Urmează patru ani de colaborare.
ŠKODA face parte integrantă din
campania publicitară Cirque du Soleil.
Până acum, Cirque du Soleil a avut peste 180 de milioane de spectatori.
Producătorul ceh și Cirque du
Soleil inspiră pretutindeni oamenii, prin ideile inteligente și spiritul
inovator.
Divertismentul întâlnește automobilele. ŠKODA și-a extins
acţiunile de promovare, intrând într-un parteneriat strâns cu celebrul Cirque
du Soleil. Compania canadiană de divertisment live este cunoscută la nivel
mondial pentru spectacolele de excepție și pentru artiștii deosebit de
talentați. Mai mult de 180 de milioane de spectatori au urmărit reprezentațiile
Cirque du Soleil, care au avut
loc în ultimii peste 30 de ani. Anul acesta, Cirque du Soleil va
face înconjurul lumii cu 10 spectacole diferite, multe dintre acestea putând fi
văzute în principalele locuri din Europa în care ŠKODA e prezentă. Mai mult, Cirque
du Soleil va merge în turneu și în
China spre sfârșitul acestui an.
Cooperarea dintre ŠKODA și această renumită companie de
divertisment live deschide multiple
posibilități pentru ca marca să ajungă la milioane de noi potențiali clienți. Cirque
du Soleil are o bază mare de fani în întreaga lume, cu aproape 10 milioane
de persoane care îi urmăresc pe platformele on-line, iar spectacolele lor atrag
anual 11 milioane de spectatori, la nivel mondial. Producătorul ceh va face
parte din campaniile de publicitate outdoor, materialele tipărite, reclamele TV
și prezența pe internet a Cirque du Soleil. Parteneriatul încheiat până
în 2021 include campanii de marketing la scară largă și experiențe VIP exclusive, cum ar fi întâlniri în culise cu
protagoniștii spectacolelor și alte oportunități legate de Las Vegas, unde
specialiștii în divertisment au fost prezenți în ultimii 20 de ani.
Prin intermediul spectacolelor sale, Cirque du Soleil conduce publicul în lumi nemaivăzute, cu
acrobați de clasă mondială, coregrafii impresionante și personaje fascinante,
care uimesc și încântă. Compania canadiană concepe în permanență noi spectacole
inovatoare pe care le susțin pe scenele întregii lumi. Cirque du Soleil este
una dintre cele mai mari și importante companii de divertisment live de pe
glob.
Produsele ŠKODA sunt și ele caracterizate de conceptul
”Simply Clever”. Mașinile producătorului ceh își inspiră în permanență
publicul, la fel ca partenerul său, ”Circul Soarelui”. În plus, cele două
companii îmbină precizia inginerească cu standardele înalte de calitate. De la
aspectul scenei și echipamentul tehnic folosit, până la performanța artistică,
spectacolele Cirque du Soleil sunt
orientate spre perfecțiunea absolută. Și SKODA îndeplinește aceste criterii în
producerea mașinilor sale.
Cele două companii au multe în comun și în privința
fondatorilor. Pionierii mobilității, Václav Laurin și Václav Klement din Boemia
s-au diferențiat prin simțul dezvoltat de inovație și soluțiile neconvenționale
cu care au cucerit noi teritorii tehnice în repetate rânduri. Același lucru
este valabil și pentru fondatorul Cirque du Soleil, Guy Laliberté.
Pornind în 1984 de la un grup de 20 de artiști stradali, a continuat să
reinventeze acrobațiile, devenind leaderul divertismentului la nivel global.
Astăzi, circul are peste 4000 de angajați, incluzând 1300 de artiști din
aproape 50 de țări.
ŠKODA are o gamă variată de activități de cooperare și
sponsorizare. Marca este implicată în diverse sporturi ce formează pilonii
strategiei de sponsorizare a companiei, cum ar fi: hochei pe gheață, ciclism și
motorsport. Pe piața cehă, ŠKODA este partenerul a numeroase evenimente culturale
majore, fiind unul dintre cei mai importanţi susţinători ai culturii în Republica
Cehă. Marca își extinde acum la nivel global strategia de sponsorizare, prin
parteneriatul la scară largă cu Cirque du Soleil.
Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing &
Communication Manager Škoda
0 comentarii