Thierry Neuville
Hyundai Motorsport a inceput sezonul 2016 din Campionatul Mondial de Raliuri cu o clasare pe podium.
Thierry Neuville a terminat pe locul 3, Dani Sordo pe locul sase, iar Hayden Paddon a acumulat experienta intr-un raliu la care a participat pentru prima oara.
Noua generatie a modelului i20 WRC debuteaza cu o clasare pe podium la startul celui de-al treilea sezon pentru Hyundai Motorsport in WRC.

Hyundai Motorsport a inceput cel de-al treilea sezon in Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC) cu o clasare pe podium. Raliul Monte-Carlo a fost etapa de debut pentru noua generatie a modelului i20 WRC, care si-a confirmat potentialul pe unele dintre cele mai dificile probe speciale din lume.

Thierry Neuville a avut un weekend competitiv si in ciuda unor probleme de transmisie, aparute pe ultima speciala (PS16 Col de l’Orme - St. Laurent 2 Power Stage), belgianul a urcat pe treapta a treia a podiumului.

Dupa tripla obtinuta sambata, echipa Hyundai Motorsport a inceput ultima zi din Raliul Monte-Carlo cu obiectivele clare de a termina pe podium cu Neuville si in top sase cu Dani Sordo, cei doi piloti ai echipei Hyundai Shell World Rally.

Pentru Neuville (#3 noua generatie i20 WRC) si Nicolas Gilsoul, copilotul sau, locul trei de la Monte-Carlo, cea mai buna performanta in aceasta etapa, inseamna al saselea podium alaturi de Hyundai. Belgianul a reusit sa ajunga in parcul de service din Monaco, in ciuda unor probleme de transmisie, si a sarbatorit acest rezultat alaturi de echipa Hyundai Motorsport.   

“A fost un final tensionat. Problemele la transmisie au inceput inainte de Power Stage si am rulat doar cu tractiune pe doua roti. Nu a fost usor si am pierdut un minut pe ultima proba, dar am avut un avans suficient de mare pentru a salva clasarea pe podium. Putem fi multumiti cu evolutia din acest weekend, iar noua generatie i20 WRC si-a demonstrat potentialul in lupta pentru un loc pe podium. Am obtinut si prima victorie de proba speciala cu noua masina ceea ce este un rezultat excelent pentru intreaga echipa”, a spus Thierry Neuville.

Sordo (#4 noua generatie i20 WRCsi Marc Martí, copilotul sau, au depasit momentele dificile din prima parte a raliului si au terminat prima etapa a sezonului cu o serie de clasari pe locul secund pe specialele de duminica. Spaniolul a urcat pe locul sase dupa PS14 (Col de l’Orme - St. Laurent 12,07km) si a reusit sa adune doua puncte suplimentare in Power Stage, ultima proba a raliului.  

“Cred ca putem fi multumiti de rezultatul final. Am terminat pe sase, iar Thierry este pe podium cu noua generatie i20 WRC. Din punctul meu de vedere, inceputul nu a fost unul foarte bun, dar impreuna cu echipa am reusit sa gasim cele mai bune solutii si s-a vazut imediat ca am mers in directia buna. Duminica am fost foarte multumit de setarile masinii si am demonstrat inca o data care este potentialul masinii. Trebuie sa continuam ceea ce am facut aici si ma bucur ca am inceput sezonul cu un rezultat pozitiv”, a spus Dani Sordo.

Pentru Paddon (#10 Hyundai i20 WRC) si John Kennard, copilotul sau, obiectivul a fost sa adune experienta pe specialele dificile din Monte-Carlo. Neozeelandezul a incheiat raliul cu o evolutie buna si chiar daca a avut o problema la diferential in Power Stage, Paddon a terminat in premiera Raliul Monte-Carlo.

“A fost un weekend in care am invatat multe. Stiam ca debutul nostru aici va fi dificil si am inteles repede ca mai sunt multe de invatat. Unele probe au fost extrem de dificile, dar mi-a placut sa concurez aici. Duminica am avut o problema in Power Stage, dar sunt bucuros ca am reusit sa ajungem la sosire. Echipa a avut un weekend bun cu noua generatie i20 WRC si abia astept sa pilotez si eu noua masina in Raliul Suediei”, a spus Hayden Paddon.

Hyundai Motorsport a inceput sezonul 2016 cu noua generatie a modelului i20 WRC, obiectivul fiind de a obtine un rezultat mai bun decat anul trecut. Neuville a terminat pe podium, un rezultat excelent pentru echipa, si mai ales a confirmat potentialul noi masini.

“Suntem cu totii incantati ca am vazut noua generatie a modelului i20 WRC pe podium aici in Monte-Carlo. Este un rezultat important pentru echipa care confirma munca depusa de colegii nostri din Alzenau. Thierry a fost foarte competitiv si ma bucur ca a urcat din nou pe podium. Dani si-a imbunatatit si el constant performantele si a adunat inca doua puncte importante in Power Stage. Hayden a mers asa cum ne asteptam si acum poate sa adauge si experienta din Monte-Carlo la tot ceea ce a invatat pana acum. Acum vom savura insa rezultatele de astazi si apoi ne pregatim pentru etapa din Suedia unde vom alinia la start trei modele din noua generatie i20 WRC”,a spus Michel Nandan, directorul echipei.

Raliul Monte-Carlo – rezultate dupa ziua a 4-a
S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 3:49:53.1
A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +1:54.5
T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC)  +3:17.9
M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +4:47.7
S. Lefebvre / G. Moreau (Citroën DS3 WRC) +7:35.6
D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +10:35.5
O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +11:39.9
E. Evans / C. Parry (Ford Fiesta R5) +18:30.8
E. Lappi / J. Ferm (Škoda Fabia R5) +20:41.0
A. Kremer / P. Winklhofer (Škoda Fabia R5) +20:43.9
    ...
    25.  H. Paddon / J. Kennard (Hyundai i20 WRC) +47:05.7

Clasament general piloti – Campionatul Mondial de Raliuri FIA 2016
S. Ogier 28 puncte / A. Mikkelsen 19 / T. Neuville 15 / M. Østberg  12 / S. Lefebvre 10 / D. Sordo 10  / O. Tanak 6 / E. Evans 4 / E. Lappi 2 / A. Kremer 1

Clasament general constructori – Campionatul Mondial de Raliuri FIA 2016
Volkswagen Motorsport 25 puncte / Hyundai Motorsport 25 / Volkswagen Motorsport II 18 / M-Sport World Rally Team 12  / DMACK World Rally Team 8 / Hyundai Motorsport N 6

Sursa: Hyundai Auto Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii