Venit record pe segmentul operațional de 599 milioane de dolari, cu până la
15% mai mare.
Venitul
net al Goodyear pe cel de-al treilea trimestru de 271 de milioane de dolari, cu
până la 68% mai mare.
Câștiguri
în subsidiara America de Nord de 323 milioane de dolari, cu până la 54% mai
mare și un record pentru orice trimestru.
Marginea
pe segmentul operațional în cel de-al treilea trimestru de 14%, în timp ce în subsidiara
America de Nord, marginea a depășit
16%.
Toate
unitățile de afaceri au înregistrat margine de peste 11%.
Venitul
pe segmentul operațional pe întregul an 2015 este așteptat
să se apropie de 2 miliarde de dolari.
Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat rezultate
record pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2015.
“Am livrat o
extraodinară creștere a câștigurilor în acest trimestru și o margine pe segmentul operațional de peste 14 procente, compensând provocările macroeconomice din unele
din piețele noastre internaționale cheie,” a spus Richard J. Kramer, Președinte și CEO.
“Momentul nostru
puternic din America de Nord continuă. Afacerea și-a crescut marginea pe
segmentul operațional la peste 16 procente și a atins o creștere de 54 de procente a câștigurilor an-după-an, ca urmare a cererii puternice pentru produsele
noastre cu valoare mare adăugată,” a spus acesta.
Kramer a mai adăugat: “Rezultatele
noastre din cel de-al treilea trimestru demonstrează creșterea sustenabilă continuă
și
centrarea noastră pe punerea în aplicare într-o manieră disciplinată a
strategiei noastre atât pe piețele puternice cât și în cele marcate de provocări. Cu performanța puternică pe care am
obținut-o
de la începutul anului și până în prezent, estimăm acum că venitul pe segmentul operațional pentru întregul an
se va îndrepta către 2 miliarde de dolari, adică dublul venitului atins în urmă
cu cinci ani.”
Vânzările Goodyear în
cel de-al treilea trimestru al anului 2015 au fost de 4,2 miliarde de dolari, în
scădere față de cele 4,7 miliarde de dolari de anul trecut, scădere în special
atribuită tranzacțiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil de 430 milioane de dolari.
Volumul de unități de anvelope a
totalizat 42,5 milioane pentru cel de-al treilea trimestru în 2015, cu un
procent mai mult față de anul trecut. Volumul de unități de anvelope pentru echipare originală a fost
în creștere cu 4 procente. Volumele de anvelope pentru înlocuire s-au plafonat.
Compania a raportat un
venit pe segmentul operațional în cel de-al treilea trimestru de 599 milioane de dolari, cu 15
procente mai mult față de anul trecut și un record pentru orice trimestru. Creșterea a fost determinată
de un raport favorabil preț/mix la materiile prime, parțial acoperită de tranzacții la un curs de schimb nefavorabil.
Venitul net al Goodyear
în cel de-al treilea trimestru al anului 2015 a fost de 271 milioane de dolari
(99 cenți per acțiune). Venitul net ajustat a fost de 271 millioane (99 cenți per acțiune). Sumele per acțiune sunt aproximate.
Venitul net ajustat pe
cel de-al treilea trimestru al anului 2015 a fost impactat de 84 milioane de
dolari (30 cenți per acțiune) rezultate din cheltuieli cu taxe înSUA ca urmare a înlesnirilor
fiscale din State, obținute de companie în cel de-al patrulea trimestru al anului 2014. Datorită
creditelor fiscale și a pierderilor fiscale anterioare, compania nu se așteaptă să plătească sume
importante pe taxe și impozite în Statele Unite pentru aproximativ cinci ani.
Venitul net al Goodyear
în cel de-al treilea trimestru al anului 2014 a fost de 161 de milioane de
dolari (58 de cenți per acțiune). Excluzând anumiteaspecte financiareimportante, venitul net ajustat a
fost de 242 milioane de dolari (87 cenți per acțiune). Sumele exprimate
per acțiune au fost aproximate.
Anul la
zi
Vânzările Goodyear în
primele nouă luni ale anului 2015 au fost de 12,4 miliarde de dolari, cu 10
procente mai puțin față de aceeași perioadă a anului 2014, reflectând tranzacții la un curs de schimb
valutar nefavorabil de 1,2 miliarde de dolari. Volumele de unități de anvelope au totalizat
124,1 milioane de dolari în primele nouă luni ale anului 2015, cu până la 1
procent mai mult față de 2014. Volumele de unități de anvelope pentru echipare originală au fost mai mari cu 4 procente.
Flotele de anvelope pentru înlocuire s-au plafonat.
Venitul companiei pe
segmentul operațional de la începul anului la zi, de 1.5 miliarde de dolari, a fost cu 14
procente mai mare față de anul trecut. Comparativ cu 2014, venitul pe segmentul operațional pe anul în curs
reflectă beneficii de pe urma unui raport preț/mix favorabil la
materiile prime și a acțiunilor de reducere a costurilor, care au compensat peste așteptări impactul trancțiilor la un curs de
schimb valuar nefavorabil și inflația.
Venitul net al Goodyear pe anul în curs la zi, disponibil
acționarilor comuni, de 687 milioane de dolari (2,51 dolari
per acțiune) a fost cu 316 milioane mai mare (1,15 dolari per acțiune) față de primele nouă luni ale anului 2014. Excluzând
anumite aspecte financiare importante, venitul net ajustat în 2015 a fost de 649
milioane de dolari (2,39 dolari per acțiune). Toate sumele exprimate aici au fost
aproximate.
Sursa: Izabella Ghita,
PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii