ŠKODA îşi intensifică activităţile în domeniile
"Digitalizare la nivel de companie", "Conectivitate/Automobil
conectat" şi "Concepte pentru mobilitatea viitorului".
Digitalizare joacă un rol cheie în toate ariile
Strategiei ŠKODA 2025.
Digitalizarea va integra în curând toate departamentele
companiei.
ŠKODA îşi consolidează organizaţia cu ajutorul noului
domeniu al "digitalizării". Astfel, producătorul auto ceh creează
premise importante, necesare generării soluţiilor impuse de modificările la
care este supusă tehnologia. Digitalizarea include ca sarcini principale
dezvoltarea de noi produse şi servicii de mobilitate. Adiţional, acest domeniu
va oferi baze solide pentru pregătirea transformării digitale în întreaga
companie.
"De decenii,
inovaţiile în domeniul tehnologiei digitale au modificat multe zone ale vieţii
noastre şi ale industriei noastre", a declarat Preşedintele Consiliului de
Administraţie ŠKODA, domnul Bernhard Maier. "Această evoluţie are loc cu
forţă şi penetrare atât de puternice, încât pune în umbră tot ceea ce am
cunoscut până în prezent. Automobilul este doar o părticică a unei revoluţii la
scară mult mai mare. Utilizând tehnologii inovatoare, vom uşura vieţile
clienţilor noştri atunci când sunt la drum, călătoriile devenind totodată mai
eficiente şi mai interesante."
Digitalizarea este un
punct cheie de acţiune a recent anunţatei Strategii 2025 a mărcii ŠKODA. Având
o funcţie integrativă, digitalizarea va implica toate ariile companiei - de la
instruirea şi trainingul angajaţilor, la dezvoltarea autovehiculelor cu
ajutorul realităţii virtuale moderne şi al tehnologiilor 3D, dar şi până la
producţia automobilelor conform conceptului Industria 4.0. În viitor,
digitalizarea va avea o influenţă tot mai mare asupra domeniului tradiţional de
activitate al companiei ŠKODA, cel al producţiei de automobile.
Preşedintele Consiliului
de Administraţie ŠKODA, domnul Bernhard Maier explică implicaţiile digitalizării
asupra industriei auto, prin analogie cu evoluţia telefonului: "Inventarea
telefonului a reprezentat o revoluţie pentru omenire, deoarece permite
comunicarea prin voce, în timp real şi pe distanţe mari. În prezent există mai
multe telefoane ca niciodată. Dar caracteristicile şi utilizarea telefonului
s-au schimbat complet. Pentru industria telecomunicaţiilor, aceasta a însemnat
transformarea completă a modelului de business. Industria auto se află în faţa
unei transformări similare."
Sursa: Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA
0 comentarii