Autohaus
Huber și ATP Motors RO vor intra din această săptămână în familia de
dealeri Suzuki România. Cele două companii cu experiență pe piața auto vor reprezenta marca
japoneză în orașele Deva, respectiv Baia
Mare.
Cu 17 dealeri, Suzuki România a înregistrat o creștere
a vânzărilor cu 31% în 2015, numărul total de vehicule Suzuki înmatriculate în
România fiind de 1.135 de unități, comparativ cu 865 de
unități în 2014. “Lansarea
noului model Vitara, politica globală a mărcii, calitatea noilor modele și implicarea totală a dealerilor noștri au dus la o creștere a vânzărilor în 2015, iar acest
trend continuă și
în 2016. Una din prioritățile
mărcii în România este crearea unei rețele
de dealeri care să acopere toate zonele țării
și
sunt încăntat că anul acesta am reușit
să atragem alături de noi o serie de parteneri puternici care ne vor ajuta să
ne consolidăm poziția
de piață
și
să oferim clienților
noștri
servicii și
produse de calitate”, a spus Alin Radu, director general Suzuki România.
Strategia Suzuki România a avut la bază o dezvoltare continuă a rețelei
de dealeri și dezvoltarea campaniilor promoționale și
a serviciilor adoptate pieței din România, astfel că
începând din această săptămână, Suzuki România va avea două noi reprezentanțe,
Autohaus Huber în Deva și ATP Motors RO în Baia
Mare, care se adaugă astfel celor 17 dealeri existenți
în acest moment. Ambele reprezentanțe vor fi dealership-uri
3S: Sales, Service, Spare&Parts.
“Cu un program ambițios pentru următorii ani,
cu o serie de modele noi care se vor lansa în perioada următoare și
cu o gamă apreciată de clienții din România, Suzuki
este un brand care are un potențial foarte mare de creștere.
Avem acum doi noi parteneri în Transilvania și cu siguranță
este un beneficiu important pentru marcă”, a continuat Alin Radu, director general Suzuki România.
Reprezentanța Autohaus Huber din Deva
este situată în Calea Hunedoarei nr. 1A (Sântuhalm), ia reprezentanța
ATP Motors RO în Baia Mare pe Bulevardul București, nr. 65. În cele două
showroom-uri sunt expuse toate modelele comercializate de Suzuki în România
- Vitara, S-Cross, Celerio, Swift și
Jimny, iar noii parteneri oferă și servicii post – vânzare,
prin service-uri moderne autorizate și dotate conform
standardelor recomandate de producător.
“Piața auto este în ușoară
creștere și am considerat că este un
moment oportun pentru a ne mări portofoliul. Investiția
noastră este una în viitor și consider că această marcă
are un potențial mare și mă bucur că putem
contribui la creșterea rețelei
în zona centrală a țării”, a declarat Andreas
Huber, AUTOHAUS HUBER.
“Planurile ambițioase ale mărcii pentru
următorii ani, portofoliul interesant de vehicule și
potențialul de creștere în România au fost
tot atâtea motive care au dus la deschiderea acestui showroom. Experiența
noastră se completează perfect cu imaginea mărcii Suzuki și
sunt convins că împreună vom avea succes pe termen lung”, a spus Mircea Cirț, ATP Motors RO.
“Modelele Suzuki oferă invariabil un raport preț/calitate
care le asigură statutul de investiție inteligentă. La fel de
importante sunt caracterul dinamic al mașinilor Suzuki, calitatea,
eficiența și designul atractiv.
Împreună, toate aceste atribute stau la baza puterii de fidelizare tipică
Suzuki. Nu întâmplător, sloganul mărcii este în prezent „Way of Life”, în traducere libera „un stil de viață”.
De altfel, la farmecul modelelor Suzuki se adaugă faptul că fiabilitatea
acestora este dublată de o politică de garanție foarte confortabilă
pentru clienți. De la un standard de garanție de 3 ani sau 100.000 de
kilometri, se poate ajunge la beneficii precum 5 ani de garanție
fără limită de kilometri. Acest lucru este posibil mulțumită
strategiilor elaborate de dealeri sub coordonarea Suzuki România”, a mai precizat
Alin Radu.
Suzuki
România a început anul cu o creștere de 325% comparativ cu
aceeași perioadă din 2015. Astfel, conform datelor emise de DRPCIV pe
primele 4 luni ale anului, s-au comercializat 426 de unități, (Vitara 293 unități, S Cross 81 unități, Swift 26 unități, Celerio 16 unități, Jimny 10 unități), iar cota de piață a mărcii este de 1,9 %.
Sursa: Berti Panaiot,
National Communication Manager
0 comentarii