Noua
generatie i20 R5 va debuta in WRC2 la Turul Corsicii, Raliul Frantei, trei
modele fiind inscrise in etapa a zecea din Campionatul Mondial de Raliuri FIA
(WRC).
Stéphane
Sarrazin si Fabio Andolfi sunt pilotii primelor doua unitati livrate clientilor
de catre Hyundai Motorsport.
Kevin
Abbring si Seb Marshall vor concura cu cel de-al treilea autovehicul i20 R5.
Noua
generatie i20 R5 va concura in premiera in WRC2 la Turul Corsicii, Raliul
Frantei, in perioada 29 septembrie – 2 octombrie. La startul celei de-a zecea
etape a Campionatului Mondial FIA (WRC) se vor afla trei modele i20 R5, aceasta
faza facand parte din procesul de omologare a noului autovehicul.
Doua dintre cele trei masini au fost inscrise de primele echipe
private care au achizitionat un model din noua generatie i20 R5, cea de-a treia
fiind pilotata de un echipaj Hyundai Motorsport. Stéphane Sarrazin si
Jacques-Julien Renucci au castigat in trecut acest raliu, Turul Corsicii
reprezentand prima participare din sezonul 2016. Sarrazin, pilot in Campionatul
Mondial de Anduranta si in Formula E, a incheiat competitia din Corsica, din
anul 2015, pe pozitia a noua in clasamentul general.
Cea de-a doua echipa este formata din Fabio Andolfi si copilotul
sau, Manuel Fenoli. Prezenta in Turul Corsicii reprezinta o premiera,
autovehiculul pilotat fiind pregatit de HMI si ACI Team Italia. Andolfi se afla
pe locul al patrulea in clasamentul general din WRC3.
In plus, Kevin Abbring si Seb Marshall vor concura cu cel de-al
treilea model i20 R5, participand in culorile Hyundai Motorsport. Abbring a
facut parte din intreg procesul de dezvoltare al noii generatii, olandezul
parcurgand peste 5.000 de km de teste in ultimele sapte luni.
“Debutul
noii generatii i20 R5 reprezinta un eveniment important pentru Hyundai
Motorsport. In cadrul acestei etape vom participa cu sase masini. Pentru prima
data vom fi prezenti la o alta categorie din WRC si sunt sigur ca proiectul R5
va fi o reusita. Asteptam omologarea finala a autovehiculului”, a declarat Michel Nandan, directorul echipei.
“Verificam
inca din luna ianuarie noul i20 R5, insa adevaratul test este cel din Corsica.
Stim ca succesul proiectului depinde de performantele masinii pe probele
speciale, motiv pentru care dorim un rezultat bun inca de la debut. Obiectivele
echipei sunt demonstrarea potentialului modelului, precum si nivelul de
sustinere pe care Hyundai Motorsport il ofera clientilor sai”, a mentionat Andrea Adamo, directorul Departamentului
Clienti Hyundai Motorsport.
Kevin Abbring si Seb Marshall sunt la a treia prezenta consecutiva
in Turul Corsicii, dar la prima cu noua generatie i20 R5.
“Corsica
reprezinta una dintre cele mai dificile competitii ale sezonului. Ne dorim un
rezultat bun, mai ales ca intreaga echipa asteapta cu nerabdare debutul noului
i20 R5”,
a adaugat Kevin Abbring.
Etapa Turul
Corsicii, Raliul Frantei, inregistreaza o lungime de 390 kilometri, fiind una
dintre cele mai lungi probe din WRC.
Sursa: Hyundai Auto Romania
0 comentarii