Inițiativa “ThinkGoodMobility Challenge” încurajează tinerii
din Europa să-și împărtășească ideile despre cum trebuie abordate
transportul sustenabil și provocările mobilității în viitor.
Provocarea dă cuvântul celor care ar putea să modeleze
viitorul mobilității în 2025, milenienii.
Un juriu independent alcătuit din experți din domeniul auto vor evalua proiectele,
urmând să recunoască meritele celor mai bune 20 de proiecte, apoi celor mai
bune 5, celor mai bune 3 și în fine celui mai bun proiect înscris în competiție.
Goodyear și ThinkYoung invită toți conducătorii auto ai viitorului să
participe și să viziteze site-ul Thinkgoodmobility.com.
Goodyear, în parteneriat cu ThinkYoung, a lansat o nouă
inițiativă, numită “ThinkGoodMobility Challenge”. Aceasta
încurajează tinerii din Europa să își împărtășească cele mai bune soluții și idei privind modul în care trebuie abordate
tendințele mobilității în viitor și provocări precum aglomerarea,
sustenabilitatea, poluarea urbană, interconectivitatea, creșterea populației și siguranța rutieră.
Această provocare vine ca urmare a studiului “ThinkGoodMobility”, în care
stundenților STEAM (de la știință, tehnologie, inginerie,
artăși
design și matematică) li s-a cerut să
identifice provocările cheie pentru industria de automobile în 2025. Studiul a
arătat că tinerii din Europa nu vor să fie priviți de generațiile viitoare ca generația care nu a făcut nimic. Provocarea
cea mai des menționată de către milenieni a fost aceea de a găsi și făuri soluții pentru un transport rutier
sustenabil cu un accent deosebit pe tehnologii prietenoase cu mediul. Cea de-a doua provocare în topul importanței a fost aceea de a ne asigura că în 2025 vom
conduce vehicule pe care să ni le putem permite și care să țină pasul cu cele mai recente tehnologii. Această
generație digitală care a
participat la acest studiu știe cât de
importante sunt inovația și conectivitatea, iar provocarea și-a propus să îi aibă în vedere pe acești tineri ambițioși, entuziaști și creativi.
“La Goodyear lucrăm continuu
pentru a crea anvelope și servicii care respectă cele mai înalte standarde în ceea ce privește siguranța rutieră, inovația și sustenabilitatea
pentru a face față cerințelor pieței de azi și din viitor. De aceea Goodyear, împreună cu ThinkYoung, invită
conducătorii auto ai viitorului să împărtășească viziunea lor
privind omobilitate inteligentă și sustenabilă în 2025 și să intre în competiție pentru cea mai bună soluție”, a spus Carlos Cipollitti, General Directorla Centrul pentru Inovare al
Goodyear din Luxembourg.
Acești conducători auto ai
viitorului sunt invitați să împărtășească idei inteligente, accesibile și eficiente despre:
- Mobilitate SUSTENABILĂ: propuneri/idei pentru a construi mașini sustenabile cu un accent deosebit pe tehnologiile eco-frendly
- Mobilitate INTELIGENTĂ: propuneri/idei pentru a construi o mașină inteligentă, accesibilă, echipată cu cele mai recente tehnologii și cu cele mai ridicate niveluri de conectivitate.
Pentru a lua parte la această nouă provocare lansată acum în Europa, cei care se înscriu trebuie să fie mai întâi studenți admiși la o universitate, să
aibă vârsta între 18 și 30 de ani împlinită înainte de 15 decembrie a.c. Un juriu independent de
experți din
industria automotive, printre care se numără figuri marcante din această
industrie, oameni de știință și reprezentanți ai publicației WIRED, precum și reprezentanți ai Goodyear și Think Young, va evalua toate propunerile
primite.
În cadrul acestei competiții și dincolo de recunoașterea primite din partea juriului, un candidat al
cărui proiect se va califica ca fiind unul cu totul deosebit, cu o propunere
care să poată scoate în evidență o înțelegere profundă și o perspectivă unică asupra viitorului mobilității, va putea intra într-un program de internship
de 6 luni la Centrul pentru Inovare al Goodyear din Luxemburg.
Invităm toți conducătorii auto ai
viitorului să intre și să viziteze pagina thinkgoodmobilty.com.
Termenii și condițiile detaliate ale acestei provocării, inclusiv condițiile și cererile de participare, sunt prevăzute în
secțiunea Termeni și Condiții disponibilă online.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii