pentru trei titluri naționale încâ din Raliul Iașului, penultima etapă din 2015.
Neînvinși încă în acest sezon în etapele în care au luat startul cu
modelul Ford Fiesta R5, Simone Tempestini și Dorin Pulpea sunt deciși
să-și treacă în cont titlul național cu o etapă înaintea finalului
de sezon. “Vom merge în această etapă la fel ca în oricare alta. Trebuie să
rămânem concentrați până la final și
să abordăm totul pas cu pas. Îmi place mult Raliul Iașului
și obiectivul nostru este să câștigăm și
această etapă în 2015”, a spus Simone Tempestini.
După seria de clasări pe podium din partea a doua a sezonului, echipajul Bogdan
Marișca/Carmen Poenaru a intrat în lupta pentru podium și
în clasamentul general din Campionatul Național. “Acomodarea cu
modelul Ford Fiesta s-a făcut treptat și sunt foarte mulțumit
de evoluțiile din ultimele raliuri. Urmează acum un raliu frumos, cu cele
mai bune probe pe macadam din campionat. Voi avea aceeași
abordare, una în care să mergem cât mai tare posibil, dar fără să ne asumăm
riscuri inutile. Este un raliu special pentru echipajul nostru, deoarece aici a
debutat Carmen ca și copilot. Sunt sigur că
va fi o întâlnire frumoasă cu spectatorii pe super speciala Râpa Galbenă, dar și
pe celelalte probe”, a spus Bogdan Marișca.
Pentru Vlad Cosma și Diana Hațegan
etapa de la Iași este una extrem de
importantă în lupta pentru titlul din Cupa Suzuki. Pentru Vlad Cosma,
specialist în câștigarea titlurilor în
competițiile monomarcă, etapa de la Iași înseamnă revenirea pe
terenul în care și-a făcut debutul în raliuri,
într-o etapă de rally sprint. “A fost o luptă strânsă în Cupa Suzuki până acum și
mi-ar plăcea sâ tranșăm lupta încă de la Iași
pentru ca la Harghita să atacăm și un podium la 2WD. Îmi
place mult această etapă, iar noua configurație se anunță
foarte interesantă”, a spus Vlad Cosma.
După etapa din Cehia, ultima din programul Junior ERC din acest sezon, Florin
Tincescu și Sergiu Itu se vor concentra exclusiv pe etapele din Campionatul
Național. Raliul Iașului înseamnă pentru
juniorii NRA debutul pe macadam cu modelul Subaru Impreza de grupa N. “La Sibiu
a fost prima etapă pe asfalt cu noua mașină și
sunt foarte bucuros că am reușit să terminăm raliul.
Aici vom debuta pe macadam și va fi un test util
pentru sezonul 2016. Singurul obiectiv este să parcurgem cât mai mulți
kilometri și să ne acomodăm cu noua mașină”, a spus și
Florin Tincescu.
Raliul Iașului este și prima oportunitate
pentru Napoca Rally Academy să-și treacă în cont titlul pe
echipe, al doilea după cel câștigat în 2011 în CNR.
“Etapa de la Iași este una importantă
pentru noi ca echipă și cred că o evoluție
bună la nivelul fiecărui echipaj, în funcție și
de rezultatele rivalilor noștri, ne poate aduce încă
un titlul pe echipe, după cel din 2011 în CNR și cel din 2013 în
Production Cup din ERC. Pentru mine, obiectivul este să urc pe podium la
ultimele două etape ale sezonului și cred că avem șanse
mari să reușim”, a spus și Marco Tempestini, care
va lua startul alături de Toni Avram.
Raliul Iașului se va desfășura în perioada 10 – 12 septembrie pe specialele de macadam din
județul Iași. Joi seara, de la ora
18:35, este programată super speciala Râpa Galbenă, singura pe asfalt din
programul raliului, restul de 8 probe speciale fiind programate vineri și sâmbătă. Lungimea totală a raliului este de 423,6 km, dintre
care 144,2 de probă specială.
Sursa: Motor Heads Publishing
0 comentarii