BMW M4 GTS
va debuta în premieră mondială la cea de-a 44-a ediţie Tokyo Motor Show,
eveniment care va avea porţile deschise pentru public în perioada 30 octombrie,
7 noiembrie. De asemenea BMW Seria 7, BMW X1 şi modelele plug-in hybrid BMW
330e şi BMW 220xe vor avea premiera pe continentul asiatic.
BMW M4 GTS – premieră mondială
Prin BMW M4 GTS, BMW M GmbH vine cu o nouă dovadă de tehnologie care duce potenţialul BMW M4 Coupé la un nivel nou, impresionant. Cu un design dinamic şi puternic, inspirat din motorsport, dar şi cu o tehnologie de înaltă performanţă, BMW M4 GTS este perfect pregătit pentru performanţă pe circuit. Un tur parcurs în 7'28" pe legendara buclă Nordschleife de la Nürburgring, cel mai dificil circuit de curse din lume, este o dovadă clară a calităţilor excepţionale de care dispune această ediţie specială a modelului. În acelaşi timp, cel mai avansat BMW M4 - asemenea celorlalte modele BMW M - se simte ca acasă şi pe drumurile publice. BMW M GmbH lansează BMW M4 GTS într-o ediţie specială limitată la 700 de unităţi pentru a sărbători a 30-a aniversare a modelului BMW M3, care a intrat în producţie în 1986. Prin aceasta, automobilul evidenţiază spiritul inovator al inginerilor BMW M în dezvoltarea tehnologiilor M deschizătoare de drumuri în ceea ce priveşte sistemul de propulsie, şasiul şi construcţia uşoară.
Prin BMW M4 GTS, BMW M GmbH vine cu o nouă dovadă de tehnologie care duce potenţialul BMW M4 Coupé la un nivel nou, impresionant. Cu un design dinamic şi puternic, inspirat din motorsport, dar şi cu o tehnologie de înaltă performanţă, BMW M4 GTS este perfect pregătit pentru performanţă pe circuit. Un tur parcurs în 7'28" pe legendara buclă Nordschleife de la Nürburgring, cel mai dificil circuit de curse din lume, este o dovadă clară a calităţilor excepţionale de care dispune această ediţie specială a modelului. În acelaşi timp, cel mai avansat BMW M4 - asemenea celorlalte modele BMW M - se simte ca acasă şi pe drumurile publice. BMW M GmbH lansează BMW M4 GTS într-o ediţie specială limitată la 700 de unităţi pentru a sărbători a 30-a aniversare a modelului BMW M3, care a intrat în producţie în 1986. Prin aceasta, automobilul evidenţiază spiritul inovator al inginerilor BMW M în dezvoltarea tehnologiilor M deschizătoare de drumuri în ceea ce priveşte sistemul de propulsie, şasiul şi construcţia uşoară.
Piesa centrală a fiecărui model BMW M este motorul său. BMW M4 GTS
utilizează motorul turbo cu şase cilindri dispuşi în linie de la BMW M3/M4 - câştigător
a numeroase premii -, dar adaugă tehnologia inovatoare a injecţiei cu apă
pentru a ca propulsorul de 3,0 litri să beneficieze de un impuls substanţial de
putere. Sistemul de injecţie cu apă măreşte semnificativ puterea motorului - la
368 kW/500 CP -, dar şi cuplul - 600 Nm -, în timp ce consumul de combustibil
şi emisiile CO2 rămân la nivelul celor ale BMW M4 Coupé. Astfel, BMW M4 GTS
este cel mai agil, mai radical şi mai dinamic model din gamă. Sprintează de la
0 la 100 km/h în 3,8 secunde şi atinge o viteză maximă, limitată, de 305 km/h.
În 2016, BMW M GmbH va prezenta următorul membru al gamei de
maşini sport în ediţie specială, sub forma BMW M4 GTS. Noua maşină preia
conceptul modelelor BMW M3/BMW M4 şi accentuează radical genele sportive, devenind
un automobil de colecţie exclusiv, fabricat în numai 700 de exemplare. BMW M4
GTS însemnă că BMW M GmbH nu doar sărbătoreşte cei 30 de ani ai poveştii de
succes BMW M3/M4, ci prezintă şi un model perfect pentru a marca centenarul
mărcii BMW.
Stopurile de forma literei L sunt la fel de distinctive precum
designul farurilor. Stopurile OLED inovatoare îşi vor face debutul în producţia
de serie odată cu BMW M4 GTS. OLED (diode organice emiţătoare de lumină)
reprezintă un nou tip de sursă de lumină care luminează pe întreaga lor
suprafaţă, cu un efect foarte omogen - spre deosebire de unităţile LED, care
emit lumina sub forma unor puncte. Designul plat al tehnologiei OLED (acestea
au o înălţime de doar 1,4 milimetri) şi capacitatea de a declanşa separat module
individuale de lumină deschid noi posibilităţi pentru concepte de iluminare şi
emană prezenţa unei precizii excepţionale. Ca atare, stopurile subliniază
lăţimea părţii spate, conferă automobilului o apariţie şi mai atractivă şi mai
puternică şi asigură evidenţierea acestuia atât pe lumină, cât şi pe întuneric.
Luxul auto la cel mai înalt nivel: noul BMW Seria 7
Noul BMW Seria 7 îşi subliniază afirmaţia privind redefinirea modului în care experienţa exclusivistă şi luxoasă a condusului arată într-o formă contemporană, cu o gamă de inovaţii de excepţie. Factorii principali în îmbunătăţirea dinamicii, a eficienţei, a confortului şi a siguranţei sunt utilizarea CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon) în structura caroseriei, motoarele din noua generaţie BMW Group de propulsoare, sistemul hybrid plug-in de la noul BMW 740e, sistemul de şasiu activ Executive Drive Pro, Driving Experience Control cu modul ADAPTIVE, farurile cu laser sau sistemul de control iDrive complet reproiectat. Totodată, experienţa de interior este susţinută de opţiuni precum Executive Lounge cu funcţie de masaj, acoperişului din sticlă, iluminat, Sky Lounge Panorama.
Noul BMW Seria 7 îşi subliniază afirmaţia privind redefinirea modului în care experienţa exclusivistă şi luxoasă a condusului arată într-o formă contemporană, cu o gamă de inovaţii de excepţie. Factorii principali în îmbunătăţirea dinamicii, a eficienţei, a confortului şi a siguranţei sunt utilizarea CFRP (plastic ranforsat cu fibră de carbon) în structura caroseriei, motoarele din noua generaţie BMW Group de propulsoare, sistemul hybrid plug-in de la noul BMW 740e, sistemul de şasiu activ Executive Drive Pro, Driving Experience Control cu modul ADAPTIVE, farurile cu laser sau sistemul de control iDrive complet reproiectat. Totodată, experienţa de interior este susţinută de opţiuni precum Executive Lounge cu funcţie de masaj, acoperişului din sticlă, iluminat, Sky Lounge Panorama.
Noua generaţie a gamei BMW Seria 7 se evidenţiază şi prin inovaţii
remarcabile care privesc sistemul de operare şi tehnologia asistării
conducătorului. Diferite dotări noi, fără precedent în segmentul sedanurilor de
lux, includ, de exemplu, extinderea sistemului iDrive pentru a include monitor
touch şi control BMW al gesturilor, Touch Command pentru controlul funcţiilor de
confort şi infotainment în compartimentul din spate, precum şi un sistemul
Remote Control Parking. Pe lângă acestea, noua "navă-amiral" BMW
prezintă şi cea mai nouă generaţie BMW Head-Up Display, cu o suprafaţă de
proiecţie cu 75% mai mare, avertizare la traficul transversal, control autonom
al direcţiei şi a controlului benzii, protecţie activă pentru impact lateral şi
sistem Surround View cu vizualizare 3D şi Panorama View (vedere panoramică).
Model urban polivalent care a crescut în caracter: noul BMW X1
A doua generaţie BMW X1 transferă cu intensitate mai mare ca niciodată calităţile caracteristice ale unui Sports Activity Vehicle către segmentul compact. Noua generaţie acestui model de mare succes pentru marcă iese în evidenţă prin proporţiile puternice şi liniile clare în stilul confraţilor săi BMW X mai mari. La interior, noul BMW X1 oferă mult mai mult spaţiu atât pentru pasageri, cât şi pentru bagaje, o ambianţă premium de ultimă oră şi o funcţionalitate sofisticată.
A doua generaţie BMW X1 transferă cu intensitate mai mare ca niciodată calităţile caracteristice ale unui Sports Activity Vehicle către segmentul compact. Noua generaţie acestui model de mare succes pentru marcă iese în evidenţă prin proporţiile puternice şi liniile clare în stilul confraţilor săi BMW X mai mari. La interior, noul BMW X1 oferă mult mai mult spaţiu atât pentru pasageri, cât şi pentru bagaje, o ambianţă premium de ultimă oră şi o funcţionalitate sofisticată.
Combinaţia între motoarele pe benzină şi diesel din cea mai
recentă generaţie de propulsoare a BMW Group, versiunea optimizată spre
eficienţă a sistemului inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive şi noua
dezvoltare a tehnologiei şasiului produce o creştere notabilă a sportivităţii şi
confortului, precum şi o eficienţă considerabil mai mare. Dotările disponibile
în premieră la BMW X1 includ faruri LED integrale, Dynamic Damper Control
(control dinamic al amortizoarelor), BMW Head-Up Display care proiectează
informaţiile referitoare la condus pe parbriz - ca la modelele BMW X mai mari
-, precum şi sistemul Driving Assistant Plus.
Bestseller în formă maximă: noul BMW Seria 3
Datorită gamei de motoare revizuite, şasiului mai avansat şi opţiunilor suplimentare de echipamente, noul BMW Seria 3 este pregătit să continue o serie neîntreruptă de succes în segmentul premium al clasei medii, care a început acum patru decenii. Cel mai popular model al mărcii BMW, cu peste 14 milioane de unităţi vândute până în prezent, stabileşte, o dată în plus, noi standarde pentru dinamica, eficienţa şi designul celor două întruchipări principale - BMW Seria 3 Sedan şi BMW Seria 3 Touring.
Datorită gamei de motoare revizuite, şasiului mai avansat şi opţiunilor suplimentare de echipamente, noul BMW Seria 3 este pregătit să continue o serie neîntreruptă de succes în segmentul premium al clasei medii, care a început acum patru decenii. Cel mai popular model al mărcii BMW, cu peste 14 milioane de unităţi vândute până în prezent, stabileşte, o dată în plus, noi standarde pentru dinamica, eficienţa şi designul celor două întruchipări principale - BMW Seria 3 Sedan şi BMW Seria 3 Touring.
La lansarea pe piaţă, varietatea de motoare pentru noul BMW Seria
3 cuprinde patru propulsoare pe benzină şi şapte versiuni diesel. În funcţie de
varianta de putere a motorizării, puterea este transferată fie în maniera
tradiţională - către puntea spate -, fie prin intermediul sistemului inteligent
de tracţiune integrală BMW xDrive. Mai mult, BMW 330e Sedan se va alătura gamei
din 2016. Acest hybrid plug-in combină tehnologia BMW eDrive cu un motor pe
benzină, cu patru cilindri, din cea mai recentă generaţie de propulsoare a BMW
Group. În timp ce obţine o putere totală de 185 kW/252 CP de la cele două
motoare, BMW 330e oferă un consum mediu mixt de 2,1-1,9 l/100 km şi emisii CO2
de 49.44 g/km (în ciclul de testare EU).
Design interior versatil, sistem de propulsie inovator: noul BMW
225xe
Gama de modele pentru BMW Seria 2 Active Tourer urmează să fie şi ea extinsă prin adăugarea unei variante hybrid plug-in din primăvara anului 2016. BMW 225xe oferă o combinaţie complet nouă de BMW EfficientDynamics, confort, distracţie la volan şi performanţe ale tracţiunii integrale. Mai mult, această experienţă a condusului fără egal este combinată cu o versatilitate impresionantă şi niveluri generoase de spaţiu într-un automobil de clasă compactă. Prin amplasarea acumulatorului litiu-ion sub banchetă pentru economisirea spaţiului, portbagajul poate fi folosit în continuare la capacitate maximă.
Gama de modele pentru BMW Seria 2 Active Tourer urmează să fie şi ea extinsă prin adăugarea unei variante hybrid plug-in din primăvara anului 2016. BMW 225xe oferă o combinaţie complet nouă de BMW EfficientDynamics, confort, distracţie la volan şi performanţe ale tracţiunii integrale. Mai mult, această experienţă a condusului fără egal este combinată cu o versatilitate impresionantă şi niveluri generoase de spaţiu într-un automobil de clasă compactă. Prin amplasarea acumulatorului litiu-ion sub banchetă pentru economisirea spaţiului, portbagajul poate fi folosit în continuare la capacitate maximă.
Interacţiunea între tehnologia BMW eDrive şi motorul pe benzină,
cu trei cilindri şi o capacitate de 1,5 litri, cu tehnologi BMW TwinPower Turbo
permite ca BMW 225xe să ofere posibilitatea unui condus în regim exclusiv
electric şi o mobilitate fără restricţii. Cu o autonomie maximă în regim
electric de 41 de kilometri, condusul cu emisii locale zero poate fi
experimentat nu doar în oraş, ci şi în zonele extraurbane. Acţionarea punţii
spate prin puterea electromotorului şi a celei faţă cu puterea motorului termic
produce un sistem electrificat de tracţiune integrală, care este unic în
segment şi care promite o tracţiune remarcabilă indiferent de vreme, în special
pe drumuri dificile. Propulsia hybrid plug-in dispune de o putere totală a
sistemului de 165 kW/224 CP. Consumul mediu mixt al modelului BMW 225xe este
unul frugal - 2,1-2,0 l/100 km -, ceea ce echivalează cu emisii CO2 de 49-46
g/km (în ciclul de testare EU).
Sursa: BMW Romania
0 comentarii