Livrările
în septembrie au totalizat 215.413 unităţi, +7,8%.
Livrările
BMW Group au urcat cu 7,5% în primele nouă luni, la 1.644.810 automobile.
Creştere
de peste zece procente în Europa: 10,3% în primele nouă luni.
Vânzările
BMW i au atins 20.000 de unităţi în acest an, până în septembrie.
BMW i3:
peste 3.000 de unităţi vândute în septembrie.
Vânzările
MINI au crescut cu 18,7% în acest an: livrări totale de 246.426 de unităţi.
BMW Group
continuă să-şi mărească vânzările, realizând cel mai bun rezultat din istorie
pentru luna septembrie. Livrările de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi
Rolls-Royce au totalizat 215.413 unităţi pentru această lună, o creştere de
7,8% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, a fost şi cea
mai bună performanţă a companiei pentru primele trei trimestre ale anului, cu
vânzări mai mari cu 7,5% (1.644.810 automobile).
"În ciuda situaţiei dificile de pe anumite pieţe, vânzările
BMW Group au înregistrat o creştere constantă", a declarat Ian Robertson,
membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru vânzări şi
marketing BMW. "În multe din pieţele Europei înregistrăm un impuls
puternic, în timp ce vânzările în mare parte din Asia şi regiunea NAFTA au şi
ele evoluţii pozitive. La intrarea în trimestrul al patrulea, noile BMW Seria 7
şi X1 vor fi lansate pe piaţă la finalul lunii octombrie, iar capacitatea de
producţie de la Spartanburg (SUA) va fi extinsă, ceea ce înseamnă că ne putem
apropia de atingerea cererii foarte mari pentru modelele BMW X mari, aşa că ne
aflăm pe drumul spre un nou rezultat-record al vânzărilor pentru 2015", a
mai spus el.
Vânzările globale ale mărcii BMW au crescut cu
7,7% în septembrie, cu un total de 180.475 de automobile livrate clienţilor în
această lună. Livrările în primele trei trimestre ale anului au crescut cu 5,8%
faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la un total de 1.395.780 de unităţi
comercializate.
Vânzările gamei BMW Seria 2 continuă să crească în ritm constant,
modelul Active Tourer înregistrând vânzări lunare de 8.670 de unităţi la un an
de la lansare. Vânzările BMW Seria 4 Gran Coupé aproape că s-au dublat în
comparaţie cu luna septembrie a anului trecut, cu un total de 6.080 de unităţi
livrate clienţilor (+90,8%). În septembrie, livrările la nivel global ale BMW
Seria 5 au crescut cu 21,0%, la 33.406 unităţi. Modelele BMW X rămân foarte
populare, vânzările BMW X3 totalizând 13.808 unităţi, +13,8% în comparaţie cu
aceeaşi lună a anului trecut. BMW X6 a avut vânzări mai mari de peste două ori,
fiind livrate 4.002 automobile la nivel mondial, o creştere de 127,1%.
Septembrie a fost o lună foarte bună şi pentru modelele BMW i, în
care 3.361 BMW i3 (+86,9%) fiind livrate clienţilor pe mapamond. De la
începutul anului, 20.576 de clienţi au intrat în posesia unui model BMW i3 sau
i8, aproape dublu faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (+95,1%).
Marca MINI continuă să-şi mărească vânzările la
nivel global, cu 34.600 de unităţi livrate clienţilor în septembrie, o creştere
de 8,6% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Primele nouă luni ale anului au
adus o creştere a vânzărilor de 18,7%, adică un total de 246.426 de automobile
MINI livrate în lume. "MINI a obţinut vânzări-record în acest an şi sunt
încrezător că tendinţa va continua", a declarat Peter Schwarzenbauer,
membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru mărcile
MINI, BMW Motorrad şi Rolls-Royce. "În această lună, noul MINI Clubman
ajunge în showroomuri şi este primul MINI din segmentul compact premium, unul
cu o evoluţie rapidă. Clubman va oferi un impuls puternic pentru dezvoltarea
viitoare a mărcii; MINI îşi clădeşte o poziţie puternică şi sunt convins că
vânzările noastre vor continua să crească pe mapamond."
În primele nouă luni ale anului, vânzările MINI Hatch cu trei uşi
au crescut cu 13,8% faţă de perioada similară a anului trecut, cu un total de
94.830 de livrări către clienţi. În lume, un total de 67.961 de modele MINI
Hatch cu cinci uşi au fost vândute în acest an.
Rolls-Royce Motor Cars a obţinut a doua cea mai bună performanţă a sa în privinţa
vânzărilor pentru primele nouă luni, în ciuda unei situaţii foarte dificile în
sectorul de lux din China continentală. Marca din Goodwood a livrat clienţilor
2.604 unităţi în cele nouă luni din intervalul ianuarie-septembrie (-8,9%). În
afara Chinei, vânzările echilibrate la nivel global au fost în conformitate cu
aşteptările, iar compania continuă să-şi propună o creştere sustenabilă pe
termen lung.
Toate regiunile majore de vânzări au obţinut creşteri în
septembrie şi pentru tot anul, în conformitate cu strategia BMW Group de
creştere globală echilibrată.
Europa continuă să furnizeze un impuls puternic în primele trei
trimestre ale anului 2015, vânzările totale ale mărcilor BMW şi MINI fiind mai
mari cu 10,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (731.065 de unităţi).
Marea Britanie, a patra cea mai importantă piaţă a BMW Group, continuă să aibă
o creştere semnificativă, cu 171.233 de automobile livrate clienţilor în acest
an, o creştere de 13,8%. Multe alte pieţe au obţinut evoluţii de peste 10
procente. Livrările către clienţii din Franţa, de exemplu, sunt mai mari cu
19,6% pentru primele nouă luni (56.208 unităţi). Pieţele sud-europene continuă
să-şi revină, cu vânzări mai mari cu 18,0% (33.501 automobile) în Spania şi cu
un plus de 25,7% al livrărilor în Portugalia (10.760 de unităţi).
Volumul vânzărilor în America îşi continuă
creşterea constantă; un total de 360.700 de automobile BMW şi MINI au fost livrate
clienţilor în regiune pe parcursul acestui an, o creştere de 7,0%. În SUA,
vânzările pentru primele trei trimestre din 2015 au totalizat 294.930 de
unităţi, +6,9%. În aceeaşi perioadă, livrările către clienţii din Canada au
crescut cu 11,8% (31.297 de unităţi), în timp ce vânzările din Mexic sunt mai
mari cu 18,7% (12.598 de automobile).
Livrările BMW şi MINI în Asia, în acest an, au crescut
cu 4,3% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, totalizând 502.046
de unităţi. În China continentală, un total de 342.683 de automobile BMW şi
MINI au fost livrate clienţilor, +2,0% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a
anului anterior. Coreea de Sud continuă să obţină o creştere semnificativă în
acest an, de peste zece procente, adică +19,8% (40.088 de unităţi), în timp ce
livrările din Japonia au urcat cu 9,8% în acest an (50.490 de automobile).
Vânzările de
motociclete şi maxiscutere BMW Motorrad continuă să arate o evoluţie excelentă.
Un total de 11.088 de unităţi au fost vândute în septembrie, o creştere de
11,0% comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. În primele trei trimestre ale
acestui an, 112.411 clienţi au intrat în posesia unui model BMW Motorrad,
+12,2% faţă de perioada similară a anului anterior.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii