40 de ani de activitate.
33 de milioane de euro investiţi într-un nou proiect de dezvoltare.
100 noi locuri de muncă la Michelin Zalău Anvelope.
Fabrica de anvelope Michelin din Zalău sărbătorește aniversarea a 40 de
ani. Fabrica şi-a început activitatea în 1977 cu producția de anvelope și camere
de aer sub numele Silvania, înainte de a deveni parte a Grupului Michelin în
2001. A început apoi o nouă etapă a dezvoltării sale prin implementarea unor procese
inovatoare și industrializarea unor noi produse. Aplicarea standardelor stricte
de calitate și a metodelor industrial Michelin, împreună cu investiția în dezvoltarea
oamenilor, au contribuit la modernizarea fabricii din Zalău şi au deschis calea
dezvoltării sale.
Experiența dovedită și dedicarea echipelor locale,
deschiderea spre inovație și rezultatele extrem de competitive ale fabricii de
anvelope din Zalău au atras o nouă investiție de 33 de milioane de euro a
Grupului Michelin. Acest nou proiect de investiții face posibilă producerea de
noi modele de anvelope pentru segmentul de piață intermediar, inclusiv marca
Tigar. Michelin Zalău Anvelope va deveni singura fabrică Michelin din Europa
care va produce noile modele pentru nivelul inferior al segmentului intermediar,
cu 100 de noi locuri de muncă create până în 2021.
"Acest
nou proiect strategic al fabricii Michelin Zalău Anvelope marchează perfect cei
40 de ani de dezvoltare constantă, dedicarea oamenilor noștri, angajamentul lor
față de inovație și sprijinul comunitar pe termen lung. Sunt foarte mândru că
echipa Michelin continuă să contribuie la strategia de creștere a Grupului cu
pasiune și experiență dovedită. Fabrica este acum pregătită să facă față noilor
provocări prin instalarea de utilaje moderne, lansarea de noi mărci și
implementarea unui nou model de afaceri care leagă fabrica direct de client.", a declarat Sean
Parry, Directorul Platformei Industriale Michelin Zalău.
Fabrica de anvelope Michelin din Zalău este o unitate
importantă pentru Grup şi produce aproximativ 130 de modele de anvelope
destinate piețelor din Europa, Africa, Asia și America. Misiunea fabricii este
de a produce anvelope pentru camioane cu o mare cerere pe piață, contribuind
astfel la ambițiile de creștere ale Grupului.
Activitățile uzinei Zalău includ:
- Productie de amestecuri de cauciuc şi alte produse semifinite
- Anvelope de camion pentru nivelurile inferior şi superior al segmentului de piață intermediar, sub mărcile: BFGoodrich, Taurus, Kormoran, Riken, Tigar și Orium
- Producția de anvelope Michelin pentru activitățile de inginerie civilă, șantier, minerit, agricultură, metrou și alte tipuri de anvelope pentru activităţi specifice
Grupul Michelin
Michelin, lider în domeniul anvelopelor,
este dedicată îmbunătăţirii sustenabile a mobilităţii clienţilor săi; proiectării și
distribuţiei celor mai potrivite anvelope, servicii și soluții pentru nevoile
clienților săi; furnizării de servicii digitale, hărți și ghiduri ce contribuie
la crearea unor experienţe unice a excursiilor şi călătoriilor; și dezvoltării
unor materiale de înaltă tehnologie, care deservesc industria mobilităţii. Cu
sediul în Clermont-Ferrand, Franța, Michelin este prezentă în 170 de ţări, are
111.700 de angajaţi și operează în 68 de unități de producție în 17 țări care au produs
împreună 184 de milioane de anvelope în 2015.
(www.michelin.com)
Michelin în România
Grupul
Michelin şi-a început activitatea în România în august 2001, investind peste
400 de milioane de euro de-a lungul anilor pentru modernizarea uzinelor. În prezent,
Michelin are în România aproximativ 3.300 de angajaţi, trei uzine, două la
Zalău şi una la Floreşti, o reţea comercială şi un Centru de Excelenţă şi servicii
partajate, care oferă servicii de support pentru diferite entități Michelin din
Europa. De asemenea, activităţile comerciale ale Grupului pentru Europa
Centrală şi de Sud sunt coordonate de la Bucureşti (12 ţări).
Uzina Michelin Zalău Anvelope
Michelin Zalău Anvelope a fost înființată în 1977 sub
numele de Silvania şi a fost achiziționată în 2001 de către Grupul Michelin.
Aceasta a însemnat aplicarea unor noi standarde pentru calitate, siguranță și
producție. Uzina fabrică amestecuri de cauciuc şi alte produse
semifinite, diverse tipuri de anvelope pentru camioane, sub marcile BFGoodrich,
Taurus, Kormoran, Riken, Tigar şi Orium, anvelope Michelin pentru activităţi de
inginerie civilă, şantier, minerit, agricultură, metrou și alte tipuri
de anvelope pentru activităţi specifice.
Numărul de angajați din prezent: 1130.
Sursa: Irina Dragan, PR & KOL Manager Michelin
Central Europe
0 comentarii