#MyWinterFeelGoodPlace pentru a sărbători și a împărtăși în mediul online destinații de iarnă pline de inspirație.
Cum anul acesta iarna a venit devreme, iar zăpada s-a așternut deja în unele părți ale Europei, Goodyear sărbătorește frumusețea iernii prin social media și în viața reală. Clienții pot trimite fotografii și videoclipuri cu locurile lor preferate de
iarnă din întreaga lume prin social media, pe platforma „My Winter Feel Good
Place”, pentru a câștiga un premiu de iarnă Goodyear. Platforma va colecta automat
și va transmite toate imaginile pe o hartă integrată
digital – astfel putând fi vizualizate geografic toate locurile „feel good”
(unde vă simțiți bine) din întreaga lume.
Se pot trimite
fotografii pe platformă prin publicarea unei fotografii sau a unui videoclip pe
Instagram, Facebook sau Twitter cu #MyWinterFeelGoodPlace, acestea fiind
eligibile pentru a câștiga câteva premii, inclusiv marele premiu ce constă într-o călătorie de
iarnă sponsorizată de Goodyear, către o destinație la alegere[1].
Importanța unui „loc unde te simți bine” este de neprețuit. Dr. Tsivrikos de la
Universitatea din Londra[2] declară: „Identificarea
locului în care o persoană se simte bine poate avea beneficii psihologice
importante pentru starea acesteia, felul în care se simte și performanța generală. Acest lucru
se datorează faptului că în timp ce ne lăsăm scufundați în medii/spații pe care le considerăm
sigure din punct de vedere psihologic, ne putem revitaliza mintea și corpul, distanțându-ne de orice factori
de stres legați de locul de muncă sau viața personală.”
„Pe lângă faptul că
oferă putere, mai mult decât orice, scopul acestei campanii este să surprindă
esența
„Made to Feel Good” și ideea că Goodyear vă oferă relaxare oriunde doriți să mergeți, indiferent de circumstanțe”, declară Alexis
Bortoluzzi, Director de marketing pe sectorul Clienți, EMEA Goodyear Dunlop.
„Mai ales acum, că deja putem observa primele semne ale unei ierni timpurii în
Europa, abia așteptăm să vedem toate imaginile frumoase pe care iarna de anul acesta le va
aduce.”
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner INKCOMM PR
[1]Călătorie dus-întors către o destinație de iarnă pentru
două persoane, ce include cazare, pensiune completă și transferuri, ce poate fi
efectuată în termen de maxim 12 luni de la data atribuirii premiului, cu
condiția ca valoarea totală a acestei călătorii dus-întors pentru două persoane
să fie limitată la suma maximă de 6.000 EUR.
[2]Conform declarației psihologului specializat în
călătorii Dr.Tsivrikos, psiholog în domeniul Consumatori și afaceri de la
Universitatea din Londra.
0 comentarii