Creșterea modelelor și a opțiunilor de vehicule duce la creșterea cererii
pentru anvelopele premium.
Procesul inovativ de producție din facilitatea Mercury permite realizarea la
cerere a comenzilor clienților.
Noua unitate de producție din Luxemburg începe producția în 2019.
Dezvoltând
modelul său de afaceri conectat, Goodyear Tire & Rubber Co. a anunțat
intenția de a crea o nouă unitate de producție în Luxemburg, care să utilizeze
un proces inovativ de producție pentru a satisface cererea tot mai mare de
clienți și consumatori pentru anvelopele premium.
Numită Mercury, noua unitate de producție dispune de
stații de lucru extrem de automatizate și interconectate, utilizând tehnologii
de fabricare a aditivilor, pentru a produce în mod eficient anvelope premium în
cantități mici, la cerere, atât pentru clienți de pe piața de înlocuire, cât și
pentru echipare originală.
Președintele Goodyear și CEO, Richard J. Kramer, a
anunțat personal noua unitate de producție Mercury și planurile companiei.
"Mercury abordează complexitatea din ce în ce mai
mare din industria anvelopei, deoarece numărul de modele și opțiuni disponibile
pentru consumatori continuă să se prolifereze", a spus Kramer. "Aceasta
ne dă capacitatea de a mări viteza și flexibilitatea pentru a satisface
cerererile repetate de volume mici de anvelope Goodyear cu marjă mare, și de a
le furniza clienților la cerere, mai repede decât oricând".
"Mercury va promova modelul nostru de afaceri
conectat, care aliniază toate activele noastre - de la linia de producție la
consumatorii care aleg Goodyear online și până la vânzare cu amănuntul", a
adăugat acesta. "Aceasta va completa unitățile de producție existente de
volum mare și ne va oferi un adevărat avantaj competitiv".
Noua facilitate, prevăzută a se deschide în 2019, se află
în imediata vecinătate a centrului de inovare Goodyear din Luxemburg și a pistei
de testare a anvelopelor de aici. Compania investește 77 milioane de dolari în unitatea
de producție, care va produce aproximativ 500000 de anvelope anual și va crea
aproximativ 70 de noi locuri de muncă cu normă întreagă.
Tehnologia utilizată în procesul de producție Mercury a
fost dezvoltată și testată în ultimii cinci ani la centrele de inovare și
dezvoltare ale companiei Goodyear. Numele Mercury este o referire la zeul mitic
al comerțului și al călătoriilor, care a inspirat crearea logo-ului piciorului
înaripat al lui Goodyear de către fondatorul companiei, Frank A. Seiberling.
Goodyear
este una dintre cele mai mari companii de anvelope din lume. Are aproximativ
65.000 de oameni și își fabrică produsele în 47 de unități de producție din 21
de țări din întreaga lume. Cele două centre de inovare din Akron, Ohio și
Colmar-Berg, Luxemburg se străduiesc să dezvolte produse și servicii de ultima
generație care stabilesc standardele tehnologice și de performanță pentru industrie.
Pentru mai multe informații despre Goodyear și produsele sale, vizitați
www.goodyear.com/corporate.
Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
0 comentarii