La finalul
săptămânii trecute, BMW Welt a avut parte de un moment aniversar: a fost livrat
automobilul cu numărul 150.000 de la deschiderea edificiului în 2007.
Automobilul, un BMW 328i xDrive Touring, a fost predat noului proprietar în
cursul săptămânii trecute. Pentru acest eveniment special, Shannon şi Jared
Lantzy au călătorit din oraşul american Silver Spring. În cadrul ceremoniei de
preluare a automobilului, cuplul din SUA a beneficiat de o introspecţie în
universul BMW Group prin intermediul turului exclusiv al uzinei BMW şi al BMW
Welt.
Automobilul aniversar ajunge în SUA
Prin livrarea automobilului, BMW Welt a creat, în jurul noii
maşini achiziţionate, experienţa perfectă pentru client. Clienţii din lumea
întreagă apreciază această ofertă exclusivă. Astfel, cheile automobilului cu
numărul 150.000 au fost înmânate noilor clienţi, Shannon şi Jared Lantzy -
originari din Silver Spring, statul american Maryland -, în zona Premiere a BMW
Welt. Acolo, cei doi au fost aşteptaţi de Oliver Rademacher, director BMW Welt
pentru experienţele vizitatorilor şi livrări de automobile, precum şi de mai
mulţi angajaţi, care au format numărul 150.000 din cifre supradimensionate.
Vizibil emoţionaţi, oaspeţii din SUA au mulţumit pentru felicitările primite.
Oliver Rademacher s-a arătat încântat că a putut pregăti
clienţilor săi un moment de neuitat: "În doar opt ani de la inaugurare,
150.000 de automobile au fost înmânate personal noilor clienţi. Acest lucru
arată că, prin livrarea automobilelor, am creat o experienţă excepţională pentru
clienţii noştri. Preluarea noului automobil este şi rămâne un moment unic, pe
care reuşim să-l punem în scenă într-un mod optim".
Imediat după festivitate, consultanta în vârstă de 35 de ani şi
soţul ei au fost conduşi într-un tur personalizat prin uzina BMW, putând astfel
să pătrundă în culisele producţiei auto.
Punctul culminant al livrărilor de automobile la BMW Welt
Livrările de automobile este una din funcţiile principale ale BMW
Welt. Arhitectura a fost special concepută, astfel încât primul contact cu
automobilul, în aşa-numita secţiune Premiere, să fie o experienţă de neuitat.
În cursul acestui an, locaţia şi ofertele sale individuale au fost
de mai multe ori scena unor momente aniversare: în septembrie, un instructor
auto a devenit proprietarul modelului BMW Seria 3 Sedan cu numărul de producţie
zece milioane; şi primul model al noului BMW Seria 7 şi-a cunoscut noul
proprietar, în cadrul solemn al BMW Welt, la finalul lunii octombrie 2015. Prin
"Luxury 7" a fost dezvoltată o variantă exclusivistă a ceremoniei
care se adresează unui anumit public-ţintă, pentru care serviciile şi
personalizarea sunt cele mai importante aspecte.
În 2015 au fost livrate peste 22.000 de automobil - zilnic,
Premiere este scena unui număr de festivităţi de acest gen care variază în 80
şi 120, cu un maxim de 160 de preluări ce pot avea loc. Festivitatea de
înmânare a automobilului se încheie cu conducerea noii maşini, prin
"bulevardul" Premiere, direct pe străzile din München.
European Delivery atrage clienţi din lumea întreagă
Conceput special pentru clienţii din SUA şi Canada, pachetul
European Delivery extinde cumpărarea maşinii printr-o preluare organizată a
automobilului. Astfel, clienţii au posibilitatea de a cunoaşte, de la volanul
noului lor BMW, cele mai frumoase oraşe din Europa. În 2015, BMW Welt a primit
vizita a numeroşi clienţi din lumea întreagă, inclusiv a unui grup de 35 de
canadieni, care au vizitat şase ţări pe parcursul a şase zile şi astfel au
parcurs o distanţă de peste 1.000 de kilometri. La finalul acestei călătorii de
neuitat, BMW Group a finalizat procesul de expediere a automobilului în ţara de
origine a clientului.
BMW Welt - Inima mărcilor ia pulsul oraşului
Cu peste trei milioane de vizitatori în 2014, BMW Welt din München
este cea mai populară atracţie a Bavariei şi a devenit un adevărat magnet
pentru vizitatori de la inaugurarea sa în 2007. Cu arhitectura sa de avangardă,
BMW Welt este punctul central al tuturor mărcilor din BMW Group - BMW,
subbrandurile BMW M şi BMW i, MINI, Rolls-Royce Motor Cars şi BMW Motorrad -,
care sunt prezentate într-o manieră impresionantă în propriile universuri de
experienţă. Dar BMW Welt nu înseamnă doar expoziţiile şi preluările noilor
automobile, care sunt puncte de atracţie pentru pasionaţii de maşini de pretutindeni.
Vizitatorii se pot bucura de-a lungul întregului an de programe variate din
cultură, artă şi entertainment, precum şi de delicii culinare la numeroase
restaurante. În BMW Welt Junior Campus, copiii şi tinerii se pot bucura de
tururi cu ghizi şi ateliere pe tema mobilităţii şi a dezvoltării durabile.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii