Michelin
a lansat o nouă campanie de comunicare ce schimbă complet modul în care cea mai
importantă marcă de anvelope prezintă ceea ce poate oferi consumatorilor.
Michelin a decis să își redefinească stilul de comunicare
pentru a face marca mai accesibilă și mai prietenoasă cu clientul. Conceptul de
construire a mărcii se concentrează pe crearea unei legături emoționale cu
consumatorii și prezintă modul în care vă puteți baza pe Michelin atunci când
contează cel mai mult.
Seria de scenarii din lumea reală înfățișează situații
umane tipice care ni se pot întâmpla tuturor atunci când cei dragi au nevoie urgentă
să îi sprijinim prin prezența noastră în momente de emoție intensă.
Un tată, o mamă, un prieten își întrerup programul pentru
a fi alături de cei care contează. Se
urcă la volan pentru a fi prezenți atunci când este nevoie de ei, iar în
călătoria lor se pot baza pe anvelopele Michelin pentru a ajunge în siguranță
la destinație.
Publicul din România poate vedea noua campanie la
televizor și pe diferite canale online și offline, inclusiv pe pagina de Facebook
și pe site-ul Michelin în limba română, unde este disponibil clipul oficial.
Campania a început la nivel regional la sfârșitul lunii martie și se va
desfășura pe diferite canale până la sfârșitul lunii mai, marcând lansarea anvelopei pentru autoturisme MICHELIN
CrossClimate+, a doua generație a inovației revoluționare Michelin.
Pentru
a vedea noua reclamă a mărcii și pentru a afla mai multe despre oferta unică
Michelin, inclusiv feedback-ul din partea consumatorilor, vizitați www.michelin.ro.
Sursa: Irina Dragan, Michelin Central Europe PR&KOL Manager
0 comentarii