Suzuki
încetează relațiile contractuale cu RS Sara Motors SA, dealerul mărcii din
Timișoara pe zona auto și de service.
Suzuki a decis încetarea relațiilor
contractuale cu dealerul RS Sara Motors SA din Timișoara și demarează
procedurile pentru selectarea unui nou partener în zona de vest a țării. Până
la numirea unui nou partener în zona Timiș, utilizatorii produselor Suzuki vor
primi servicii de cea mai bună calitate apelând la ceilalți dealeri din rețeaua
de dealeri autorizați Suzuki.
Motivul principal care a stat la baza
acestei decizii îl reprezintă neîndeplinirea de către RS Sara Motors SA a
standardelor de calitate în special în ceea ce privește gestionarea relației cu
clienții, dar și a reprezentării mărcii în plan local, precum și neîndeplinirea
altor obligații contractuale asumate față de Suzuki. Ca urmare a încetării
relației cu RS Sara Motors SA, reprezentanța Suzuki din România a demarat
procedurile pentru selectarea unui dealer nou pentru zona de vest a țării care
să asigure servicii la cele mai înalte standarde de calitate pentru clienții
Suzuki.
“Suzuki pune un accent foarte mare pe
satisfacția clienților săi, atât când vine vorba de calitatea produselor
mărcii, cât și în ceea ce privește serviciile oferite de dealeri. În urma
analizării sesizărilor recente din partea clienților din Timișoara și în urma
unor încălcări ale prevederilor contractuale de către dealerul RS Sara Motors
SA, în special în ceea ce privește standardele de calitate, am decis să
reziliem contractul cu acest partener. Zona de vest a țării este una extrem de
importantă pentru Suzuki și astfel am considerat necesar să acordăm RS Sara
Motors SA un termen rezonabil pentru îndeplinirea în mod onorabil a tuturor
obligațiilor contractuale deja asumate față de clienți. Totodată vom depune
toate eforturile ca în cel mai scurt timp să avem un nou partener în Timișoara
capabil să ofere toate serviciile Suzuki la cele mai înalte standarde de
calitate, în linie cu valorile brand-ului Suzuki”, a spus Nicoleta Gerea,
director general Suzuki România.
Sursa: Berti Panaiot, National
Communication Manager
Ce uita suzuki romania sa spuna e ce se intampla cu cei aproximativ 70 de clienti care au cumparat masini de la sara motors. Contracte incheiate si neonorate pe cand sara motors inca era sub contract cu suzuki romania. Persoane pagubite cu aproximativ 1 milion de euro.
RăspundețiȘtergere