BMW, cea
mai bună lună martie din istoria mărcii – 297 unităţi livrate către clienţi şi
cel mai bun început de an – 578 de unităţi (+64%) +++ Creştere de 10% pentru
MINI la 34 de unităţi pentru primele 3 luni +++ Record de 72 motociclete
livrate în primul trimestru, un plus de 50% +++ Performanţe excelente pentru
modele sport – 8 BMW M şi 3 MINI JCW au ajuns la clienţi în primele trei luni.
BMW Group a
înregistrat performanţe excelente pentru începutul de an. BMW şi BMW Motorrad
au realizat un record absolut de livrări pentru primul trimestru al acestui an,
în timp ce MINI a obţinut o creştere de 10%.
„Am construit o bază stabilă pentru o creştere constantă. Avem o
reţea de dealeri puternică şi dedicată şi un portofoliu matur de modele. Gama
noastră de automobile se extinde către noi segmente şi deschide noi
oportunităţi în piaţă, aşa cum sunt noile BMW X4, Seria 2 Active Tourer sau
Seria 2 Gran Tourer. Prin noile tehnologii oferim un nou nivel al experienţei
de condus – de la experienţa electrică a BMW i şi a modelelor BMW plug-in
hybrid, la soluţii inegalabile de conectivitate aşa cum sunt BMW Apps sau
funcţii internet şi de comunicare pe bază de SIM integrat.
Tradiţional, BMW avea un final de an foarte puternic. În ultima
perioadă, vedem o normalizare, ceea ce a contribuit la performanţa de început
de an”, explică Wolfgang Schulz, director general BMW Group România.
Marca BMW a avut un record absolut pentru luna martie cu 297 unităţi (161
martie 2015, +85%) şi pentru primul trimestru al anului cu 578 unităţi (352 Q1
2015, +64,2%).
Cel mai de succes model al mărcii rămâne BMW X5, cu o creştere pe
primele 3 luni de 100% la 120 unităţi. O premieră este BMW Seria 3 sedan, care
urcă pe locul trei în preferinţele clienţilor cu 70 de livrări în aceeaşi
perioadă (+70,7%, 2015: 41 livrări), imediat după BMW X3 care a înregistrat 78
unităţi (+105,3%, 2015: 38 livrări).
Lansarea noului BMW Seria 7 a generat o creştere de 3,5 ori a
vânzărilor pe primele 3 luni comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut şi
noul model se luptă pentru prima poziţie în segment (2016: 21 livrări, 2015: 6
livrări).
Remarcabilă este şi performanţa modelelor M, cu 8 modele livrate
în primele trei luni (3 livrări în 2015). Există interes deosebit de mare
pentru noile lansări M – BMW M4 GTS (cota alocată pe România a fost vândută
deja de la anunţul modelului) şi BMW M2 (cu mai multe comenzi deja înainte de
lansare şi startul livrărilor).
De apreciere în creştere se bucură şi modelele plug-in hybrid ale
mărcii. Cu un nivel de preţ aproape de versiunea de benzină la o putere
similară şi mai ieftine ca un model diesel, se dovedesc o propunere foarte
atractivă. Până acum, au fost livrate 4 modele BMW X5 40e, dar este de aşteptat
ca cifrele să crească, având în vedere că şi gama de modele se va extinde cu
Seria 3 330e, Seria 2 Active Tourer 220xe şi Seria 7 740e.
BMW Motorrad a înregistrat, de asemenea, un record pentru prezenţa mărcii în România, cu 38 de livrări în martie şi 72 de unităţi pe primul trimestru (2015: 48 de unităţi, +50%). În topul opţiunilor clienţilor rămân BMW R 1200 GS şi GS Adventure (27 unităţi), BMW R 1200 RT (16 modele).
Marca MINI a înregistrat în luna martie 16
livrări, la nivelul lunii martie 2015 şi un total de 34 unităţi în primul
trimestru (+9,7%, Q1 2015: 31 unităţi). Cel mai de succes model al mărcii
rămâne MINI Hatch 3 uşi (16 livrări), urmat de MINI Hatch 5 uşi (8 livrări) şi
MINI Countryman (8 livrări). Important este că modelele sportive se bucură de o
apreciere tot mai mare, cu 3 modele MINI John Cooper Work livrate în această
perioadă.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii