Toyota All Inclusive
Importatorul celei mai vândute mărci auto din lume și liderul segmentului de mașini „eco” din România – Toyota România a inițiat un parteneriat cu liderul pieței de leasing din România - UniCredit Leasing pentru servicii de leasing financiar, sub umbrela brandului “Inchcape Finance Romania”. UniCredit Leasing și Toyota România facilitează, astfel, accesul clienților la autovehiculele hibride din piața românească.

Ca urmare a angajamentului pe care Toyota şi l-a asumat faţă de păstrarea unui mediu înconjurător cât mai curat, intenţia companiei este de a reduce cu peste 90% emisiile de CO2 ale tuturor vehiculelor până în anul 2050, prin lansarea şi dezvoltarea unor tehnologii prietenoase cu mediul. Toyota – lider mondial în vânzări de mașini hibride, cu peste 9 milioane de unități puse în circulație de la debutul primului automobil de serie cu sistem hibrid de propulsie - este un exemplu în ceea ce privește mediul ca prioritate la nivel de management, determinând, astfel, angajamentul real faţă de opinia publică din toată lumea. Promisiunea Toyota pentru clienţii săi este să îmbunătăţească performanţa tehnologiei hibrid, să reducă costurile şi să extindă linia de produse cu sistem hibrid de propulsie.

Toyota, liderul segmentului de mașini ecologice din România, oferă clienților o întreagă gamă de hibride. Sistemul hibrid de la Toyota combină două surse de putere pentru a asigura propulsia. Prin combinarea unui motor termic, pe benzină, cu un motor electric, sunt exploatate din plin atuurile ambelor surse de energie: putere, pe de o parte, eficiență ridicată în exploatare, pe de altă parte. Gama aceasta include mașini de oraș (Yaris Hybrid), mașini compacte agile (Auris Hybrid), crossover-e elegante (Toyota C-HR Hybrid), consacratele SUV-uri (RAV4 Hybrid) și hibride legendare, cum este Prius. Acestora li se alătură marca Lexus, comercializată de Toyota România, cu o gamă de 8 modele hibride.

„Parteneriatul cu UniCredit Leasing aduce o contribuție semnificativă la democratizarea soluției hibride de propulsie pentru piața auto din România, o piață în plină dezvoltare în ultimii ani. Împreună ne propunem să facilităm accesul la mașinile dotate cu această tehnologie, investind într-un viitor în care protejăm activ natura. În prezent, vânzările de hibride reprezintă aproape jumătate din volumul nostru total de vânzări, iar acest parteneriat ne duce cu un pas mai aproape de respectarea angajamentului pe care ni l-am asumat față de păstrarea unui mediu înconjurător cât mai curat.”, a declarat Edit Corcoman-Târcolea, General Manager Toyota România.

UniCredit Leasing va oferi solutii de finanțare care vor pune la dispoziție soluții de finanțare complete pentru clienții Toyota România și rețeaua sa de dealeri. Aceste soluții de finanțare sunt personalizate în funcție de nevoile clienților și se adresează celor care achiziționează autovehicule noi (mărcile Toyota și Lexus), autovehicule rulate (toate mărcile), vehicule comerciale ușoare (LCV - Light Commercial Vehicles – marca Toyota), servicii de reparații (mecanică, electrică, tinichigerie, vopsitorie etc.), dar și piese de schimb.

Soluția de finanțare oferită de UniCredit Leasing pentru clienții Toyota este disponibilă în cadrul oricărei reprezentanțe autorizate Toyota din România și oferă avantaje exclusive pentru clienții brandului. 

„În calitate de lider al industriei de leasing din România, suntem onorați de parteneriatul cu Toyota – cea mai vândută marcă auto din lume. Suntem întotdeauna deschişi să încurajăm iniţiativele partenerilor şi clienţilor noştri, prin produse şi servicii care le fac viaţa mai uşoară. Promovarea mobilității sustenabile este unul dintre obiectivele cheie atât pentru UniCredit Leasing, cât și pentru Toyota România. De asemenea, investim foarte mult în zona de digitalizare. În curând, urmează să lansăm o platformă digitală care va permite finan­ţarea clienţilor într-un termen de maximum o oră.”, a declarat Mircea Cotigă, CEO UniCredit Leasing. „Prin acest parteneriat dorim să simplificăm accesul la finanțare al clienților Toyota. Astfel, fără efort, clienții vor putea beneficia, pe lângă servicii excelente de consiliere pentru alegerea și achiziția unei mașini, și de o ofertă de finanțare personalizată, adaptată nevoilor fiecăruia.”

UniCredit Leasing România îşi concentrează permanent eforturile pe dezvoltarea unor soluţii de finanţare pentru clienţii săi care pun accentul pe flexibilitate, sustenabilitate, rapiditate şi integrare. Parteneriatele strategice dezvoltate cu importatori, dealeri sau reprezentanțe contribuie la implementarea conceptului strategic de business al UniCredit Leasing România: ”life easier”, având obiectivul de a face viaţa clienţilor săi mai uşoară. 

Toyota România își propune să contribuie activ la îmbunătățirea stilului de viață al clienților săi. Din 1997, Toyota este lider în dezvoltarea tehnologiei hibride, oferind permanent clienților cele mai bune soluții de mobilitate sustenabilă. În spiritul sloganului său „Always a Better Way”, Toyota își propune să îmbunătățească continuu oferta sa de produse și servicii, astfel încât clienții săi să beneficieze de cel mai înalt nivel de calitate și fiabilitate, eficiență și performanță, cu o grijă deosebită pentru mediul înconjurător.

Sursa: Laura Stoica, Account Manager MCCANN PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii