Cei 6 bloggerii au luat
contact cu drumul dintr-o perspectivă la prima mână asupra versatilității anvelopei în diferite condiții meteo și de teren.
Goodyear
a pornit într-o călătorie alături de 6 bloggeri europeni pentru a sărbători
lansarea celei mai recente anvelope all-season, Vector 4Seasons Gen-2. Călătoria
a pornit ieri din Luxemburg și se va opri sâmbătă în Franța,
furnizând bloggerilor o primă perspectivă asupra noii anvelope și
asupra capacităților sale într-o gamă variată de condiții
meteo, de scenarii și de suprafețe de drum, toate pe aceleași anvelope. Ca urmare a promisiunii mărcii Goodyear
făcută clienților săi prin sloganul “Made to Feel Good”, această călătorie va arăta
bloggerilor faptul că anvelopa Vector 4Seasons ajută la asigurarea convenienței, siguranței și
confortului fără a mai fi nevoie să schimbi anvelopa.
Goodyear este inventatorul anvelopei all-season, iar cea de-a doua generație a anvelopei Vector 4Seasons este construită pe
cei peste 30 de ani de inovație în materie de
anvelope pentru toate anotimpurile, precum și pe mulți ani de informații primite direct de la consumatori prin
echiparea originală cu aceste anvelope a numeroase vehicule.
Această nouă generație este proiectată
să crească cererea pentru comoditate a majorității conducătorilor auto europeni care nu își schimbă întotdeauna anvelopele în funcție de sezon — ceea ce duce la economie de timp și bani.
Anvelopa este proiectată pentru a ajuta la asigurarea siguranței conducătorului auto în cele mai provocatoare
condiții de drum europene și în cele mai solicitante realități ale vremii în Europa, de la zăpadă la gheață și drumuri umede.
Participarea bloggerilor de lifestyle la această călătorie va reprezenta
o diversitate de piețe europene, după
cum urmează:
- Chiara Machedavvero (Machedavvero.it), Italia
- Emily Leary (Amummytoo.co.uk), Marea Britanie
- Karin Boon (Thedailylady.eu), Olanda
- Leonie Lutz (Minimenschlein.de), Germania
- Anne Cornut (Mamavanvijf.blogspot.be), Belgia
- Aliette Hébert (Lesenjoliveuses.fr), Franța
Bloggerii vor putea de asemenea să aibă și o privire din spatele scenei asupra modului în
care premiata anvelopă Vector4 Seasons este proiectată și produsă la Centrul pentru Inovare al Goodyear din
Luxemburg (GICL). Vor testa apoi chiar ei anvelopele pe pista de la GICL și la Centrul de Fomare al Conducătorilor auto din
Luxemburg, urmând apoi un scenic road trip prin Ardennes și cu oprire în Bouillon, Belgia. Călătoria se va
încheia cu conducerea pe drumuri publice prin regiunea viticolă a Franței, cu o staționare de-o noapte la Reims, Franța, și cu plecare a doua
zi spre Paris.
“Marca Goodyear este
“Made to Feel Good”, iar cei șapte bloggeri de lifestyle pe care i-am selectat pentru acest program
întruchipează promisiunea mărcii noastre,” a spus Izabela Bronikowska,
Marketing Manager EMEA la Goodyear. “În
plus, cercetarea pe care am întreprins-o recent a arătat că un număr important
de consumatori în Europa văd anvelopele pentru toate anotimpurile ca fiind o
alternativă confortabilă pentru ce-a de-a doua mașină de familie pe care o
dețin,
iar speranța noastră este ca acești bloggeri să devină ambasadori ai Goodyear pentru a transmite mai bine
mesajul nostru acestui segment de public,” a spus Bronikowska.
Anvelopele
Vector 4Seasons Gen-2 de la Goodyear sunt disponibile la distribuitori în sistem
de retail încă din august 2015, dimensiuni suplimentare urmând să fie adăugate
gamei în ianuarie 2016. În total, o linie de 43 de dimensiuni diferite, printre
care se numără și trei modele run on flat, vor fi disponibile pe piață în
prima parte a anului 2016.
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii