Finalul lunii martie reprezintă sărbătorirea a 10 ani de
excelenţă în producţie la uzina BMW Group din Chennai (India).
Uzina BMW Group din Chennai
şi-a început activitatea la 29 martie 2007. De atunci, BMW Group şi-a
consolidat angajamentul faţă de piaţa indiană şi şi-a mărit continuu numărul de
modele produse pe plan local. Până la opt modele pot fi produse local pe cele
două linii de asamblare ale uzinei BMW Group din Chennai. În prezent, BMW Seria
1, BMW Seria 3, BMW Seria 3 Gran Turismo, BMW Seria 5, BMW Seria 7, BMW X1, BMW
X3 şi BMW X5 sunt produse local la uzina BMW Group din Chennai. Până în
prezent, peste 57.000 de automobile au fost asamblate în India.
Mr. Vikram Pawah, preşedintele BMW Group India, a declarat: "Este o zi de mare bucurie şi mândrie pentru noi toţi, cei de la BMW Group, să sărbătorim a zecea aniversare a uzinei BMW Group din Chennai. Plăcerea de a conduce pe care o experimentează clienţii noştri a fost modelată printr-un portofoliu fascinant de produse, construit la uzina BMW Group din Chennai, care a pus bazele poveştii de succes a BMW Group în India. Precizia în realizările de calitate completează perfect tehnologia avansată în automobile şi multiplele faţete ale brandului de lux. În anii ce vor urma, uzina BMW Group din Chennai va juca un rol important în promovarea ambiţiilor BMW Group în India".
Prin sărbătorirea iniţiativei
"Make in India", BMW Group a consolidat o dată în plus angajamentul
său faţă de piaţa indiană prin creşterea nivelului de localizare la uzina BMW
Group din Chennai la peste 50%.
Dr. Jochen Stallkamp, director
executiv al uzinei BMW Group din Chennai, a spus: "Uzina BMW Group din
Chennai este mândră să încheie un deceniu de excelenţă în producţie în India.
Am felicitat echipa pentru producerea automobilelor cu peste 50% din conţinut
local şi pentru atingerea standardelor ridicate de calitate la fel care orice
altă facilitate de producţie BMW Group de pe mapamond. Angajaţii cu înaltă
calificare, sistemele remarcabil de rafinate şi cea mai modernă tehnologie
asigură că, prin nivelul de calitate a producţiei, creăm un nou reper în
fabricarea automobilelor de lux în India".
Localizată în Mahindra World
City, la aproximativ 40 de kilometri nord-vest de Chennai, uzina BMW Group din
Chennai găzduieşte sisteme inginereşti de ultimă oră, peste 500 de angajaţi cu
înaltă calificare şi procese sofisticate de producţie care reprezintă
condiţiile necesare pentru producţia automobilelor premium în conformitate cu
standardele superioare de calitate.
BMW Group India
Prin cele trei mărci ale sale -
BMW, MINI şi Rolls-Royce -, BMW Group este puternic orientat spre segmentul
premium al pieţei auto din India. Alături de automobile şi motociclete,
activităţile BMW Group în India cuprind servicii financiare pentru clientela sa
premium. Până în prezent, BMW Group a investit 11,3 miliarde de rupii (167 de
milioane €) în subsidiarele sale din India. (BMW India - 4,9 miliarde de rupii
/ 69 de milioane €) şi BMW Financial Services India - 6,4 miliarde de rupii (98
de milioane €).
Reţeaua de producţie BMW Group
Cererea ridicată din partea
clienţilor şi lansarea noilor modele a dus la o utilizare ridicată a
capacităţii pentru reţeaua de producţie a BMW Group în 2016. Cu 2.359.756 de
automobile produse pentru mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce, volumele de producţie
au atins un nou maxim istoric. Aceste date au inclus 2.002.997 BMW, 352.580
MINI şi 4.179 Rolls-Royce. Uzinele germane ale companiei, care au produs peste
un milion de automobile, sunt responsabile pentru aproape jumătate din
producţie.
Prin flexibilitatea fără egal,
sistemul de producţie de vârf este într-o formă excelentă pentru viitor. Pe
baza Strategiei Number One > NEXT, acesta este caracterizat de un nivel
ridicat al eficienţei şi de procese robuste. Competenţa în producţie a BMW
Group reprezintă un avantaj competiţional decisiv şi contribuie la
profitabilitatea companiei şi la succesul său sustenabil.
Calitatea şi viteza de reacţie
sunt factorii principali în sistemul de producţie BMW, precum şi
flexibilitatea. Digitalizarea, conceptele modulare standardizate şi construcţia
compozită inteligentă atestă nivelul ridicat de competenţă din cadrul reţelei
de producţie. În acelaşi timp, sistemul de producţie oferă un nivel foarte
înalt de personalizare şi permite ca specificaţiile clientului să fie modificată
până la şase zile înainte de livrare.
Sursa: BMW
Romania
Este foarte interesant modul in care bradurile celebre de masini reusesc sa investeasca in piete iefine si cu desfacere mare la public.
RăspundețiȘtergere