Suzuki
România a încheiat anul 2016 cu un rezultat excelent atât în ceea ce privește
vânzările, cât și extinderea rețelei care a ajuns la un număr de 21 de dealeri.
Anul trecut, numărul total de vehicule Suzuki înmatriculate în România a fost
de 1.995 unităţi, ceea ce înseamnă o creștere de 76% comparativ cu 2015.
Suzuki un brand recunoscut la nivel mondial pentru calitatea
produselor sale, dar și pentru un raport preț-calitate excelent, înregistrează
creșteri importante și pe piața din România.
Suzuki România a avut în 2016 un trend ascendent în ceea ce
privește vânzările și a reușit să își extindă și rețeaua de dealeri cu încă
trei puncte noi în orașe importante din centrul și nordul țării, plus încă un
dealer în București. Dacă în 2015 creșterea față de anul anterior a fost de
31%, în 2016, Suzuki România a înregistrat o creștere de 76% în ceea ce
privește numărul de unități comercializate.
Anul trecut, un număr de 1.995 de clienți au adoptat “stilul de
viață” Suzuki și vor beneficia de cele mai noi inovații ale mărcii și de
servicii premium în perioada de garanție și post garanție. Conform datelor
DRPCIV, în 2015 au fost înmatriculate în total 1.135 de modele Suzuki, iar
creșterea în 2016 a fost de 76%.
Performanțele excelente ale mărcii Suzuki în România s-au datorat
în principal înnoirii gamei de modele și extinderii rețelei de dealeri, dar și
unei atenții sporite la nevoile clienților în ceea ce privește serviciile în
perioada de garanție și post garanție.
Suzuki Vitara este modelul cu cea mai mare pondere în cifra totală
de înmatriculări cu un total de 1.517 unități comercializate pe parcursul
întregului an. În topul vânzărilor se află şi modelele S-Cross, înlocuit pe
final de an cu noul SX4, cu un total de 244 unități comercializate şi Swift cu
un total de 134 de unități vândute.
“Și în acest an Vitara a fost modelul de bază din gama Suzuki
având o creștere consistentă față de vânzările din 2015. Interesul pentru acest
model este în continuare foarte mare și sunt sigur că trendul de creștere se va
menține și în 2017. În plus, pe final de an am lansat și noul SX4 care va fi
promovat intens anul acesta, iar din februarie vom comercializa și noul Ignis,
un model care a generat deja un interes foarte mare. Imediat după Salonul Auto
de la Geneva vom aduce și noul Swift așa că sunt foarte încrezător că vom
înregistra o creștere a numărului de unități vândute și anul acesta”, a spus
Alin Radu, directorul general Suzuki România.
În 2016, Suzuki România și-a consolidat și rețeaua de distribuție
și service care a ajuns acum la un număr total de 21 de dealeri, după ce anul
trecut au fost inaugurate centrele Express Motors (Bistrița Năsăud), Dab Auto
Serv (București), ATP Motors RO (Baia Mare) și Autohaus Huber (Deva).
“În paralel
cu lansarea de noi modele ne-am propus să ne consolidăm rețeaua de dealeri și
am reușit asta în 2016. Pentru noi este foarte important să oferim clienților
servicii complete și de calitate, iar împreună cu partenerii noștri am reușit
să creștem și mai mult încrederea clienților în marca Suzuki. Obiectivul nostru
este să atragem alături de noi parteneri puternici și să ne dezvoltăm în
continuare rețeaua de dealeri”, a adăugat Alin Radu, directorul general Suzuki
România.
Sursa: Berti Panaiot,
National Communication Manager
0 comentarii