Noul Suzuki
Swift, disponibil din luna mai și în România, a câștigat premiul RJC Car of the
Year 2018, cea mai prestigioasă distincție din Japonia, oferită de Asociația
Jurnaliștilor Auto.
2004 a marcat începutul succesului
pentru Swift, devenit în prezent model reprezentativ pentru Suzuki la nivel
mondial. Cu fiecare nouă generație, modelul Swift a atras privirile
jurnaliștilor auto din Japonia, care i-au acordat premiul RJC Car of the Year.
Noul Suzuki Swift, disponibil și în România la toți dealerii autorizați Suzuki,
este cea de-a treia generație consecutivă care câștigă acest premiu prestigios.
În trecut, și alte modele Suzuki
precum Wagon R, Hustler și Alto s-au bucurat de aprecierea presei de
specialitate din Japonia, obținând până acum de 7 ori râvnita distincție. Pentru
ediția din acest an a premiilor RJC Car of the Year au fost luate în calcul
modele disponibile pe piață din perioada 1 noiembrie 2016 și 31 octombrie 2017,
în marea finală clasându-se șase modele. După votul final, noul Swift a cules
laurii, devenind a treia oară celebră.
Printre argumentele cu care noul Swift
s-a detașat față de competitiorii săi s-au numărat designul, gama variată de
modele, inclusiv versiunea Swift Sport și încă una hibrid, inovațiile tehnologice
cu care este echipat acest model și, desigur, raportul excelent calitate -
preț.
Clădită pe noua platformă “HEARTECT”
care oferă performanţe mult îmbunătăţite, noul Swift a fost construit din
materiale foarte uşoare şi extrem de rigide. O revizuire completă a structurii
inferioare şi a dispunerii diferitelor componente a dus la folosirea unui cadru
foarte rigid, cu o formă uşor curbată. Acest aspect ajută la o dispersare mai
bună a energiei, rezultând creşterea siguranţei în cazul unei coliziuni.
Evoluția designului exterior al
modelului Swift s-a bazat pe îmbunătățirea caracteristicilor aflate în ADN-ul acestuia. Trăsăturile
originale ale modelului au fost păstrate, în timp ce elemente inovatoare au
fost armonios finisate pe fundamentul vechiului Swift. O siluetă joasă, o parte
frontală cu forme fluide şi linii pline de caracter şi emoţie se îmbină plăcut
cu celelalte elemente de design, rezultând un stil rafinat, debordând de dinamism,
perfect adaptat pentru caracterul modelului Swift.
Modelul
Suzuki Swift s-a vândut, din 2004, în 5,77 milioane de unități la nivel global.
Sursa: Berti Panaiot, National
Communication Manager
0 comentarii