În 2015 vânzările Honda Trading România au crescut cu 59%
față de rezultatele înregistrate în 2014, pe fondul unei piețe totale ce s-a apreciat cu 19%.
Ca o confirmare a evoluției pozitive de la
finele anului 2014, atunci când Honda Trading România a reușit să înregistreze prima creștere după cinci ani dificili pentru piața auto din România, rezultatele de la fnalul
anului demonstrează o revenire accelerată pentru Honda.
Volumul total de 830 de unități comercializate în 2015 reprezintă o creștere cu 59% față de cele 523 unități livrate în 2014. Cel mai popular model din gama
Honda rămâne SUV-ul CR-V cu 295 de unități, urmat de Civic 4D cu 244 de unități și Civic 5D cu 191
de unități.
SUV-ul CR-V înregistrează o creștere de 19% față de vânzările din 2014, modelul beneficiind și de un facelift optic și tehnic aplicat în primăvara anului 2015. Printre
noutățile principale aplicate noului CR-V se numără noul
propulsor diesel 1.6 i-DTEC bi-turbo ce produce 160 CP și noua transmisie automată cu 9 trepte. În condițiile în care transmisia automată pentru noul CR-V
a fost disponibilă abia din vara anului trecut, SUV-ul Honda are potențialul de a menține cel puțin aceeași creștere în decursului
anului 2016 grație unei game
complete de motorizări și echipări
disponibile pe tot parcursul anului.
Versiunea Sedan a compactei Civic a avut cea mai spectaculoasă evoluție în gama Honda reușind să se impună ca o soluție populară în segmentul sedanurilor compacte cu
motorizări pe benzină. Din totalul de 244 de unități livrate, 186 de unități au fost livrate prin intermediul programului
Rabla. La nivel de gamă Honda a livrat un total de 281 de unități prin programul Rabla, o creștere de 243% față de 2014.
Un alt model care a primit un facelift anul trecut este Civic Hatchback a
cărui vânzări au înregistrat o creștere de 19% grație modificărilor de ordin optic și tehnic aplicate. În același timp, Civic 5D a fost și primul model din gama Honda care a beneficiat
de aportul noului sistem de infotainment Honda Connect bazat pe un sistem de
operare Android.
„Creșterea vânzărilor din 2015 a venit ca urmare a unei
strategii de piață adaptată preferințelor clienților din România. Am mizat pe pragmatism prin
noul Civic Sedan, pe performanță și rafinament prin noul CR-V și nu în ultimul rând pe pasiune prin spectaculosul
Civic Type R. Acesta din urmă a reprezentat o surpriză foarte plăcută pentru
noi atât prin prisma performanțelor de excepție cât și prin faptul că a reușit să atragă un număr de 7 clienți în doar trei luni de disponibilitate pe piața din România“ a declarat Ionuț Lupu, Director Comercial Honda Trading România.
*Conform statisticilor publicate de APIA, valabila pentru
importatorii si distribuitorii de automobile cu livrări ce depășesc 500 de unități anual.
Sursa: Bogdan
Stan, Area Sales&PR Coordinator HONDA TRADING ROMANIA
0 comentarii