Perspective: ŠKODA VisionS ne arată viitorul
portofoliului SUV al mărcii ŠKODA.
Prezenţa: modernă, puternică, cu un limbaj de design
expresiv.
Extrem de spaţios: acum cu trei rânduri de scaune şi o
lungime totală de 4,70 m.
ŠKODA îşi prezintă noul limbaj de design modern pentru
segmentul SUV. Marca îşi va expune noul show-car - ŠKODA VisionS - la Salonul Auto International de la
Geneva din 2016, dând câteva indicii cu privire la modul în care ar putea arăta
SUV-ul viitor de la ŠKODA. Designul prezintă un echilibru excelent între
estetică, putere şi funcţionalitate. În ultimii ani, ŠKODA şi-a reînnoit
complet şi şi-a extins gama de modele. Următoarea fază va presupune lărgirea
gamei în segmentul SUV.
ŠKODA şi-a dezvăluit
noul limbaj de design în 2014, prezentând studiul VisionC. Marca transferă acum acest limbaj în segmentul SUV. VisionS (‘S’ vine de la SUV) prezintă cum ar putea arăta SUV-ul
viitor al mărcii, care va fi mai mare decât modelul de succes ŠKODA Yeti: având
o lungime de 4,70 metri şi o lăţime de 1,91 metri, show-car-ul cu o înălţime de
1,68 metri este o prezenţă puternică pe şosele. La interior, s-a recreat
interiorul său mare clasic, care a făcut marca atât de populară: modelul ŠKODA
VisionS dispune de trei rânduri de scaune, oferind un spaţiu generos pentru șase pasageri.
Designul exterior al
conceptului ŠKODA VisionS reflectă
noua abordare emoţională a mărcii: toate muchiile şi liniile sunt clare,
precise şi ascuţite; elementele de design cristaline accentuează exteriorul.
Interferenţa dintre lumini şi umbre creează efecte pline de forţă pe
suprafeţele marcante şi totodată rafinate.
Capota motorului
beneficiază de utilizarea creativă a materialelor plastice, contururile curgând
spre emblema mărcii. Grila lată a radiatorului şi cele patru faruri conice cu
LED, cu poziţie înaltă, definesc partea frontală a show-car-ului, accentuând
caracterul de SUV al automobilului. Emblema şi lamelele verticale ale grilei
sunt marcate de elemente cristaline - tributul adus de ŠKODA artei ceheşti a
prelucrării cristalului.
Profilul ilustrează de
asemenea caracterul puternic al SUV-ului ŠKODA VisionS. Aşa-numita linie
Tornado este tăioasă, fiind trasată pe întreaga lungime a caroseriei. Pasajele
roţilor sunt angulare, subliniind caracterul off-road. Conturul superior al
"umerilor" formează o nişă profundă deasupra pragurilor. Linia
abruptă a plafonului, cu eleronul mare şi partea din spate retrasă, accelerează
show-car-ul chiar şi atunci când acesta stă pe loc.
Partea din spate a modelului ŠKODA’s
VisionS are un design sculptural. Cadrul marcant al difuzorului cuprinde
terminaţiile mari ale sistemului de evacuare, conferind acestui SUV mare o prestanţă
puternică pe şosea. Emblema ŠKODA şi blocurile optice spate aplatizate cu
carcase cristaline cu design dinamic sunt aşezate direct sub luneta cu poziţie
joasă. Grafica literei C, caracteristică mărcii ŠKODA, începe cu blocurile
optice spate şi se continuă cu suprafeţele reflectoare aplatizate din bara de
protecţie.
Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing &
Communication Manager SKODA
0 comentarii