Importatorul
celei mai vândute mărci auto din lume și liderul segmentului de mașini „eco”
din România – Toyota România a inițiat un parteneriat cu liderul pieței de
leasing din România - UniCredit Leasing pentru servicii de leasing financiar,
sub umbrela brandului “Inchcape Finance Romania”. UniCredit Leasing și Toyota
România facilitează, astfel, accesul clienților la autovehiculele hibride din
piața românească.
Ca urmare a angajamentului pe care Toyota şi l-a asumat
faţă de păstrarea unui mediu înconjurător cât mai curat, intenţia companiei
este de a reduce cu peste 90% emisiile de CO2 ale tuturor vehiculelor până în
anul 2050, prin lansarea şi dezvoltarea unor tehnologii prietenoase cu mediul.
Toyota – lider mondial în vânzări de mașini hibride, cu peste 9 milioane de
unități puse în circulație de la debutul primului automobil de serie cu sistem
hibrid de propulsie - este un exemplu în ceea ce privește mediul ca prioritate
la nivel de management, determinând, astfel, angajamentul real faţă de opinia
publică din toată lumea. Promisiunea Toyota pentru clienţii săi este să
îmbunătăţească performanţa tehnologiei hibrid, să reducă costurile şi să
extindă linia de produse cu sistem hibrid de propulsie.
Toyota, liderul segmentului de mașini ecologice din
România, oferă clienților o întreagă gamă de hibride. Sistemul hibrid de la
Toyota combină două surse de putere pentru a asigura propulsia. Prin combinarea
unui motor termic, pe benzină, cu un motor electric, sunt exploatate din plin
atuurile ambelor surse de energie: putere, pe de o parte, eficiență ridicată în
exploatare, pe de altă parte. Gama aceasta include mașini de oraș (Yaris
Hybrid), mașini compacte agile (Auris Hybrid), crossover-e elegante (Toyota
C-HR Hybrid), consacratele SUV-uri (RAV4 Hybrid) și hibride legendare, cum este
Prius. Acestora li se alătură marca Lexus, comercializată de Toyota România, cu
o gamă de 8 modele hibride.
„Parteneriatul cu UniCredit Leasing aduce o contribuție
semnificativă la democratizarea soluției hibride de propulsie pentru piața auto
din România, o piață în plină dezvoltare în ultimii ani. Împreună ne propunem
să facilităm accesul la mașinile dotate cu această tehnologie, investind
într-un viitor în care protejăm activ natura. În prezent, vânzările de hibride
reprezintă aproape jumătate din volumul nostru total de vânzări, iar acest
parteneriat ne duce cu un pas mai aproape de respectarea angajamentului pe care
ni l-am asumat față de păstrarea unui mediu înconjurător cât mai curat.”, a declarat Edit
Corcoman-Târcolea, General Manager Toyota România.
UniCredit Leasing va oferi solutii de finanțare care vor
pune la dispoziție soluții de finanțare complete pentru clienții Toyota România
și rețeaua sa de dealeri. Aceste soluții de finanțare sunt personalizate în
funcție de nevoile clienților și se adresează celor care achiziționează
autovehicule noi (mărcile Toyota și Lexus), autovehicule rulate (toate
mărcile), vehicule comerciale ușoare (LCV - Light Commercial Vehicles – marca
Toyota), servicii de reparații (mecanică, electrică, tinichigerie, vopsitorie
etc.), dar și piese de schimb.
Soluția de finanțare oferită de UniCredit Leasing pentru
clienții Toyota este disponibilă în cadrul oricărei reprezentanțe autorizate Toyota
din România și oferă avantaje exclusive pentru clienții brandului.
„În calitate de lider al industriei de leasing din România,
suntem onorați de parteneriatul cu Toyota – cea mai vândută marcă auto din
lume. Suntem întotdeauna deschişi să încurajăm iniţiativele partenerilor şi
clienţilor noştri, prin produse şi servicii care le fac viaţa mai uşoară.
Promovarea mobilității sustenabile este unul dintre obiectivele cheie atât
pentru UniCredit Leasing, cât și pentru Toyota România. De asemenea, investim
foarte mult în zona de digitalizare. În curând, urmează să lansăm o platformă
digitală care va permite finanţarea clienţilor într-un termen de maximum o
oră.”, a declarat Mircea Cotigă, CEO UniCredit Leasing. „Prin acest parteneriat
dorim să simplificăm accesul la finanțare al clienților Toyota. Astfel, fără
efort, clienții vor putea beneficia, pe lângă servicii excelente de consiliere
pentru alegerea și achiziția unei mașini, și de o ofertă de finanțare
personalizată, adaptată nevoilor fiecăruia.”
UniCredit Leasing România îşi concentrează permanent
eforturile pe dezvoltarea unor soluţii de finanţare pentru clienţii săi care pun
accentul pe flexibilitate, sustenabilitate, rapiditate şi integrare. Parteneriatele
strategice dezvoltate cu importatori, dealeri sau reprezentanțe contribuie la
implementarea conceptului strategic de business al UniCredit Leasing România:
”life easier”, având obiectivul de a face viaţa clienţilor săi mai uşoară.
Toyota
România își propune să contribuie activ la îmbunătățirea stilului de viață al
clienților săi. Din 1997, Toyota este lider în dezvoltarea tehnologiei hibride,
oferind permanent clienților cele mai bune soluții de mobilitate sustenabilă. În
spiritul sloganului său „Always a Better Way”, Toyota își propune să îmbunătățească
continuu oferta sa de produse și servicii, astfel încât clienții săi să
beneficieze de cel mai înalt nivel de calitate și fiabilitate, eficiență și
performanță, cu o grijă deosebită pentru mediul înconjurător.
Sursa: Laura Stoica, Account Manager MCCANN PR
0 comentarii