O
nouă eră a început. Acesta este mesajul principal al noului film BMW ce a fost
lansat astăzi prin toate canalele online. În premieră, filmul "A NEW
ERA" prezintă împreună toate cele patru Vision Vehicles ale BMW Group. La
un an după centenarul companiei, cel mai important constructor de automobile şi
motociclete premium din lume se reîntoarce la campania "THE NEXT 100
YEARS".
"A NEW ERA" este al doilea film care prezintă
BMW Group la nivel corporate cu mărcile sale puternice, BMW, MINI, Rolls-Royce
şi BMW Motorrad.
Prezentând cele patru Vision Vehicles împreună pentru
prima dată, filmul online "A NEW ERA" face legătura cu "THE NEXT
100 YEARS", care a fost motto-ul centenarului BMW Group de anul trecut.
Orientarea spre viitor şi inovaţiile revoluţionare au reprezentat dintotdeauna
identitatea companiei.
Pentru aniversare a fost creat un spot TV care pentru
prima dată portretizează rolul activ al companiei în modelarea viitorului,
disponibilitatea sa de a învăţa şi de a schimba, pasiunea sa pentru inovaţie
tehnologică şi responsabilitatea faţă de societate. Tema spotului TV, "Together,
we’re creating history. The history of tomorrow" (Împreună am creat
istorie. Istoria de mâine), subliniază această abordare orientată spre viitor.
Filmul online "A NEW ERA" preia acest mesaj şi
îl rafinează: în acest film, viitorul a început deja. Ca răspuns la precedentul
spot TV, "A NEW ERA" prezintă o imagine a viitorului şi aduce la
viaţă viziunea BMW Group descrisă anterior.
Mobilitatea este libertatea care întotdeauna va fi
capabilă să te ducă acolo unde îţi doreşti în viaţă. BMW, MINI, Rolls-Royce şi
BMW Motorrad Vision Vehicles simbolizează această libertate prin faptul că
oferă propria interpretare specifică mărcii a mobilităţii. Temele centrale sunt
condusul autonom, individualitatea, siguranţa prin inovaţie şi vehiculul ca un
companion şi un consilier activ în situaţii cotidiene. De asemenea, filmul
evidenţiază alte sfere ale inovaţiei, precum mobilitatea electrică, mobilitatea
partajată şi conectivitatea.
"«THE NEXT 100 YEARS» a fost mai mult decât o simplă
sărbătorire a aniversării companiei noastre. Filosofia noastră de a privi
constant spre viitor şi impunerea unor standarde înalte în ceea ce priveşte
inovaţie reprezintă vectorii de zi cu zi ai activităţii asociaţilor BMW
Group", a comentat Bill Mc Andrews, director de strategie de comunicare,
comunicare corporate şi comunicare de piaţă. "În filmul «A NEW ERA»,
subliniem această idee şi o adaptăm la strategia noastră corporate din
următoarele luni şi ani."
"A NEW ERA" va fi integrat la scară largă în
comunicarea digitală a BMW Group, inclusiv în propriile platforme şi canale
social media. Filmul a fost turnat în locaţii din Los Angeles (SUA) şi Bangkok
(Thailanda). Interone este agenţia de creaţie responsabilă.
"A
NEW ERA" va fi integrat şi în Expoziţia Viitorului pe care BMW Group o
găzduieşte în clădirea Double Cone de la BMW Welt.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii