Odată cu modelul KODIAQ, ŠKODA lansează o nouă gamă de
servicii pentru conectivitate.
Infotainment Online pentru
informaţii şi navigaţie, Care Connect pentru asistenţă şi acces la automobil de
la distanţă.
Toate serviciile sunt incluse timp
de un an în dotarea standard a modelului ŠKODA KODIAQ.
Odată cu lansarea noii ŠKODA KODIAQ,
marca îşi prezintă noua ofertă de servicii pentru conectivitate, serviciile
online mobile ŠKODA Connect. Acestea sunt împărţite pe două categorii.
Serviciile Infotainment Online oferă informaţii şi facilitează navigaţia, în
timp ce serviciile Care Connect oferă asistență şi permit accesarea de la
distanţă a maşinii.
"De
acum înainte, cei care conduc o ŠKODA KODIAQ sunt conectaţi pe deplin - cu
maşina lor şi, dacă doresc, cu universul ŠKODA", a explicat Werner
Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru
Marketing. "Prin intermediul ŠKODA Connect, punem la dispoziţia clienţilor
noştri un întreg univers digital, astfel încât călătoriile lor să devină şi mai
confortabile şi mai sigure."
Serviciile Infotainment Online
Serviciile
Infotainment Online sunt disponibile pentru orice ŠKODA KODIAQ echipată cu
sistemele de navigaţie Amundsen sau Columbus. O funcţie care se evidenţiază
aici în mod deosebit este cea care oferă informaţii online din trafic. Aceasta
afişează fluxul actual din trafic pentru ruta selectată şi sugerează rute
alternative potrivite în cazul unor ambuteiaje. Cu Google EarthTM şi Google
StreetViewTM, navigarea cu sistemul de navigaţie Columbus devine o experienţă
vizuală. Adiţional, serviciile oferă informaţii personalizate celor care conduc
noul SUV de talie mare al mărcii: preţuri la combustibil, informaţii privind
locurile de parcare, ştiri şi meteo.
Serviciile Care Connect
Alături
de serviciile Infotainment Online, începând de acum sunt disponibile şi serviciile
Care Connect, care sunt împărţite în Proactive Service şi Accesul de la
distanţă la autovehicul. Acestea sunt incluse în echipare standard a fiecărui
automobil ŠKODA KODIAQ începând cu versiunea de echipare Ambition, indiferent
de sistemul de infotainment ales. Schimbul de date se face în baza card-ului
SIM propriu al automobilului.
Funcţia
Emergency Call este unul dintre cele mai importante servicii din această
categorie. Aceasta se activează automat după un accident la care a fost
declanşat un sistem de reţinere, ca de exemplu un airbag. Automobilul iniţiază
o conexiune de voce şi date cu o centrală telefonică de urgenţe dedicată şi
transferă toate informaţiile necesare. Un angajat al centralei activează
măsurile de asistenţă corespunzătoare şi, dacă este cazul, trimite un echipaj
de urgenţă la locul accidentului. Şoferul sau pasagerii pot de asemenea să declanşeze
manual funcţia Emergency Call, acționând butonul corespunzător de pe modulul
aflat pe plafonul maşinii. În gama serviciilor Proactive este inclusă şi
funcţia Programare service. În baza acestora, proprietarul este contactat de
distribuitor înainte de scadenţa unei lucrări de service, pentru a stabili cu
acesta o programare conform preferinţelor sale.
Din gama serviciilor Care Connect fac parte: Remote
Access (Acces de la distanţă)
Serviciile
ŠKODA Care Connect includ funcţia Remote Access (Acces de la distanţă). Această
funcţie poate fi accesată prin intermediul aplicaţiei ŠKODA Connect, de exemplu
folosind smartphone-ul utilizatorului. În cadrul acesteia, funcţia Status
autovehicul informează utilizatorul dacă luminile sunt sau nu aprinse, precum
şi cu privire la nivelul carburantului în rezervor. De asemenea poate fi
verificat dacă uşile sunt închise sau deschise. Funcţia Poziţia de parcare
(Parking Position) arată unde se află maşina în momentul respectiv. Funcţia
Claxon şi lumini facilitează găsirea maşinii, activând claxonul şi luminile de
semnalizare.
Aplicaţia
ŠKODA Connect este completată de portalul ŠKODA Connect, care transferă
serviciile ŠKODA Connect pe computerul utilizatorului. Portalul poate fi
utilizat pentru a configura serviciile, precum şi pentru a transfera
destinaţiile şi rutele la maşină. Distribuitorul ŠKODA va ajuta clienţii la
înregistrarea şi activarea contului pe portal.
Utilizare gratuită în primul an
Serviciile
Care Connect oferite în cadrul ŠKODA Connect pot fi accesate gratuit în primul
an de la achiziţia unui automobil nou ŠKODA KODIAQ. Ulterior, serviciile
funcţiei de Access de la distanţă trebuie plătite, iar celelalte servicii Care
Connect (Proactive Services şi Emergency Call) pot fi utilizate gratuit încă 13
ani.
Portofoliul
serviciilor Infotainment Online are o structură similară privind tarifele.
Utilizarea este gratuită în primul an, iar clientul poate extinde apoi contra
cost perioada de utilizare. Cu sistemul de navigaţie Amundsen, serviciile pot
fi utilizate prin intermediul telefonului mobil conectat al utilizatorului sau
pot fi utilizate cu ajutorul unui stick de date disponibil opţional. La
sistemul Columbus, poate fi de asemenea utilizat hotspot-ul telefonului mobil
sau, opţional, poate fi integrat un card SIM prin intermediul modulului LTE.
Sursa: Patricia
Zegreanu, Marketing & Communication Manager Škoda
0 comentarii