Obiectivul echipei este de a inregistra rezultate
pozitive, precum cele obtinute in anul 2016.
Hayden Paddon, Thierry Neuville si Dani Sordo concureaza
pentru Hyundai Shell Mobis World Rally Team, cu numerele 4, 5 si, respectiv, 6.
Hyundai Motorsport concureaza pentru al patrulea sezon in
Campionatul Mondial FIA. Echipa debuteaza cu noul i20 Coupe WRC la Raliul Monte-Carlo,
prima etapa a competitiei, din perioada 19 – 22 ianuarie 2017.
Lansat in luna decembrie
2016, in cadrul unui eveniment desfasurat la Monza, Italia, Hyundai i20 Coupe
WRC a parcurs deja peste 6.000 de kilometri de teste pentru
dezvoltare. Modelul a fost proiectat pentru a respecta noile reglementari
tehnice ale campionatului, realizate cu scopul de a crea competitii mai
spectaculoase si dinamice. Au fost realizate modificari pentru imbunatatirea
aerodinamicii si a aderentei,fiind totodata marita puterea motorului pana la
380 CP. In plus, greutatea totala a masinii a fost redusa, iar diferentialul
central activ a fost reintrodus.
Hyundai Motorsport va
participa cu trei echipaje la toate cele treisprezece etape ale Campionatului
Mondial de Raliuri 2017. Hayden Paddon / John Kennard, Thierry Neuville /
Nicolas Gilsoul si Dani Sordo / Marc Martí vor concura cu numere 4, 5 si
respectiv 6, sub o singura titulatura unificata: Hyundai Shell Mobis World
Rally Team.
Anul 2016 a reprezentat pentru
Hyundai Motorsport cel mai competitiv sezon din WRC, cu doua victorii obtinute,
obiectivul pentru 2017 fiind de a concura pentru prima pozitie in clasament.
Echipa a demarat
pregatirile pentru Raliul Monte-Carlo inca din luna noiembrie 2016, ultimul
test cu noul i20 Coupe WRC inainte de eveniment fiind desfasurat saptamana
trecuta, in Alpii Francezi.
„Etapa din Monte-Carlo va fi extrem de captivanta, avand
in vedere noile reglementari pentru WRC 2017. Suntem incantati sa participam la
acest raliu si sa testam performantele modelului pe traseu. Speram ca
experienta acumulata pe parcursul primelor trei sezoanesa ne aduca un loc pe
podium. Noul i20 Coupe WRC a fost testat pe o distanta de 6.000 de kilometri,
incepand cu luna aprilie a anului trecut“, a declaratMichael Nandan, directorul echipei.
Paddon si Kennard (#4
Hyundai i20 Coupe WRC) au debutat in etapa din Monte-Carlo in anul 2016. Obiectivul
echipajului pentru sezonul 2017 este de a obtine cat mai multe clasari in
primele pozitii.
„Suntem pregatiti pentru acest sezon si avem incredere in
potentialul noului i20 Coupe WRC“,a adaugatPaddon.
Neuville si Gilsoul (#5
Hyundai i20 Coupe WRC) au incheiat pe podium in Monte-Carlo in urma cu
doisprezece luni, rezultat care a condus catre un sezon de succes pentru
echipajul belgian. Obiectivul celor doi este de a continua seria clasarilor pe
podium inregistrate anul trecut.
„Astept cu nerabdare noul sezon. Monte-Carlo reprezinta o
competitie spectaculoasa atat pentru noi, cat si pentru suporteri“, a mentionat Neuville.
Sordo si Martí (#6
Hyundai i20 Coupe WRC) au incheiat competitia in top sase in sezonul 2016,
obtinand locul secund in Power Stage. Echipajul spaniol concureaza anul acesta
pentru ocuparea unui loc pe podium.
„Am testat noul i20 Coupe WRC in urma cu o saptamana. Au
fost realizate multe schimbari in ceea ce priveste regulamentul si asteptam cu
interes prima etapa a competitiei“, a declarat Sordo.
Etapa WRC din Monte-Carlo
a fost introdusa pentru prima data in anul 1911. Ajuns la editia cu numarul 85,
raliul inregistreaza 382,65 kilometri, impartiti in 17 probe speciale. Cursa
este renumita pentru conditiile meteo imprevizibile, echipajele fiind nevoite
sa anticipeze schimbari pe suprafete diferite, precum zapada, gheata sau asfalt
uscat.
Dupa startul festiv de la Casino Square vor urma doua
probe desfasurate in Alpii Francezi, dupa care concurentii vor merge spre Gap,
locul unde este amplasat parcul de service. Vineri, pilotii vor beneficia de un
repaus, pentru a se pregati pentru distantele lungi programate la sfarsitul
saptamanii – 160,40 kilometri. Sambata vor avea loc doua probe la sud-vest de
Gap, precum si speciala Bayons-Bréziers. Raliul se va incheia duminica cu doua
treceri pe Luceran – Col St. Roch (5,50 km), cea de-a doua avand si rol de
Power Stage. Intre aceste doua speciale, va avea loc si o trecere pe clasica La
Bollène Vésubie – Peira Cava (21,36 km).
Sursa: Hyundai Auto
Romania
0 comentarii