Dunlop,
una dintre mărcile de anvelope de ultra-înaltă performanță de top la nivel
mondial, anunță lansarea[1]noii
sale anvelope Dunlop Sport Classic, venind în întâmpinarea nevoilor conducătorilor
de mașini clasice cu o anvelopă optimizată pentru vehicule de înaltă performanță din anii ‘60, ‘70 și ‘80.
Moștenire
vintage puternică
Anvelopa Dunlop Sport Classic este cea mai nouă dintr-o
serie lungă de anvelope care dau posibilitatea conducătorilor de mașini clasice
să se bucure de puternica moștenire Dunlop. O scurtă incursiune în istorie
arată faptul că din 50 și până în 70, Dunlop și-a câștigat un bun renume cu
gama Racing Tires (dintre care s-au remarcat cu precădere profilele Crossply
CR65 și R5) pentru mașinile de la clasele Touring și GT de la Le Mans. De
asemenea în anii ‘60, Dunlop a lansat anvelopa Aquajet în cadrul segmentului de
înaltă performanță. Angajamentul ferm al Dunlop față de piața de anvelope
pentru mașini istorice înseamnă păstrarea în producție a acestor două game de
produs, pentru a permite conducătorilor și piloților de mașini istorice să
continue să folosească produsul autentic.
Aspect
clasic, performanță modernă
Anvelopele Dunlop Sport Classic oferă posesorilor de
mașini clasice tot ce e mai bun din aceste două cuvinte: un aspect și o
senzație autentică de clasic, combinat cu o performanță modernă a
manevrabilității și frânării. Cea mai recentă construcție și cele mai noi
tehnologii ale compusului furnizează aderență, stabilitate și precizia
direcției atât în condiții de carosabil umed cât și uscat[2],
în timp ce profilul benzii de rulare are o aparență tipic autentică prețuită de
posesorii de
mașini clasice. Martijn de Jonge, Brand Director Consumer PBU EMEA: “Venind în întâmpinarea unei cereri în
creștere pe această piață și fiind construită pe moștenirea istorică a mărcii,
Dunlop este mândru să ofere conducătorilor de mașini clasice o anvelopă care să
arate autentic și clasic, având incorporate tehnologii moderne de înaltă
performanță.”
Caracteristici și beneficii
Compusul modern pe bază de siliciu livrează
o adaptabilitate sporită* la suprafețele de drum, care are ca rezultat o
excelentă aderență pe carosabil umed și o performanță sporită a frânării.
Suprafața armată de ultimă generație asigură o
carcasă mai putenică*, garantând o pată de contact on-road optimizată. Aceasta
conferă stabilitate anvelopei și precizie direcției, chiar și la viteze mari.
Profilul clasic al benzii de rulare, cu caneluri
optimizate și cu un număr mare de blocuri multi-orientate, generează
numeroase margini tăioase pentru o aderență sporită. Împreună cu distribuția
eficientă a canelurilor în profilul benzii de rulare pentru o mai bună evacuare
a apei, banda de rulare oferă o aderență îmbunătățită pe carosabil umed și în
condiții de acvaplanare.
Cea mai recentă tehnologie pentru blocurile umerilor
laterali, cu blocuri robuste și legături ranforsate, furnizează o
duritate sporită* pentru a optimiza transmisia forței. Aceasta oferă
manevrabilitatea și frânarea îmbunătățite pentru carosabil uscat*, așteptate de
la anvelopele moderne de ultra înaltă performanță, în timp ce sentimentul tipic
de mașină clasică al direcției rămâne același.
(*) Rezultate bazate pe teste interne de referință.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
[1]Disponibile din
mai 2017
[2]Rezultate bazate
pe teste interne de referință.
0 comentarii