Campionul României va concura în premieră cu
modelul Ford Fiesta R5 în WRC.
Două etape în WRC 2 și sezon complet în Junior WRC.
Obiectivul principal rămâne titlul din Junior
WRC.
Aventura internațională din 2016 începe
pentru Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi o dată
cu Raliul Monte-Carlo. Cel mai tânăr campion din istoria României va participa
la cel puțin două etape din WRC 2 și va face un sezon complet în Junior WRC.
Raliul Monte-Carlo, programat în perioada 21 – 24 ianuarie, este
prima etapă din porgramul internațional pe 2016 pentu Simone
Tempestini. Juniorul Napoca Rally Academy va participa la primele două etape
din Campionatul Mondial de Raliuri (Raliul Monte-Carlo și
Raliul Suediei) cu modelul Ford Fiesta R5 în WRC 2 și
va lua startul cu modelul Citroen DS3 R3T la toate etapele incluse în Junior
WRC (Raliul Portugaliei 19 – 22 mai; Raliul Poloniei 1 – 3 iulie, Raliul
Finlandei 28 – 31 iulie; Raliul Germaniei 18 – 21 august; Raliul Franței
29 septembrie – 2 octombrie; Raliul Marii Britanii 27 – 30 octombrie). “Pentru
2016 obiectivul meu este acela de a câștiga titlul mondial la
juniori. Din programul internațional fac parte și
două etape în WRC 2, la Monte-Carlo și în Suedia, iar împreună
cu Napoca Rally Academy suntem în negocieri cu potențiali
parteneri și facem eforturi pentru a include mai multe etape în acest
program, cu excepția celor din Junior WRC
evident”, a spus Simone Tempestini, care va concura în premieră cu modelul Ford
Fiesta R5 la o etapă din Campionatul Mondial de Raliuri.
Cu mai puțin de două săptămâni înaintea startului în Raliul Monte-Carlo, Simone Tempestini a testat timp de trei zile pe drumuri similare cu cele din Raliul Monte-Carlo la Cluj și la Sibiu. Împreună cu Matteo Chiarcossi, copilotul său din Campionatul Mondial de Raliuri, Simone Tempestini a parcurs peste 200 km cu modelul Ford Fiesta R5. “Am avut o vreme perfectă pentru ceea ce aveam nevoie. În prima zi a fost zăpadă, în ziua a doua am avut condiții mixte cu zăpadă moale, iar în cea de-a treia zi am avut asfalt ud și gheață. A lipsit asfaltul uscat complet, dar am experiență în aceste condiții cu mașina și nu cred că la Monte-Carlo ne vom bucura prea mult de o astfel de suprafață”, a spus Simone Tempestini, care în WRC va concura alături de Matteo Chiarcossi, iar în competiția internă alături de Marc Banca.
Cele trei zile de teste au fost extrem de utile, junioriul Napoca Rally Academy încercând să găsească cele mai bune setări pentru prima etapă din Campionatul Mondial de Raliuri. Simone Tempestini a testat, în premieră pe o mașină cu tracțiune integrală, și pneurile clutate. “Am adunat experiență importantă în această sesiune de teste și m-am simțit foarte bine la volan. Sunt foarte mulțumit de ritmul avut și a fost o pregătire bună pentru prima etapă din mondial”, a continuat Simone Tempestini.
Cu particularitățile sale, Raliul Monte-Carlo este una dintre cele mai frumoase, dar și dificile etape din WRC, iar recunoașterile vor juca un rol extrem de important. “Am descoperit încă de anul trecut cât de important este să ai o dictare precisă. Trebuie să fim atenți la condițiile meteo, să ne adaptăm permanent la condițiile de pe probele speciale și cred că o să avem un ritm bun. Raliul începe încă din recunoașteri și o dictare bună îți poate da încrederea de care ai nevoie pe probele speciale”, a adăugat juniorul NRA.
Lupta din WRC 2 la Raliul Monte-Carlo se anunță una extrem de disputată ținând cont de numele înscrise pe lista de start. “Pentru noi este prima etapă cu un model R5 în Campionatul Mondial așa că, în primul rând, vrem să vedem care este poziția noastră în raport cu piloții care au deja experiență în WRC 2. La Monte-Carlo este foarte ușor să faci o greșeală așa că va trebui să ne adaptăm permanent la condițiile de pe probă și vom crește constant ritmul în încercarea de a obține un rezultat cât mai bun”, a mai spus Simone Tempestini.
Cu mai puțin de două săptămâni înaintea startului în Raliul Monte-Carlo, Simone Tempestini a testat timp de trei zile pe drumuri similare cu cele din Raliul Monte-Carlo la Cluj și la Sibiu. Împreună cu Matteo Chiarcossi, copilotul său din Campionatul Mondial de Raliuri, Simone Tempestini a parcurs peste 200 km cu modelul Ford Fiesta R5. “Am avut o vreme perfectă pentru ceea ce aveam nevoie. În prima zi a fost zăpadă, în ziua a doua am avut condiții mixte cu zăpadă moale, iar în cea de-a treia zi am avut asfalt ud și gheață. A lipsit asfaltul uscat complet, dar am experiență în aceste condiții cu mașina și nu cred că la Monte-Carlo ne vom bucura prea mult de o astfel de suprafață”, a spus Simone Tempestini, care în WRC va concura alături de Matteo Chiarcossi, iar în competiția internă alături de Marc Banca.
Cele trei zile de teste au fost extrem de utile, junioriul Napoca Rally Academy încercând să găsească cele mai bune setări pentru prima etapă din Campionatul Mondial de Raliuri. Simone Tempestini a testat, în premieră pe o mașină cu tracțiune integrală, și pneurile clutate. “Am adunat experiență importantă în această sesiune de teste și m-am simțit foarte bine la volan. Sunt foarte mulțumit de ritmul avut și a fost o pregătire bună pentru prima etapă din mondial”, a continuat Simone Tempestini.
Cu particularitățile sale, Raliul Monte-Carlo este una dintre cele mai frumoase, dar și dificile etape din WRC, iar recunoașterile vor juca un rol extrem de important. “Am descoperit încă de anul trecut cât de important este să ai o dictare precisă. Trebuie să fim atenți la condițiile meteo, să ne adaptăm permanent la condițiile de pe probele speciale și cred că o să avem un ritm bun. Raliul începe încă din recunoașteri și o dictare bună îți poate da încrederea de care ai nevoie pe probele speciale”, a adăugat juniorul NRA.
Lupta din WRC 2 la Raliul Monte-Carlo se anunță una extrem de disputată ținând cont de numele înscrise pe lista de start. “Pentru noi este prima etapă cu un model R5 în Campionatul Mondial așa că, în primul rând, vrem să vedem care este poziția noastră în raport cu piloții care au deja experiență în WRC 2. La Monte-Carlo este foarte ușor să faci o greșeală așa că va trebui să ne adaptăm permanent la condițiile de pe probă și vom crește constant ritmul în încercarea de a obține un rezultat cât mai bun”, a mai spus Simone Tempestini.
Sursa: Motor Heads Publishing
0 comentarii