Hyundai Motorsport
a inceput sezonul 2016 din Campionatul Mondial de Raliuri cu o clasare pe podium.
Thierry Neuville
a terminat pe locul 3, Dani Sordo pe locul sase, iar Hayden Paddon a acumulat experienta
intr-un raliu la care a participat pentru prima oara.
Noua
generatie a modelului i20 WRC debuteaza cu o clasare pe podium la startul celui
de-al treilea sezon pentru Hyundai Motorsport in WRC.
Hyundai
Motorsport a inceput cel de-al treilea sezon in Campionatul Mondial de Raliuri
FIA (WRC) cu o clasare pe podium. Raliul Monte-Carlo a fost etapa de debut
pentru noua generatie a modelului i20 WRC, care si-a confirmat potentialul pe
unele dintre cele mai dificile probe speciale din lume.
Thierry Neuville a avut un weekend competitiv si in ciuda unor
probleme de transmisie, aparute pe ultima speciala (PS16 Col de l’Orme - St.
Laurent 2 Power Stage), belgianul a urcat pe treapta a treia a podiumului.
Dupa tripla obtinuta sambata, echipa Hyundai Motorsport a inceput
ultima zi din Raliul Monte-Carlo cu obiectivele clare de a termina pe podium cu
Neuville si in top sase cu Dani Sordo, cei doi piloti ai echipei Hyundai Shell
World Rally.
Pentru Neuville (#3 noua generatie i20 WRC) si Nicolas Gilsoul, copilotul
sau, locul trei de la Monte-Carlo, cea mai buna performanta in aceasta etapa,
inseamna al saselea podium alaturi de Hyundai. Belgianul a reusit sa ajunga in
parcul de service din Monaco, in ciuda unor probleme de transmisie, si a
sarbatorit acest rezultat alaturi de echipa Hyundai Motorsport.
“A fost un
final tensionat. Problemele la transmisie au inceput inainte de Power Stage si
am rulat doar cu tractiune pe doua roti. Nu a fost usor si am pierdut un minut
pe ultima proba, dar am avut un avans suficient de mare pentru a salva clasarea
pe podium. Putem fi multumiti cu evolutia din acest weekend, iar noua generatie
i20 WRC si-a demonstrat potentialul in lupta pentru un loc pe podium. Am
obtinut si prima victorie de proba speciala cu noua masina ceea ce este un
rezultat excelent pentru intreaga echipa”, a spus
Thierry Neuville.
Sordo (#4 noua generatie i20 WRCsi Marc Martí, copilotul sau, au
depasit momentele dificile din prima parte a raliului si au terminat prima
etapa a sezonului cu o serie de clasari pe locul secund pe specialele de
duminica. Spaniolul a urcat pe locul sase dupa PS14 (Col de l’Orme - St.
Laurent 12,07km) si a reusit sa adune doua puncte suplimentare in Power Stage,
ultima proba a raliului.
“Cred ca putem
fi multumiti de rezultatul final. Am terminat pe sase, iar Thierry este pe
podium cu noua generatie i20 WRC. Din punctul meu de vedere, inceputul nu a
fost unul foarte bun, dar impreuna cu echipa am reusit sa gasim cele mai bune
solutii si s-a vazut imediat ca am mers in directia buna. Duminica am fost
foarte multumit de setarile masinii si am demonstrat inca o data care este
potentialul masinii. Trebuie sa continuam ceea ce am facut aici si ma bucur ca
am inceput sezonul cu un rezultat pozitiv”, a spus Dani
Sordo.
Pentru Paddon (#10 Hyundai i20 WRC) si John Kennard, copilotul
sau, obiectivul a fost sa adune experienta pe specialele dificile din
Monte-Carlo. Neozeelandezul a incheiat raliul cu o evolutie buna si chiar daca
a avut o problema la diferential in Power Stage, Paddon a terminat in premiera
Raliul Monte-Carlo.
“A fost un
weekend in care am invatat multe. Stiam ca debutul nostru aici va fi dificil si
am inteles repede ca mai sunt multe de invatat. Unele probe au fost extrem de
dificile, dar mi-a placut sa concurez aici. Duminica am avut o problema in Power
Stage, dar sunt bucuros ca am reusit sa ajungem la sosire. Echipa a avut un
weekend bun cu noua generatie i20 WRC si abia astept sa
pilotez si eu noua masina in Raliul Suediei”, a spus
Hayden Paddon.
Hyundai Motorsport a inceput sezonul 2016 cu noua generatie a
modelului i20 WRC, obiectivul fiind de a obtine un rezultat mai bun decat anul
trecut. Neuville a terminat pe podium, un rezultat excelent pentru echipa, si
mai ales a confirmat potentialul noi masini.
“Suntem cu
totii incantati ca am vazut noua generatie a modelului i20 WRC pe podium aici
in Monte-Carlo. Este un rezultat important pentru echipa care confirma munca
depusa de colegii nostri din Alzenau. Thierry a fost foarte competitiv si ma
bucur ca a urcat din nou pe podium. Dani si-a imbunatatit si el constant
performantele si a adunat inca doua puncte importante in Power Stage. Hayden a
mers asa cum ne asteptam si acum poate sa adauge si experienta din Monte-Carlo
la tot ceea ce a invatat pana acum. Acum vom savura insa rezultatele de astazi
si apoi ne pregatim pentru etapa din Suedia unde vom alinia la start trei
modele din noua generatie i20 WRC”,a spus
Michel Nandan, directorul echipei.
Raliul Monte-Carlo
– rezultate dupa ziua a 4-a
S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 3:49:53.1
A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +1:54.5
T. Neuville
/ N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC)
+3:17.9
M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +4:47.7
S. Lefebvre / G. Moreau (Citroën DS3 WRC) +7:35.6
D. Sordo /
M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +10:35.5
O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +11:39.9
E. Evans / C. Parry (Ford Fiesta R5) +18:30.8
E. Lappi / J. Ferm (Škoda Fabia R5) +20:41.0
A. Kremer / P. Winklhofer (Škoda Fabia R5) +20:43.9
...
25.
H. Paddon / J. Kennard (Hyundai i20 WRC) +47:05.7
Clasament
general piloti – Campionatul Mondial de Raliuri FIA 2016
S. Ogier 28 puncte / A. Mikkelsen 19 / T. Neuville 15 / M. Østberg
12 / S. Lefebvre 10 / D. Sordo 10 / O. Tanak 6 / E. Evans 4 / E. Lappi 2 / A.
Kremer 1
Clasament
general constructori – Campionatul Mondial de Raliuri FIA 2016
Volkswagen Motorsport 25 puncte / Hyundai Motorsport 25 / Volkswagen Motorsport II 18 / M-Sport World
Rally Team 12 / DMACK World Rally Team 8
/ Hyundai Motorsport N 6
Sursa: Hyundai Auto
Romania
0 comentarii