Proleasing, grup de companii infiintat in anul 2001 in
judetul Prahova, cu activitate in domeniul leasing-ului, vanzarii si reparatiei
auto, dealer si service autorizat pentru marcile FORD, BMW si MINI, realizeaza astazi
bilantul a 15 ani de activitate si aniverseaza momentul printr-o serie de
actiuni ce reflecta angajamentul companiei de a-si continua drumul cu
responsabilitate si implicare sociala.
Un bilant simplu, in
cifre, reflecta urmatoarele rezultate pentru 15 ani de activitate Proleasing: 9.130 automobile noi livrate – dintre care 8601 sunt marca Ford, 489 BMW si
40 MINI, 359.726 ore de service facturate, piese de schimb vandute in valoare
de 22.091.315 Euro, 105.593 comenzi inregistrate pentru reparatii auto, peste
2.000 contracte de leasing semnate si peste 29.000.000 euro valoare finantata.
Istoria Proleasing a
fost marcata de cateva momente cheie: in 2001, la cateva luni dupa infiintarea ca
companie independenta de leasing, Proleasing a demarat activitatea de vanzari
pentru marca Ford, intr-o locatie tip outlet din Ploiesti. Primul complex comercial
showroom & service Ford a fost deschis oficial chiar acum 11 ani, in
aprilie 2005. La finalul aceluiasi an, Proleasing Motors s-a desprins din
compania-mama pentru a acoperi exclusiv activitatea de vanzare si service auto,
iar in 2007 si 2008 a deschis complexul comercial Ford din Targoviste,
respectiv pe cel din Buzau. Dupa 5 ani de activitate in plina criza, in 2013 a
fost lansat in Ploiesti si dealership-ul BMW & MINI, care deruleaza
activitate, efectiv, de 3 ani. Pe parcursul celor 15 ani de activitate,
Proleasing a realizat investitii totale de 9,15 milioane de euro, a derulat o
cifra de afaceri de aproape 150 de milioane de euro si a castigat de 4 ori
Chairman Award, cea mai inalta distinctie pentru dealerii din reteaua Ford.
In prezent, in locatiile
Proleasing activeaza 125 de angajati, dintre care 36 sunt alaturi de companie
de peste 10 ani. Media de varsta a angajatilor este de 38 de ani, iar 59 dintre
membrii echipei lucreaza in departamentele de service, tinichigerie si
vopsitorie, activand simultan pe 40 de posturi de lucru in cele 3 service-uri autorizate Ford, respectiv
service-ul BMW & MINI.
Proleasing Motors,
dealer si service autorizat pentru marcile FORD, BMW si MINI, a incheiat anul
2015 cu urmatoarele rezultate: 692 automobile noi livrate - ce marcheaza cu
crestere cu 19% fata de rezultatele anului anterior, 34.674 ore service
facturate – in crestere cu 9% fata de 2014, si piese de schimb vandute in
valoare de 4.130.000 euro. Tot in 2015, Proleasing Motors a livrat 120
automobile rulate, dintre care 49 au fost certificate prin programul BMW
Premium Selection. Cel mai scump automobil vandut in 2015 a fost un BMW X6 M,
cu pretul de lista de 156.500 Euro. 72% din vanzarile auto inregistrate in 2015
s-au realizat in regim leasing. Din punct de vedere al cifrei de afaceri
totale, business-ul Proleasing Motors a crescut cu 21,4% fata de anul precedent,
asigurand premise optimiste si pentru 2016. Astfel, se preconizeaza depasirea
pragului de 900 unitati livrate pana la final de 2016, dintre care 150 vor fi
rulate.
Cu referire la
performantele Proleasing si la viziunea pe termen lung, Lucian Alexe, Director
General Proleasing Motors, declara: “Istoria noastra este simpla! Nu am inventat
nimic, nu am descoperit niciun lucru senzational. In anul 2001, cand o mana de
oameni au decis sa fondeze ceea ce astazi numim Proleasing, entuziasmul a fost
principalul atu. Am inceput sa vindem masini si sa semnam primele contracte de
leasing in trei magazine, de la parterele unor blocuri din Ploiesti, Buzau si
Targoviste. Ni s-au alaturat oameni care au avut urechile, ochii si mai ales
mintile deschise, oameni care au vrut sa devina mai buni in ceea ce fac, in
fiecare noua zi. Am alocat resurse si timp pregatirii acestor oameni: ne
propunem sa fim cu totii mai intelepti si mai responsabili! Ne preocupam sa
oferim angajatilor nostri un spatiu de idei si valori in care sa se poata
implica si regasi. Acum, la 15 ani de Proleasing, ne gandim la urmatorul pas:
si, pentru noi, acest lucru inseamna sa ne propunem sa fim parte a unei
comunitati bazata pe respect si valori morale, sa fim impreuna cu alti
antreprenori care au ales sa investeasca si care cred in valoarea
responsabilitatilor fata de comunitatea din care facem cu totii parte.“
Pentru a sustine aceasta
viziune, Proleasing si-a deschis portile catre comunitatea locala, cu ocazia
aniversarii celor 15 ani de activitate, cu initiative speciale. In perioada
15-19 aprilie, centrele integrate Proleasing din Ploiesti au gazduit o
expozitie tech, proiectii de filme de colectie si expozitii aniversare. 480 de
elevi din 5 licee ploiestene au vizitat compania, in cadrul programului Scoala
Altfel, si au descoperit cu entuziasm ce inseamna activitatea unui dealer &
service autorizat pentru branduri auto cu rezonanta mondiala In plus, ei s-au
bucurat de o expozitie tech ce i-a avut ca protagonisti, alaturi de branduri ca
Vector Watch, Apple, Canon, HTC sau Microsoft, pe 2 tineri elevi ploiesteni, in
varsta de 16 ani – Gabriel si Mihai Sima - care au proiectat o imprimanta 3D cu
minime investitii, folosind in principal piese recuperate de la copiatoare
nefunctionale, cu obiectivul de a tipari roboti, drone sau chiar proteze.
Vizita grupelor de elevi s-a incheiat cu vizionarea filmului inspirational No
Limits, intr-o sala de cinema amenajata, dupa toate standardele, in showroom-ul
MINI din cadrul complexului comercial.
Tot elevi, de aceasta
data de la colegiul de arte Carmen Sylva, au fost protagonistii momentelor
artistice din cadrul evenimentului aniversar Proleasing 15 ani, care s-a
desfasurat in data de 21 aprilie, cu tema si sub semnul responsabilitatii
sociale si implicarii pe termen lung in comunitate. In cadrul acestui
eveniment, Proleasing a anuntat intentia de a sustine proiectul de achizitie a
operei „Cumintenia Pamantului“ de Constantin Brancusi, de catre Statul Roman,
continuand astfel seria de investitii in valoare de peste 125.000 lei realizate
de-a lungul timpului in proiecte de sponsorizare. Angajamentul pe care
Proleasing si-l ia, prin aceasta initiativa, este de a concretiza, cu coerenta,
o viziune pe termen lung ce se bazeaza pe implicarea activa in comunitatea din
care face parte.
Sursa: Magda
Topolica, Account
Manager The GOOD Company
0 comentarii