Dani Sordo
a terminat pentru a treia oara consecutiv in top patru, dupa o zi fara probleme
in Raliul Portugaliei.
Pentru Hyundai
Motorsport, locul patru obtinut de Dani Sordo este cea mai buna clasare in aceasta
etapa, dupa ce tot el a terminat anul trecut pe locul sase.
Thierry
Neuville a revenit duminica si a adunat informatii importante pentru echipa in
vederea pregatirii urmatorului raliu.
Hyundai
Motorsport a terminat Raliul Portugaliei, etapa a cincea din Campionatul
Mondial de Raliuri FIA (WRC), cu o clasare pe pozitia a patra, acesta fiind cel
mai bun rezultat al echipei in acest raliu.
Dupa un weekend cu momente bune si rele, duminica Dani Sordo si Thierry
Neuville au avut un parcurs fara probleme si au reusit sa ajunga inapoi in
parcul de service, dupa cele patru probe speciale programate in ultima zi a
Raliului Portugaliei.
Etapa portugheza a fosta una in care echipa Hyundai Motorsport a
invatat multe, dupa abandonurile inregistrate de Kevin Abbring si Hayden Paddon,
plus problemele avute de Neuville, care a ramas fara benzina pe speciala a
11-a.
Au fost si momente pozitive, cu Dani Sordo care a reusit sa
termine pe pozitia a patra cu noua generatie i20 WRC, acesta fiind cel mai bun
rezultat al echipei in Portugalia, iar Neuville, revenit conform regulamentului
Rally 2, a adunat informatii relevante despre performanta masinii pe macadamul
din Raliul Portugaliei.
Sordo (#4 Noua generatie i20 WRC) a fost implicat in lupta pentru
un loc pe podium in prima zi a raliului, dar nu a putut tine pasul cu pilotii Volkswagen
Motorsport pe specialele alunecoase de sambata. Spaniolul a avut o abordare
prudenta in ultima zi si si-a asigurat pozitia, adunand puncte importante si
pentru Hyundai Shell World Rally Team.
“A fost un
final bun pentru noi. Obiectivul a fost sa ajungem la sosire si sa ne securizam
pozitia in clasament. Din pacate nu am reusit sa ne apropiem de pilotii din
fata. Mi-au placut mult probele de duminica si este impresionant sa concurezi
in fata unui public atat de entuziast ca cel de aici. Noua generatie i20 WRC
s-a comportant bine pe aceste probe si acum stim ce trebuie sa imbunatatim
pentru a ne apropia si mai mult de rivalii nostri. Locul patru nu este rau
deloc si acum trebuie sa ne concentram pe urmatoarea etapa unde vrem sa obtinem
un rezultat si mai bun”, a spus Dani Sordo.
Neuville (#20 Noua generatie i20 WRC) a avut o evolutie constanta
pe probele de duminica si a facut spectacol pe celebra speciala Fafe. Belgianul
este pregatit acum pentru Raliul Sardiniei, urmatoarea etapa din calendar, unde
anul trecut a terminat pe podium.
“Nu aveam
pentru ce sa ne luptam in ultima zi si am vrut doar sa terminam raliul. A fost
incredibil ca am reusit sa ajungem pe Fafe in fata unui public atat de numeros.
A fost un weekend dificil pentru noi, dar stim ce trebuie sa imbunatatim si
impreuna cu echipa vom face tot posibilul sa nu mai repetam aceleasi greseli.
Urmatoarea etapa este in Sardinia si am amintiri frumoase dupa podiumul de anul
trecut. Desigur, obiectivul nostru este sa repetam performanta si sper sa
reusim”, a spus Thierry Neuville.
Chiar daca a avut un weekend dificil, echipa Hyundai Motorsport pleaca
din Portugalia cu cel mai bun rezultat inregistrat pana acum in aceasta etapa.
“Nu putem fi
multumiti cu evolutia din acest weekend. Avem totusi consolarea celui mai bun
rezultat, dar puteam obtine mai mult si este frustrant ca nu am reusit. Mai
sunt unele zone care pot fi imbunatatite la noua generatie i20 WRC si cu
siguranta vom face asta. Finalul a fost unul fara probleme si ma bucur ca am
putut evolua in fata unui public atat de numeros. Acest weekend ne-a reamintit
cat de competitiv este Campionatul Mondial de Raliuri”, a spus si Michel Nandan, directorul echipei.
Urmatoarea etapa, a sasea din Campionatul Mondial, se va desfasura
in Sardinia in perioada 10 – 12 iunie.
Clasament general
Raliul Portugaliei 2016
K. Meeke / P. Nagle (Citroën DS3 WRC) 3:59:01.0
A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +29.7
S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) +34.5
D. Sordo /
M. Marti (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:37.1
E. Camilli / B. Veillas (Ford Fiesta RS WRC) +4:01.6
J. M. Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +4:06.9
M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +6:53.6
M. Prokop / J. Tomanek (Ford Fiesta RS WRC) +10:24.1
P. Tidemand / J. Andersson (Škoda Fabia R5) +11:45.2
N. Fuchs / F. Mussano (Škoda Fabia R5) +13:14.0
...
29. T.Neuville / N.
Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) + +36:15.3
Clasament
general piloti – Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC)
S. Ogier 114 puncte / A. Mikkelsen 67 / M. Østberg 58 / H. Paddon 57 / D. Sordo 56
/ J. M. Latvala 37/ K. Meeke 26 / O.
Tanak 24 / T. Neuville 23/ E. Camilli
S. Lefebvre 10 / H. Solberg 8 / M. Prokop 6 / E. Evans 6 / M. Ligato 6 /
C. Breen 4 / L. Bertelli 4 / / T. Suninen 3 / E. Lappi 2 / A. Kremer 1 / / V.
Gorban 1 / P. Tidemand 2 / N. Fuchs 2 / A. Kremer 1 / V. Gorban 1
Clasament
general constructori – Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC)
Volkswagen Motorsport 145 puncte
/ Hyundai Motorsport 96 / M-Sport
World Rally Team 82 / Volkswagen
Motorsport II 70 / Hyundai Motorsport N
51 / / DMACK World Rally Team 30 / Jipocar Czech National Team 12 / Yazeed
Racing 4
Sursa: Hyundai Auto Romania
Un bun progres inregistrat de cei de la Hyundai Motorsport. Mai au de lucrat totusi.
RăspundețiȘtergere