Vânzările în
creștere ale modelului Suzuki Vitara, dar și cele peste 150 de comenzi pentru
noul SX4 la doar o lună după lansarea oficială în România, au dus la o creștere
cu 116% a înmatriculărilor pe primele 9 luni ale anului, comparativ cu aceeași
perioadă din 2015.
Modelul Vitara rămâne și în acest an cel mai bine vândut model
Suzuki din gamă. În primele 9 luni ale anului s-au vândut 1.067 de unități,
doar vânzările acestui model depășind cifra totală a vânzărilor Suzuki România
pentru aceeași perioadă a anului trecut.
Astfel, pe primele nouă
luni ale anului au fost înmatriculate 1.392 modele Suzuki,
ceea ce conform datelor DPRCIV reprezintă o cotă de piață de 2,05%. Anul trecut,
Suzuki România a avut un număr de 1.135
de unități înmatriculate, ceea ce a însemnat o cotă de piață de 1,4%.
Modelele S-Cross și noul SX4, lansat în septembrie în România,
s-au vândut în 159 de exemplare, Swift în 97 de unități, Celerio în 32 de
unități, Jimny în 20 de unități și Baleno în 17 unități.
“Interesul pentru Vitara a crescut foarte mult, fiind un model cu
un raport preț-calitate excelent. În plus, gama de motorizări și numeroasele
posibilități de echipare au făcut din acest model un best-seller pentru cel
de-al doilea an consecutiv de la lansarea sa pe piața din România. În plus, am
înregistrat un număr foarte mare de comenzi și pentru noul SX4 care a fost
lansat în luna septembrie în România și sunt sigur că și acest model se va
bucura de un succes comercial important”, a declarat Alin Radu, director
general Suzuki România.
La creșterea vânzărilor
din primele nouă luni ale anului au contribuit și deschiderea de patru noi
dealeri: Dab Auto Serv ( București), Autohaus Huber (Deva), Atp Motors Ro (
Baia Mare) și Express Motors (Bistrita), ridicând numărul rețelei la 22 de
dealeri în orașele București, Ploiești, Pitești, Brașov, Timișoara, Cluj, Iași,
Constanța, Brăila, Tg Mureș, Deva, Arad, Oradea, Suceava, Brăila, Bacău, Rm. Vâlcea
și Baia Mare.
„Avem o rețea de dealeri
competitivă și putem oferi clienților o gamă completă de modele concepute atât
pentru nevoile urbane, dar și pentru a satisface dorința de aventură a celor
care vor să evadeze din cotidian. Am îmbunătățit serviciile post vânzare, iar
modelele Suzuki vin cu o garanție de 5 ani făra limită de kilometri. Toate
aceste servicii au contribuit în primul rând la creșterea satisfacției
clienților și, implicit, a vânzărilor”, a continuat Alin Radu, director general
Suzuki România.
Suzuki s-a concentrat pe dezvoltarea unor tehnologii care
echipează modelele de pe piața europeană. Astfel noile modele dispun de
ultimele evoluții ale sistemului 4x4 ALLGRIP, prezentate la Salonul Auto de la
Paris, de sistemul hibrid de tip „mild” SHVS, dar și de
performantele motoare BOOSTERJET.
„Cu o politică interesantă în ceea ce privește lansarea
de noi modele la nivel global, cred că Suzuki își poate consolida poziția și pe
piața din România în perioada care urmează. Avem noul SX4 care înregistrează
deja un număr mare de comenzi, iar în prima parte a anului viitor vom lansa
noul Ignis, un alt model foarte așteptat de clienți. Tot pentru anul viitor
este prevăzută și lansarea noului Swift, unul dintre cele mai de succes modele
din gamă. Sunt optimist și cu siguranță Suzuki își va păstra trendul ascendent
în ceea ce privește vânzările”, a mai precizat Alin Radu.
Sursa: Berti Panaiot,
National Communication Manager
0 comentarii