Conform
clasamentului întocmit de Interbrand, agenția lider la nivel mondial
în ceea ce privește consultanța de brand, Suzuki a intrat din nou în topul celor mai bune 40 de
branduri globale din Japonia.
Suzuki se află pe locul 14 în ierarhia Interbrand cu o valuare de $1,870
miliarde. Compania Suzuki ocupă pentru al șaselea an consecutiv
această poziție, într-un clasament care ține cont de valoarea de
marcă, dar și de puterea financiară a companiei, de influența
în ceea ce privește decizia de cumpărare,
dar și de posibilitățile de dezvoltarea în
viitor.
Suzuki Motor Corporation şi-a stabilit noul Plan de management pe
termen mediu – SUZUKI NEXT 100, un plan pe 5 ani, începând din 2015. Pentru a
asigura creşterea continuă a grupului în următorii 100 de ani, Suzuki îşi va
concentra eforturile în direcţia consolidării managementului companiei,
desemnând următorii 5 ani ca o perioadă de stabilizare şi fundamentare a
managementului.
Conform noului Plan de Management pe termen mediu, Grupul va
acţiona ca o singură echipă pentru a amplifica valoarea companiei şi a-şi
atinge obiectivele de creştere durabilă.
În următorii cinci ani, Suzuki şi-a propus să lanseze 20 de modele
noi la nivel global pentru a creşte numărul de unităţi vândute până la 3,4
milioane în 2019.
“Noul model
Vitara lansat anul trecut a confirmat că Suzuki a adoptat o strategie perfectă
în concordanță cu piața mondială, lucru resimțit și în România printr-o cerere mare pentru acest model. Urmează o
serie de modele noi, care vor fi lansate și în România, și sunt sigur că se vor bucura de succes și că vor consolida poziția mărcii inclusiv pe piața de la noi”, a spus Alin Radu, director general Suzuki România.
Sursa: Berti Panaiot,
National Communication Manager
0 comentarii