Noul IGNIS,
prezentat în premieră europeană la Paris în 2016, confirmă experiența Suzuki în
dezvoltarea de mașini compacte, fiind recompensat cu distincția “Best City Car”
la gala premiilor AUTOpro. În cadrul aceleiași ceremonii, Alin Radu, director
general Suzuki România, a primit premiul de “Manager of The Year” în industria
auto.
Cu un designul exterior minimalist care
combină elemente clasice Suzuki, noul IGNIS s-a remarcat deja la nivel
internațional printr-o serie de premii pentru design, calitate și siguranță (5
stele la testele Euro NCAP).
Pe plan local, noul Ignis, disponibil
din martie și pe piața din Romănia, a primit distincția “Best City Car” la gala
premiilor AUTOpro, confirmând astfel calitățile modelului compact produs de
Suzuki.
Suzuki IGNIS este un nou tip de mini
crossover, un model elegant şi funcţional, care se adaptează nevoilor
cotidiene, dar şi activităţilor outdoor. IGNIS beneficiază de un design
exterior simplu, dar impresionant, şi de un interior ce denotă noutate şi
calitate. Dimensiunile compacte, performanţele rutiere impresionante, echipamentele
avansate de siguranţă și plăcerea de a conduce sunt motivele pentru care Suzuki
IGNIS a primit premiul “Best City Car” la gala organizată de revista AUTOpro,
unde au fost recompensate cele mai importante realizări ale industriei auto la
nivel național și internațional precum și personalități din România.
În cadrul aceluiași eveniment, Alin
Radu, director general Suzuki România, a primit premiul de “Manager of The
Year” în industria auto, după ce Suzuki România a avut în 2016 un trend
ascendent în ceea ce priveşte vânzările şi a reuşit să îşi extindă şi reţeaua
de dealeri cu încă trei puncte noi în oraşe importante din centrul şi nordul
ţării, plus încă un dealer în Bucureşti.
Dacă în 2015 creşterea faţă de anul
anterior a fost de 31%, în 2016, Suzuki România a înregistrat o creştere de 76%
în ceea ce priveşte numărul de unităţi comercializate, ajungând la un total de
1.995.
Alin Radu,
director general Suzuki România: “Rezultatele extraordinare obținute anul trecut sunt datorate
echipei de oameni minunați de la Suzuki România. Faptul că avem o cotă de piață
dublă față de media europeană, într-o piață atât de competitivă și atipică, cum
este România, ne dă speranțe și încrederea că, în orice situație, poți avea
rezultate peste așteptări. Credem cu tărie că șoferii unui automobil Suzuki
sunt mai fericiți decât orice alți șoferi. Pentru asta depunem toate eforturile
posibile. Suzuki România înaintează la viteză maximă pe un drum extrem de
aglomerat, cu competitori puternici și clienți pe care nu poți să-i convingi
ușor. Dar toate acestea ne-au făcut să fim mai buni și să cerem mai mult de la
orice. Să cerem mai mult de la partenerii noștri, de la compania mamă și, nu în
ultimul rând, de la noi înșine.”
Sursa: Berti Panaiot, National
Communication Manager
0 comentarii