Achiziţionarea
unui automobil nou al mărcii premium britanice MINI este o investiţie
profitabilă. Cumpărătorul poate fi sigur în ceea ce priveşte plăcerea
condusului, stilul individual şi calitatea premium, dar se poate baza şi pe un
nivel foarte înalt al valorii de revânzare. De mai mulţi ani, modelele MINI se
numără printre câştigătorii clasamentelor "Resale Value Giants"
publicate de "Focus Online". În actuala ierarhie, MINI este lider în
două categorii de automobile. Noul MINI One cu trei uşi (75 kW/102 hp) este
considerat a fi modelul cu cel mai mic procent de pierdere a valorii din clasa
mică, iar acelaşi lucru este valabil şi pentru noul MINI One Clubman (75 kW/102
hp) în segmentul compact. Aceste evaluări se bazează pe analizele realizate de
institutul de cercetări de piaţă Bähr & Fess Forecasts din Saarbrücken.
Studiul analizează evoluţia anticipată a valorii actualelor automobile noi pe
parcursul următorilor patru ani.
„MINI obţine constant rezultate de top în ceea ce priveşte
valoarea de revânzare. Ne uităm cu mare atenţie la studiile din Germania, cea
mai importantă piaţă auto din Europa, pe care o considerăm un trend setter şi
pentru România”, explică Cristian Vlaşin, Sales şi Business development
Manager, BMW Group România. „Valoarea bună de revânzare este un argument
pragmatic de achiziţie pentru MINI – modelele mărcii noastre se dovedesc o
achiziţie rentabilă şi vedem un interes în creştere şi din partea clienţilor de
flote. De altfel, cea mai importantă achiziţie în acest an a fost o flotă de 30
de modele MINI One”, a continuat Vlaşin.
Date fiind calităţile diverse şi popularitatea lor foarte mare,
cele două MINI desemnate "resale value giants" au tot ce le trebuie
pentru fi foarte dorite pe piaţa automobilelor second-hand. Conform
previziunilor specialiştilor din piaţă, MINI One cu trei uşi va avea, peste
patru ani, o valoare de revânzare de 56,5% din preţul actual. Cea mai nouă
generaţie a originalului în segmentul premium al clasei mici a fost lider al
categoriei sale şi în precedentele clasamente "Resale Value Giant".
Aşa că nu a fost nici o surpriză că "Focus online" a ajuns şi de
această dată la aceeaşi concluzie pozitivă: "MINI One este o investiţie de
succes".
Pe de altă parte, MINI One Clubman a performat şi mai bine în cea
mai recentă analiză: după o perioadă de patru ani, acest model este capabil să
atingă o valoare de revânzare de 58% din preţul original de achiziţie.
Reinterpretarea modernă a conceptului shooting brake cu patru uşi laterale,
două uşi divizate în spate şi un interior versatil interior a fost inclusă în
premieră în evaluarea clasei compacte şi "imediat a urcat pe cea mai
înaltă treaptă a podiumului", aşa cum afirmă "Focus online".
Pentru actualul clasament "Resale Value Giant", gama de
modele a fost analizată pentru un total de 16 categorii de automobile. În
previziunile lor, specialiştii pieţei auto au luat în calcul nu doar
caracteristicile fiecărui model, ci şi imaginea mărcii, performanţele în testele
comparative, concurenţa din fiecare segment, studiile referitoare la clienţi şi
evoluţiile economice generale. Compararea valorii de revânzare este o orientare
importantă pentru potenţialii cumpărători de automobile noi atunci când iau
decizia de achiziţie. În cele din urmă, diferenţa dintre preţul de cumpărare şi
valoarea de revânzare este un factor-cheie de cost. Noua generaţie MINI
performează bine la acest capitol, la fel cum o face în ceea ce priveşte
eficienţa, astfel că oferă o combinaţie perfectă între plăcerea condusului şi
economie.
Sursa: MINI Romania
0 comentarii