SUV-ul ŠKODA va putea fi văzut într-o apariţie specială
în etapa finală de la Paris.
Camuflaj nou, roşu, gri şi negru.
ŠKODA este pentru a 13-a oară sponsorul oficial al Tour
de France.
ŠKODA SUPERB conduce plutonul de
ciclişti, în calitate de Red Car; ŠKODA a pus la dispoziţie 250 de autovehicule
pentru organizare şi suport.
ŠKODA KODIAQ se pregăteşte pentru
apariţia sa specială la marea finală a Tour de France. Noul SUV de la ŠKODA va
conduce cicliştii de-a lungul legendarului bulevard parizian, Champs-Elysées,
până la linia de finiş a etapei finale, care se va desfăşura duminica viitoare.
ŠKODA
KODIAQ este supusă în prezent unor pregătiri intense pentru această apariţie la
ultima etapă a Tour de France, de la Chantilly la Paris. Cu noul său design,
automobilul va conduce plutonul de-a lungul legendarului bulevard parizian,
Champs-Elysées, până la linia de finiş a etapei finale, care se va desfăşura
duminica viitoare. Iar la volan va avea o personalitate: fostul ciclist
profesionist irlandez Stephen Roche, câştigătorul Tour-ului în 1987 şi
ambasador al mărcii ŠKODA.
Primele
fotografii ale noii ŠKODA KODIAQ, publicate de către producătorul auto ceh din
Mladá Boleslav, prezintă noul SUV încă în camuflaj alb, gri şi negru. Faţetele
roşii, gri şi negre ale noului design de camuflaj sunt inspirate din noul
limbaj de design ŠKODA şi au fost introduse odată cu elementele
tridimensionale, concepute şi realizate exclusiv pentru această apariţie
specială. Cele circa 14.000 de faţete camuflează întregul automobil, oferind
însă indicii cu privire la contururile şi caracterul polivalent al SUV-ului
ŠKODA. Patru specialişti au avut nevoie de 120 de ore pentru a aplica aproape
21 m2 de folie pe noua ŠKODA KODIAQ, astfel încât aceasta să
corespundă vizual cât mai mult Red Car-ului, o ŠKODA SUPERB vopsită în culoarea
Roşu Corrida. Aşa-numitul Red Car serveşte ca centru mobil de control al
directorului Tour de France, Christian Prudhomme.
ŠKODA KODIAQ se va prezenta pentru prima dată la
Tour de France, dar încă în camuflaj. Premiera sa va avea loc abia în 1
septembrie, la Berlin. Câteva săptămâni mai târziu, va fi prezentată de
asemenea la Salonul Auto de la Paris. ŠKODA KODIAQ iniţiază ofensiva modelelor
producătorului auto ceh în segmentul SUV. KODIAQ întruchipează toate valorile
caracteristice mărcii, inclusiv designul distinctiv, cu un caracter puternic,
precum şi spaţiul extrem de generos de la interior, nivelul ridicat de
funcţionalitate şi soluţiile Simply Clever.
Având o lungime de 4,7 metri, SUV-ul polivalent
oferă cea mai mare capacitate a portbagajului din segmentul să şi un al treilea
rând de scaune opţional. Opţiunile numeroase de conectivitate, sistemele
moderne de asistenţă a şoferului, precum şi sistemele de infotainment avansate
sunt doar câteva dintre numeroasele caracteristici atractive ale noii ŠKODA
KODIAQ, modelul care va fi disponibil spre vânzare de la începutul anului 2017.
Denumirea
ŠKODA KODIAQ provine de la specia urşilor Kodiak, de pe insula omonimă de lângă
partea sudică a coastei Alaskăi. Mărimea, puterea, orientarea spre familie şi
abilităţile de a face faţă provocărilor naturii sunt calităţi împărtăşite atât
de urs, cât şi de SUV-ul ŠKODA.
ŠKODA
susţine Tour de France în calitate de partener oficial pentru al 13-lea an
consecutiv. De asemenea, marca este din nou sponsorul Tricoului Verde, purtat
de liderul la puncte. Adiţional, ŠKODA este partenerul auto oficial al cursei,
oferind anul acesta în total 250 de autovehicule pentru organizare şi suport.
În cele în total trei săptămâni de utilizare, flota ŠKODA va parcurge circa 2,8
de milioane de kilometri. Ediţia Tour de France cu numărul 103 înseamnă pentru
sportivi 3.519 de kilometri şi 21 de etape.
Ciclismul are o semnificaţie aparte
pentru ŠKODA, deoarece se află în ADN-ul companiei. În urmă cu 121 de ani,
părinţii fondatori ai mărcii, Václav Laurin şi Václav Klement, şi-au început
activitatea la Mladá Boleslav, construind biciclete. În prezent, Tour de France
reprezintă punctul culminant al activităţilor vaste de sponsorizare ale ŠKODA.
Sursa: Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
0 comentarii