În această săptămână, BMW Motorsport va prezenta
designurile celor şase BMW M4 DTM pentru sezonul 2017 în faţa fanilor la uzina
BMW Group din Landshut, alături de multe ale modele din gama sa de produse.
Designurile spectaculoase ale maşinilor de curse sunt bazate în principal pe
logo-urile şi culorile companiilor care continuă să susţină BMW Motorsport în
disputa pentru victorii şi titluri din acest an.
Există o constanţă în combinaţia dintre partenerul
premium şi pilotul a cinci dintre cele şase maşini DTM cu care BMW Motorsport
va participa în sezonul ce va debuta la 6 mai 2017. Marco Wittmann (Germania)
va concura cu spectaculosul design Red Bull şi în acest an. Pilotul în vârstă
de 27 de ani a pilotat pentru prima dată Red Bull BMW M4 DTM în 2016 - şi a
obţinut cel de-al doilea titlu DTM al său în sezonul amintit. Acum, Wittmann
intenţionează să continue această poveste de succes, împreună cu popularul
partener premium şi BMW Team RMG.
Cei doi coechipieri ai săi vor fi şi ei familiarizaţi cu
designurile maşinilor lor: partenerul tehnologic Shell va fi din nou uşor de
recunoscut datorită designului cu galben şi roşu ce se va afla pe maşina pe
care Augusto Farfus (Brazilia) o va pilota în 2017. Shell, BMW Motorsport şi
Farfus împărtăşesc o lungă istorie a parteneriatului. În mod obişnuit, pilotul
brazilian foloseşte apariţiile de pe mapamond pentru a-şi face cunoscute
informaţiile despre uleiurile de înaltă performanţă pentru motor. DEUTSCHE POST
BMW M4 DTM, pilotat de Timo Glock (Germania), va avea şi de această dată un
aspect atractiv. Combinaţia dintre Glock şi Deutsche Post AG reprezintă de
multă vreme un succes - şi continuă să fie la fel şi în DTM. Pilotul german a
câştigat trei curse în campionatul de turisme foarte disputat.
Bruno Spengler (Canada) poate privi retrospectiv spre
câteva victorii majore de-a lungul colaborării sale cu partenerul premium BMW
Bank. Punctul culminant a fost, fără îndoială, titlul câştigat în 2012 cu
maşina de culoare negru mat, poreclită "Black Beast". Spengler şi BMW
Bank îşi doresc să dezvolte acest parteneriat pe parcursul acestui sezon.
Maxime Martin (Belgia) concurează în culorile SAMSUNG SDI încă din 2014.
Compania continuă şi să susţină BMW Motorsport ca partener premium. Până acum,
Martin a obţinut două victorii cu SAMSUNG BMW M4 DTM. Pilotul BMW speră la mai
multe succese cu modelul nou dezvoltat pentru 2017.
Tom Blomqvist (Marea Britanie) va începe sezonul la
Hockenheim (Germania) cu un design complet nou: BMW Driving Experience face
parte din divizia BMW M şi, ca unul din primii furnizori de pregătire a
conducătorilor, a încântat clienţii cu experienţe de condus în cele mai noi
modele BMW Group încă din 1977. Pentru a sărbători a 40-a aniversare, BMW
Driving Experience apare ca partener premium pentru BMW Motorsport în DTM. Logo-ul
este vizibil pe aripa spate a tuturor celor şase BMW M4 DTM, în timp ce BMW
Driving Experience M4 DTM al lui Blomqvist poartă spectaculosul design M.
Implicare vastă în numeroase proiecte
Numeroase companii puternice şi de succes, precum Akrapovič, amplus AG, H&R, MAHLE, ZF şi Zollner, rămân parteneri oficiali ai BMW Motorsport în DTM. MAHLE şi-a extins nivelul de implicare şi se bucură de o prezenţă mai accentuată pe maşini în acest sezon. Alături de partenerul tehnologic premium Shell, Akrapovič şi H&R susţin BMW Motorsport ca parteneri oficiali şi în IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC).
Numeroase companii puternice şi de succes, precum Akrapovič, amplus AG, H&R, MAHLE, ZF şi Zollner, rămân parteneri oficiali ai BMW Motorsport în DTM. MAHLE şi-a extins nivelul de implicare şi se bucură de o prezenţă mai accentuată pe maşini în acest sezon. Alături de partenerul tehnologic premium Shell, Akrapovič şi H&R susţin BMW Motorsport ca parteneri oficiali şi în IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC).
Obiective înalte cu BMW M6 GT3
Cum disputa pentru victorii în competiţiile GT au loc pe cele mai dificile circuite din lume, echipa BMW M6 GT3 este susţinută de Shell ca partener tehnologic premium şi de partenerii oficiali Alzner Automotive GmbH, CATL şi Randstad. În premieră, partenerul tehnologic premium Shell nu numai că va oferi susţinere prin uleiuri şi va fi prezent în zone de branding pe toate cele şase maşini, dar va fi reprezentat şi prin branding complet pe una dintre maşinile echipei Schnitzer. Pilot oficial BMW şi ambasador Shell, Augusto Farfus va lua startul în culorile Shell în cursa de 24 de ore de la Nürburgring.
Cum disputa pentru victorii în competiţiile GT au loc pe cele mai dificile circuite din lume, echipa BMW M6 GT3 este susţinută de Shell ca partener tehnologic premium şi de partenerii oficiali Alzner Automotive GmbH, CATL şi Randstad. În premieră, partenerul tehnologic premium Shell nu numai că va oferi susţinere prin uleiuri şi va fi prezent în zone de branding pe toate cele şase maşini, dar va fi reprezentat şi prin branding complet pe una dintre maşinile echipei Schnitzer. Pilot oficial BMW şi ambasador Shell, Augusto Farfus va lua startul în culorile Shell în cursa de 24 de ore de la Nürburgring.
Ca urmare a anunţului făcut în ianuarie cu privire la
colaborarea lor, BMW Motorsport şi Alzner Automotive GmbH vor concura împreună
în primele lor curse. CATL a fost o parte importantă a programului GT al BMW
din sezonul trecut. În 2017, logo-ul companiei va fi prezent pe acoperiş şi pe
aripa spate ale BMW M6 GT3 pentru cursele de la Nürburgring-Nordschleife
(Germania), Spa-Francorchamps (Belgia) şi Macao (China), dar va completa
brandingul pe uşile şi aripile modelelor GT. Şi parteneriatul de succes cu
Randstad a fost extins, intrând în cel de-al optulea an în 2017. Una din
maşinile Schubert Motorsport va purta logo-ul companiei pe uşi, acoperiş şi
aripa spate.
Sursa: BMW Romania
0 comentarii