Toyota Hybrid, motorul creşterii vehiculelor «verzi».
În
primele 6 luni ale anului, segmentul <<eco>> s-a triplat.
Rezultatul este datorat, în mare parte, vânzărilor mașinilor hibride Toyota și
Lexus, care au realizat 863 de unități
livrate și o cotă de piață de 88%.
Piața automobilelor eco (hibride, hibride plug-in şi
electrice) a crescut în primele 6 luni ale anului la 977 unități, de la aproximativ
310 unități anul trecut, conform raportului APIA, rezultat care demonstrează preferința
în creștere a clienților pentru propulsii alternative. Din totalul pieței de
automobile eco, Toyota Hybrid, producătorul numărul 1 în segment, a livrat 791 de
unități, în timp ce Lexus Hybrid 72 de unități, reprezentând împreună 88% din
total.
Din punctul de vedere al performanței modelelor, Yaris
Hybrid a fost cel mai bine vândut model cu 252 de unități, urmat de Auris
Hybrid cu 201 unități. Versiunea hibridă a legendei RAV4 ocupă locul 3 în
clasament cu 178 de unități, iar cel mai nou model hibrid din portofoliul mărcii,
Toyota C-HR, ocupă locul 4, înregistrând deja 158 de unități.
În aceeași perioadă menționată, cel mai bine vândut
model hibrid de la Lexus este Lexus RX, cu 46 de unități, urmat de Lexus NX cu
22 de unități.
Sistemul hibrid de la Toyota combină două surse de
putere pentru a asigura propulsia. Prin combinarea unui motor termic (pe
benzină) cu un motor electric, sunt exploatate din plin atuurile ambelor surse
de energie: putere, pe de o parte, eficiență ridicată în exploatare, pe de altă
parte.
Toyota
este lider mondial în vânzări de maşini hibride, cu peste 10 milioane de unități
puse în circulație. Primul automobil de serie cu sistem hibrid de propulsie
realizat de companie este Toyota Prius, în anul 1998.
Sursa: Laura
Stoica, Account Manager MCCANN PR
0 comentarii