Simone Tempestini câștigă Raliul Harghitei cu
o mașină cu tracțiune 2WD.
Napoca Rally Academy a câștigat lupta pe
probe, dar rezultatul este contestat și decizia va fi luată de Comisia de competiții.
Simone Tempestini a încheiat sezonul național cu o victorie
spectaculoasă, alături de Marc Banca, pe modelul Citroen DS3 R3-Max. Napoca
Rally Academy și-a atins obiectivul pe probele speciale dar trebuie să aștepte
acum decizia Comisiei de competiții pentru a sărbători un nou titlu de
campioană națională.
Echipa Napoca Rally Academy a terminat Raliul Harghitei, ultima
etapă din Campionatul Național, pe prima poziție, dar victoria de pe probele
speciale a fost contestată de echipa Sibiu Racing Team, CCS acceptând ulterior
această contestație.
“Evident, am contestat decizia CCS la Comisia de competiții pentru că suntem
convinși că licența echipei este conformă cu regulamentul și nu avem nicio
problemă din acest punct de vedere. Așteptăm acum decizia comisiei și ne vom
apăra până în ultima instanță. Echipa noastră a câștigat acest titlu pe probele
speciale și asta este cel mai important”, a spus Marco Tempestini, liderul
echipei NRA.
Din punct de vedere sportiv, Simone Tempestini și-a demonstrat din nou clasa și
la volanul mașinii cu care a cucerit tilul mondial în Junior WRC a reușit o
victorie spectaculoasă pe probele de asfalt din Raliul Harghitei. După greșeala
de vineri din super specială, care l-a costat aproape 30 de secunde, Simone
Tempestini și Marc Banca erau pe patru la general. În ziua a doua a raliului au
reușit să recupereze și chiar dacă asfaltul a fost ud și alunecos au reușit să
se impună în clasamentul general cu o mașină cu tracțiune pe două roți.
“M-am simțit foarte bine în mașină și chiar dacă problemele la cutia de viteze
apărute și în Corsica nu au fost rezolvate am încercat să mă concentrez doar pe
ce am eu de făcut. Echipa avea nevoie de cât mai multe puncte și mă bucur că am
reușit să câștigăm aici”, a spus Simone Tempestini.
Echipajele Norbert Maior/Alina Bianca Pop, cu clasarea pe locul secund în Cupa
Dacia, și Szabo Csongor/Robert Maior, cu victoria în Cupa Suzuki, au adus și
ele puncte importante în lupta pe echipe.
“Florin Tincescu a făcut o greșeală de pilotaj care s-a terminat cu un abandon
din postura de lider la clasa 9. În rest, toți celalți au mers la un nivel
maxim pentru ca echipa să-și atingă obiectivul. Sunt mândru de tot ceea ce au
realizat juniorii noștri în acest sezon și ei chiar merită titlul pe echipe și
vom face tot ce se poate pentru a-l câștiga”, a mai spus Marco Tempestini.
Sursa: Motor Heads Publishing
0 comentarii