Noua anvelopă de vară UHP (ultra înaltă
performanță) are o distanță de frânare cu 2,6 metri mai scurtă pe carosabil
umed, pentru a te ajuta să rămâi în control.
Cel mai recent produs adăugat familiei de
anvelope de succes Eagle este oferta de top de la Goodyear pentru un segment de
ultra înaltă performanță în creștere.
Goodyear a lansat noua sa anvelopă de vară, Eagle F1
Asymmetric 3: anvelopa de ultra înaltă performanță care livrează o distanță de
frânare mai scurtă atât pe carosabil umed cât și uscat[1],
ajutând conducătorii auto să rămână în control și pregătiți pentru a se bucura
din plin de călătoria lor. Cu palmaresul de victorii în teste și de alegeri ca
echipare originală ale familiei Eagle, aceasta
este oferta premium de la Goodyear pentru o performanță excepțională la frânare, o manevrabilitate
responsivă și control atât în condiții de carosabil umed cât și uscat.
Segmentul
anvelopelor de ultra înaltă performanță (UHP) este clar în expansiune[2],
cu o rată estimată de creștere, din 2015 până în 2020, de peste 3%². Piața se
așteaptă să crească în acest interval de timp cu peste 9 milioane de unități.
Această creștere este determinată în primul rând de creșterea parcului auto pe
segmentul vehiculelor de clasă C, D și E (clasă compactă, medie și mașini de
lux) care sunt din ce în ce mai mult echipate cu anvelope UHP[3].
Anvelopa Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 redefinește performanța anvelopei pentru mașinile
puternice de tip sedan și sport precum
și pentru nivelul așteptărilor conducătorilor lor. S-a depus un efort semnificativ
în vederea optimizării anvelopei pentru un nivel excepțional al siguranței și
performanței. Peste 36.000 de ore de proiectare au fost necesare pentru
dezvoltarea acestei anvelope, timp în care au fost derulate peste 5.000 de
teste – 1200 de teste pe drum și 3800 de teste pe piste specializate din cinci
țări, acoperind un total de 330.000 de kilometri.
O
trăsătura cheie este tehnologia pentru frânare activă care sporește suprafața
de contact și aderența în timpul frânării pe ud, ceea ce duce la distanțe de
frânare mai scurte. În plus, noul compus al benzii de rulare special construit
pentru mai multă aderență în timpul frânării și pentru o mai bună
manevrabilitate, precum și adezivul din rășină livrează o aderență puternică
pentru o frânare mai scurtă și pentru o manevrabilitate mai performantă pe
drumuri umede și uscate. Noua tehnologie a construcției reîntărite permite o
mai mare precizie a direcției și o mai mare durabilitate, prin livrarea unei
construcții ultra-ușoare ce îmbunătățește manevrabilitatea, performanța la
virare, uzura benzii de rulare și eficiența consumului de carburant.
Testul
de referință[4]
realizat de compania independentă TÜV Süd la comanda Goodyear confirmă punctele
tari ale anvelopei. Rezultatele au arătat că anvelopa Goodyear Eagle F1
Asymmetric 3 are o distanță de frânare
cu 2,6 metri mai scurtă (o performanță cu 9% mai bună) pe carosabil umed decât
media principalelor trei anvelope competitoare. Distanța de frânare pe
carosabil uscat este și ea cu 1,3 metri mai scurtă (o performanță cu 4% mai
bună), iar Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 a demonstrat o manevrabilitate cu 4% mai bună pe carosabil umed decât
media principalelor trei competitoare. Rezultatele au arătat de asemenea o
rezistență la rulare cu 10.9% mai bună decât media principalelor trei
competitoare, iar acest rezultat al anvelopei a reprezentat a doua performanță
a rezistenței la rulare din mărcile de anvelope testate[5].
“Suntem extrem de fericiți că testul TÜV confirmă
faptul că anvelopa Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 livrează rezultate de
top în testele pentru frânare[6],
în special în situații extrem de solicitante precum ploile torențiale” a spus Alexis Bortoluzzi, Goodyear Marketing
Director Consumer EMEA. “În fond și la urma urmei, frânarea este nevoia numărul
unu a conducătorilor auto[7] și, în
particular, nevoia cu prioritate zero a celor care conduc mașini de înaltă
performanță.”
Noua
anvelopă Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 este disponibilă, încă din decembrie
2015, în 41 de dimensiuni, de la 17 la 20 inch, gama urmând să fie completată
cu majoritatea dimensiunilor din martie 2016.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing INKCOMM PR
[1]O distanță de frânare cu 2,6 mai scurtă (o
performanță cu 9% mai bună) pe carosabil umed și o distanță de frânare cu 1,3 metri
mai scurtă (o performanță cu 4% mai bună) pe carosabil uscat, comparativ cu
performanța medie a celor mai recente trei profile de la principalii trei
competitori de pe segmentul UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001,
Continental Sport Contact 5). Testată de TÜV SÜD Product Service GmbH în Sept -
Oct 2015 la comanda Goodyear Dunlop. Testată în comparație cu 3 principale
competitoare: Bridgestone Potenza S001, Michelin Pilot Sport 3 și Continental
SportContact 5. Noua UHP, Dimensiunea anvelopei: 225/45 R17 91Y; Mașina de
test: VW Golf; Locațiile de test: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS
Garching (D); Raport No. 713066268.
[2]Sursa: Goodyear
Dunlop estimare internă
[3]Sursa:
Global Insights / IHS martie 2015
[4]Testată
de TÜV SÜD Product Service GmbH în Sept - Oct 2015 la comanda Goodyear Dunlop.
Testată în comparație cu 3 principale competitoare: Bridgestone Potenza S001,
Michelin Pilot Sport 3 și Continental SportContact 5. Noua UHP, Dimensiunea
anvelopei: 225/45 R17 91Y; Mașina de test: VW Golf; Locațiile de test: Mireval
(F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Raport No. 713066268.
[5]Surse
pentru rezistența la rulare: Continental Sport Contact 5 – 101.6; Goodyear
Eagle F1 Asymmetric 3 – 100; media competitoarelor de top – 89.1. Parte a
raportului speficiat mai sus No. 713066268.
[6]Testată
de TÜV SÜD Product Service GmbH în Sept - Oct 2015 la comanda Goodyear Dunlop. Testatăîn
comparație cu 3 principale competitoare: Bridgestone Potenza
S001, Michelin Pilot Sport 3 și Continental SportContact 5. Noua UHP, Dimensiunea
anvelopei: 225/45 R17 91Y; Mașina de test: VW Golf; Locațiile de test: Mireval
(F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Raport No. 713066268.
[7]TNS UK – Cercetarea
nevoilor consumatorilor, întreprinsă din 17 decembrie 2014 până în 19 ianuarie
2015. 750 a fost realizată în Marea Britanie, Franța, Germania, Italia,
Polonia, Rusia, Suedia, Africa de Sud, Spania, Turcia și 500 de interviuri au
fost realizate în Arabia Saudită.
0 comentarii